Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waffel Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Vraagske

Kheb nu ne firmawagen, dus mijn oude polo van 2005 (stadsauto, 94k km, eenmalig ne keer naar Kroatie en terug mee gereden, anders gewoon korte afstanden of soms eens bru-bxl/ant ed.) mag weg.

Nu het is zo, het is een 1.4 tdi, dus het is diesel. Met zijn euronorm mag hij vanaf 2020 enkel maar onder voorwaarden in bv Antwerpen en Gent (als ik het correct nalees). Ik vraag me af voor in tweedehands te verkopen of ik dit dan verkocht krijg? Via wijkopenauto's geven ze me direct 1000eur. Aan de ene kant is dat lachwekkend weinig (online zie ik nog steeds 2000+ staan voor deze type auto's), aan de andere kant wil ik er eigenlijk gewoon van verlost zijn want met die diesel toestanden..

Zou ik het toch gewoon proberen via online particulier of gewoon 1k nemen en ben er vanaf?
    Wat is de staat van de buitenkant van de wagen? Schade aan? Lak dof geworden ofzo? Als dat niet is kan je altijd wel proberen voor iets meer te krijgen, of anders voor export of bij wijkopenauto's, als je er asap vanaf wil.

Echt veel meer dan €1000 ga er niet voor krijgen, vrees ik.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Waarom niet eerst zelf proberen te verkopen? Naar wijkopenautos en toestanden kan je nog altijd gaan als het niet lukt.

waffel's schermafbeelding
    iTrader
    101 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Wat is de staat van de buitenkant van de wagen? Schade aan? Lak dof geworden ofzo? Als dat niet is kan je altijd wel proberen voor iets meer te krijgen, of anders voor export of bij wijkopenauto's, als je er asap vanaf wil.

Echt veel meer dan €1000 ga er niet voor krijgen, vrees ik.
    Staat is ok, maar aan wielkant ergens zijn er wat blauwachtige strepen (van ondergrondse parking ooit, auto is van dat blauw-groen, dus valt eig niet op). Lak nog prima. Goeie moteur ook, kvind het spijtig dak er niemeer ga mee rondrijden, kheb er graag mee gereden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht
    Waarom niet eerst zelf proberen te verkopen? Naar wijkopenautos en toestanden kan je nog altijd gaan als het niet lukt.
    Welja met die diesel normen dacht ik dat het misschien verloren moeite zou zijn. Er was een kennis die er 1.5k wou voor geven, maar ik vond dat een beetje bedrog dan met die diesel normen die veranderd zijn.

Ik zal het eens proberen online en zien wat er daar uit de bus valt.
    Utah Jazz

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Staat is ok, maar aan wielkant ergens zijn er wat blauwachtige strepen (van ondergrondse parking ooit, auto is van dat blauw-groen, dus valt eig niet op). Lak nog prima. Goeie moteur ook, kvind het spijtig dak er niemeer ga mee rondrijden, kheb er graag mee gereden

Welja met die diesel normen dacht ik dat het misschien verloren moeite zou zijn. Er was een kennis die er 1.5k wou voor geven, maar ik vond dat een beetje bedrog dan met die diesel normen die veranderd zijn.

Ik zal het eens proberen online en zien wat er daar uit de bus valt.
    Verkoop die dan gewoon voor €1500? Als iemand dat ervoor wil geven en de motor is nog in goede/deftige staat.
    Echt ne kloot zulde van hem niet aftrekken (bij wijze van spreken) want hij zal er ook nog wel wat plezier aan beleven.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ga ook een oudere diesel kopen ergens volgende maand.

Ford Focus 1.6tdci van 2006.
    1000€ overeengekomen.

Plan is om die 3-5j als 2e auto te gebruiken en erna in te leveren bij aankoop van een nieuwe en onze huidige 1e auto dan als 2e te gebruiken.

Want een 2e auto is hier echt wel noodzaak geworden. Vrouw begint volgend jaar fulltime te werken, en we moeten nu al te veel beroep doen op ouders en schoonouders. (Kindjes halen, voeren, auto lenen,...) Als we 2 auto's hebben is da een pak minder geregel.

Nu mag ik dikwijls op een vrije dag veel te vroeg opstaan om m'n vrouw weg te voeren, erna de kindjes naar school, en dan s'avonds omgekeerde beweging (school gedaan om 15u35, vrouw om 16u45 gaan halen)

Kben het beu taxi te spelen
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kben ook van plan mijne Golf 5 van 2008 volgend jaar te verkopen.

Ik kijk net eens op autoscout en filter op Golf en euro 4 => 1000 resultaten

Toen ik vorige week voor offerte ging horen bij nieuwe wagen, kreeg ik 2750€ overnameprijs. Kheb er 2j geleden 6000€ voor betaald ^^

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht

Kben het beu taxi te spelen
    Het blijft een afweging natuurlijk hoe beu je het bent
    Een wagen kost gewoon veel geld om hem simpelweg nog maar te hebben.

Nu goed als ik uw verhaal zo lees dan zal het al bij al wel meevallen. Door zo een goedkope wagen te kopen valt de afschrijving vrijwel volledig weg.

Bij ons koste dat extra gemak ons 200€ per maand. Dat heb ik heel snel in de kiem gesmoord. En we hebben ons dat nog geen dag beklaagd.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vraagske

Kheb nu ne firmawagen, dus mijn oude polo van 2005 (stadsauto, 94k km, eenmalig ne keer naar Kroatie en terug mee gereden, anders gewoon korte afstanden of soms eens bru-bxl/ant ed.) mag weg.

Nu het is zo, het is een 1.4 tdi, dus het is diesel. Met zijn euronorm mag hij vanaf 2020 enkel maar onder voorwaarden in bv Antwerpen en Gent (als ik het correct nalees). Ik vraag me af voor in tweedehands te verkopen of ik dit dan verkocht krijg? Via wijkopenauto's geven ze me direct 1000eur. Aan de ene kant is dat lachwekkend weinig (online zie ik nog steeds 2000+ staan voor deze type auto's), aan de andere kant wil ik er eigenlijk gewoon van verlost zijn want met die diesel toestanden..

Zou ik het toch gewoon proberen via online particulier of gewoon 1k nemen en ben er vanaf?
    Ik zie niet waarom jij je druk moet maken of die wagen al dan niet een bepaalde LEZ in mag of niet? Zet die te koop en als er iemand €2000 voor wil geven dan is die ook zo weg. Daarnaast wil wijkopenauto's u er geen €1000 voor geven hoor, En als je hem dan toch snel weg wilt zet hem dan te koop voor €1500, dan is die ook zo weg lijkt me.

Of je kan hem houden, las er een rolkooi in en je hebt een trackkar om eens zot te doen.

iTrader
    101 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Ik zie niet waarom jij je druk moet maken of die wagen al dan niet een bepaalde LEZ in mag of niet? Zet die te koop en als er iemand €2000 voor wil geven dan is die ook zo weg. Daarnaast wil wijkopenauto's u er geen €1000 voor geven hoor, En als je hem dan toch snel weg wilt zet hem dan te koop voor €1500, dan is die ook zo weg lijkt me.

Of je kan hem houden, las er een rolkooi in en je hebt een trackkar om eens zot te doen.
    Hoe bedoel je dat ze die 1k niet willen geven?
    Utah Jazz

rainflower's schermafbeelding
    iTrader
    4 (75%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Weet er iemand waarom ik sinds ios 13 het volgend probleem heb?
    Had hetzelfde voor bij mijn Audi A4.
    Oproepen die ik gekregen had of gemist toen ik niet verbonden was met de carkit stonden er niet in.
    Uiteindelijk profiel gewist in de auto en opnieuw toegevoegd.
    Dan was het voor mij in orde.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hoe bedoel je dat ze die 1k niet willen geven?
    Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat de prijs die ze op hun site geven dat dat ook de prijs is die ze geven als ze komen kijken. Dan is het altijd "ja maar hier, en ja maar dat".

iTrader
    101 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat de prijs die ze op hun site geven dat dat ook de prijs is die ze geven als ze komen kijken. Dan is het altijd "ja maar hier, en ja maar dat".
    Ah zo nee idd. Op mail stond 2.4k marktwaarde. Ze gaven dan maar 1k uiteindelijk, effectief.

Ik was ondertussen aan het zoeken voor een koper mond tot mond (heb al iemand die onder de 1800 wou kopen) en ik krijg ineens een mail binnen van hun...

Beste klant,

wij zijn blij dat we u kunnen laten weten dat we ons oorspronkelijke bod op uw Volkswagen kunnen verhogen.

De markt voor gebruikte auto’s is zeer dynamisch en ook op korte termijn kunnen prijzen veranderen. Wij hebben een geïnteresseerde gevonden die de auto zoekt die u bezit en een bovengemiddelde prijs wil betalen. Dit verbeterde bod willen we graag aan u voorleggen

Ik krijg €500(!) meer. Afzetters Maar voor die prijs doe ik het wel denk ik, ik kan er 2k+ voor krijgen online als ik moeite doe maar dan moet ik hem tweedehands laten keuren en zo.
    Utah Jazz

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Niet iedereen heeft er slechte ervaring mee he, ik ken er toch die gewoon de prijs kregen die afgesproken was.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    "Ik heb het nog nooit gehoord dus het kan niet waar zijn!"

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Finale beslissing gemaakt: totale revisie van de motor van de 3. Ga hem daarvoor wel naar duitsland doen, prijzen zijn daar bijna de helft van hier. Een remorque huren en de rit naar Hannover is met het dan wel waard.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

Pagina 201 van 213 Eerste ... 101151191197198199200201202203204205211 ... Laatste

Regels voor berichten