Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Waarom dan daar geweest voor die mapping en niet naar BR ofzo? Of stond hij er al op? Is inderdaad niet iets waar ik op zou besparen
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

Nijntje's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Er is ondertussen ook al meer duidelijkheid gekomen over wat er allemaal gebeurd is met onze 328

Revisiebedrijf heeft voor montage nieuwe motor de hele boel eens uitgelezen om te zien of er ook iets qua electronica moest vervangen worden. Wat is gebleken? Dat spel reed al maanden rond met misfires op cylinder 1 (de voorste) omdat de injector niet 100% meer was. Gezien hij nog geen check engine gaf was het op zich geen drama en kon hij prima corrigeren op de andere cylinders.
    Maar hier komt het nu natuurlijk. Performance Shop heeft daar doodleuk een mapping op gekletst zonder die wagen eerst uit te lezen op fouten. Die motoren zijn al wreed gevoelig, laat staan dat ge een auto die er niet in slaagt om genoeg in te spuiten op een cylinder gaat vragen om nog meer in te spuiten én zijn turbodruk te verhogen.
    Ze verkopen het dan als een volwaardige tuning alsof het extern zou gebeuren maar "gewoon zonder testbankrun", maar in de realiteit kopen ze gewoon een file in en ist quick cash.
    Waar de leverancier van de file mij zelf al liet weten dat hij zelfs geen 100% Stage 1 op de motoren zet, waren ze in Geel al aant pushen om direct een downpipe en airbox te steken zodat hij Stage2 kon en 'zonder enig risico' 310pk zou draaien, want 'ze hebben er zo al veel gedaan en nooit problemen'.

Laat het een schoon voorbeeld zijn waarom een goedkope remap nie bestaat. Kwaliteitswerk bij tuners neemt tijd in beslag en dat kost geld.
    Nooit, maar dan ook NOOIT bij tuners a la Zip tuning gaan.
    BR performance is nog steeds de tuner voor software in mijn ogen.

Uitzonderlijk capabele ingenieur die de mappings (zelf) schrijft en ze passen vermogen aan op basis van de staat van de wagen en hechten meer belang aan betrouwbaarheid dan de laatste pk's eruit te persen.
    Bij men Z4, intussen met 145.000km, zeiden ze dan ook meteen: 'motor kan verder naar dat maar we doen dat niet om die, die en die reden'.

Zo hoort het!
    IF YOU'RE NOT HAVING FUN.. SPEND MORE MONEY

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Hij koopt maps bij ASD in die nog afgewerkt moeten worden, maar verkoopt ze alsof ASD de tuning zelf doet. Wat ook logisch lijkt want beide zaken liggen op een boogscheut van elkaar.

ASD is zonder twijfel een expert in bmw en werkt op dezelfde wijze als bv Pogea, BR, etc..
    Bouwen ook performance parts en custom turbos in house. Daarom had ik er ook vertrouwen in, BR heeft ook een library waar je base maps van kan kopen, dat hebben alle grote tuners, maar dit is mij verkocht alsof het de tuner zelf zou zijn die alles doet.

ASD is nog zo vriendelijk geweest om de wagen terug 100% stock te zetten met e-sys vanaf een Full flash, kwestie dat er geen risico bestaat dat er nog sporen van die remap zouden achterblijven. Niks dan lof voor hun, hebben echt het broddelwerk van een ander opgekuist.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kan iemand deze band bekijken is er nog genoeg profiel ben zelf nie zeker ik zou ze al vervangen.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Kan iemand deze band bekijken is er nog genoeg profiel ben zelf nie zeker ik zou ze al vervangen.
    De schuifmaat in mijn oog zegt dat je daar nog 20k km mee verder kan!
    @desolation
    Wat een waardeloze mensen daar toch... Expert mijn gat ja.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ge moet kijken op die 3 uitstulpingen in uw groeven daar in het midden van de foto, als die gelijkstaan met de band zelf zijn ze op en moet je vervangen. (en beter nog iets ervoor ook)
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    @desolation
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Ge moet kijken op die 3 uitstulpingen in uw groeven daar in het midden van de foto, als die gelijkstaan met de band zelf zijn ze op en moet je vervangen. (en beter nog iets ervoor ook)
    Het probleem is dat ik binnen een maand op technische controle moet, ik denk niet dat ik op tijd bij een bandcentrale terecht kan om de banden om te wisselen daarom de vraag of ik erdoor geraak met de technische controle

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Het probleem is dat ik binnen een maand op technische controle moet, ik denk niet dat ik op tijd bij een bandcentrale terecht kan om de banden om te wisselen daarom de vraag of ik erdoor geraak met de technische controle
    Steek een meter in de groef en kijk of je nog 1,6mm profiel hebt. Je kan ook kijken of de blokjes gelijk zijn met het profiel. Maar dat is maar een indicatie, meten is weten.

Op het zicht is het wel een kantje boordje.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

IbifaHo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Geraakt ge wel mee door maar 9kans op 10 opmerking met 'in het oog te houden staat banden'.

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    @desolation
    No shit, met veel bravoure heeft em ook zitten vertellen hoe een klant een Ruilmotor aanleverde met quasi 0km op. Die monteren ze, vullen ze af en geven ze mee. Klant rijdt paar 1000km later motor in frut.
    Wat blijkt: daar zit gene oliefilter in.
    Diene mens zijne motor ligt nog altijd in stukken vaneen, de verzekering moet dat nu maar betalen en ze zijn niet capabel bij performance shop om het op te lossen want tis daarvoor dat ze de naam van het revisiebedrijf die de mijne heeft gedaan willen.

Kben is benieuwd wanneer de eerste mensen gaan verongelukken met zijn “psg forged wheels”, straight outta china.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb een BMW 530e met alu styling bicolor 664 M 19" velgen. Omdat ik deze winter naar Duitsland moet zou ik nu winterbanden moeten hebben. Maar ik heb al gehoord dat er blijkbaar geen winterbanden zouden bestaan voor mijn formaat velgen, en dat ik beter af ben met een nieuwe set velgen.

Klopt dit? Of wat is de meest interessante manier om mij van winterbanden te voorzien?

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik zou persoonlijk ook een extra set velgen nemen. (18" dan)

Ik denk dat er zeker wel banden zullen bestaan, maar het is zoveel minder gedoe als je gewoon telkens je wielen moet wisselen. Al zeker met die bicolors zou ik toch ook liever niet hebben dat ze er aan zitten te rommelen telkens.

1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Nijntje's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Als het ni lukt, stuur me PM, ik krijg u binnen bij Donckers in Antwerpen!
    IF YOU'RE NOT HAVING FUN.. SPEND MORE MONEY

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Voor ik zelf een excelleke begin (en hopelijk zonder nen shitstorm te beginnen over stalen velgen):

Stel: ik koop een tweedehandswagen. Hierop liggen zomerbanden. Op onze oude wagen liggen all-seasons. Wij doen +/- 15000 km per jaar.

Ik heb op onze oude wagen altijd all-seasons genomen voor het gemak.

Met de winter in aankomst graag wat meningen:

Optie 1: allseason erop smijten en zomerbanden verkopen. Pak rond de driehonderd euro voor 4 allseasons?

Optie 2: Paar stalen velgen kopen met winterbanden en wisselen. Geen flauw idee hoeveel ik hiervoor kwijt ben, maar als ik online eens rondzoek ben ik voor 500 euro wel goed met een goedkope set?

Bijkomend klein probleem: geen stockage ruimte hier in huis. Dus moet al hopen dat mijn ouders of schoonouders vier banden kunnen leggen.

Vroeger zou ik er zonder nadenken gewoon weer all-seasons op gesmeten hebben maar eigenlijk zit ge met all-seasons toch uiteindelijk ook met een compromis en ben ik mss beter af met een combo zomer + winter?

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nuud Bekijk bericht
    Voor ik zelf een excelleke begin (en hopelijk zonder nen shitstorm te beginnen over stalen velgen):

Stel: ik koop een tweedehandswagen. Hierop liggen zomerbanden. Op onze oude wagen liggen all-seasons. Wij doen +/- 15000 km per jaar.

Ik heb op onze oude wagen altijd all-seasons genomen voor het gemak.

Met de winter in aankomst graag wat meningen:

Optie 1: allseason erop smijten en zomerbanden verkopen. Pak rond de driehonderd euro voor 4 allseasons?

Optie 2: Paar stalen velgen kopen met winterbanden en wisselen. Geen flauw idee hoeveel ik hiervoor kwijt ben, maar als ik online eens rondzoek ben ik voor 500 euro wel goed met een goedkope set?

Bijkomend klein probleem: geen stockage ruimte hier in huis. Dus moet al hopen dat mijn ouders of schoonouders vier banden kunnen leggen.

Vroeger zou ik er zonder nadenken gewoon weer all-seasons op gesmeten hebben maar eigenlijk zit ge met all-seasons toch uiteindelijk ook met een compromis en ben ik mss beter af met een combo zomer + winter?
    Persoonlijk zou ik voor een set zomervelgen en wintervelgen kiezen. Stockage kan je altijd wel bij een bandencentrale regelen voor een kleine prijs.

Bij bandenexpert.be kan je goedkoper banden kopen en die laten leveren bij een montage partner in je buurt. Ik heb dat ook zo gedaan met mijn zomerbanden en winterbanden. Stockage optie is daar ook mogelijk voor €50 extra per half jaar o.i.d.

Dus afhankelijk waar je woont is er wel een partner in de buurt.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Pagina 212 van 221 Eerste ... 112162202208209210211212213214215216 ... Laatste

Regels voor berichten