iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Logisch want een H6Wis een andere fitting dan een T4W.
    Op het zicht zien ze er identiek uit maar de pins zijn wat verschoven. Dit om ze niet uitwisselbaar te maken. Een T4W in een H6W fitting steken kan de fitting onherroepelijk beschadigen.

Een grote tip is: als het stroef gaat, dan doe je iets verkeerd.
    oei. :-). lampjes wisselen gaat met mijn linkerhanden altijd stroef :-).
    het werkt overigens wel.
    hopelijk gaat het er dan nog uit, heb 2 h6w's besteld dan maar.

lookoutordie's schermafbeelding
    iTrader
    46 (100%)
    Iemand enig idee hoeveel groot of klein onderhoud kost van een BMW 5 (voorlaatste model) of een BMW 1?

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Hangt af vd motorisatie. Benzine? Diesel? 4 of 6 cyl?

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    50 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lookoutordie Bekijk bericht
    Iemand enig idee hoeveel groot of klein onderhoud kost van een BMW 5 (voorlaatste model) of een BMW 1?
    Sterk afhankelijk of het benzine of diesel is. En welke motor het juist is.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    46 (100%)
    Oeps uiteraard logisch . Vergeten te vermelden. Twijfel tussen 116d/i, 118i/d, 120d/i (afhankelijk wat er zich op dat moment van aanbod doet) of 518d/520d.
    Vroeg mij af of er veel verschil zit tussen de prijs van een groot en klein onderhoud onderling. Aangezien dat zo een 1-reeks ook al een 2 liter blok kan hebben.

*Edit

116i:
    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...e-65e1a95a846f

518d:
    https://secure.cpcms.autoscout24.com...228f4fccb50e4a

Het zijn twee compleet verschillende wagens maar voor eenzelfde prijs heb je met een 518d een dikke luxe cruisbak.
    Geen idee hoe betrouwbaar die motoren van een 5-reeks zijn maar die wagens zien volgens mij niet zoveel af.
    De meeste mensen die zo een wagen hebben om mee rond te rijden doen voornamelijk autostrade. Dus een goed ingereden diesel, mits het juiste onderhoud, doe je niets mis mee. Andere opinies altijd welkom hieromtrent!

Het enige waar ik mij dan over wil informeren is of er veel verschil zit in het onderhoud tussen beiden.
    Laatst gewijzigd door lookoutordie; 17 juni 2019 om 20:25

iTrader
    50 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lookoutordie Bekijk bericht
    Oeps uiteraard logisch . Vergeten te vermelden. Twijfel tussen 116d/i, 118i/d, 120d/i (afhankelijk wat er zich op dat moment van aanbod doet) of 518d/520d.
    Vroeg mij af of er veel verschil zit tussen de prijs van een groot en klein onderhoud onderling. Aangezien dat zo een 1-reeks ook al een 2 liter blok kan hebben.

*Edit

116i:
    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...e-65e1a95a846f

518d:
    https://secure.cpcms.autoscout24.com...228f4fccb50e4a

Het zijn twee compleet verschillende wagens maar voor eenzelfde prijs heb je met een 518d een dikke luxe cruisbak.
    Geen idee hoe betrouwbaar die motoren van een 5-reeks zijn maar die wagens zien volgens mij niet zoveel af.
    De meeste mensen die zo een wagen hebben om mee rond te rijden doen voornamelijk autostrade. Dus een goed ingereden diesel, mits het juiste onderhoud, doe je niets mis mee. Andere opinies altijd welkom hieromtrent!

Het enige waar ik mij dan over wil informeren is of er veel verschil zit in het onderhoud tussen beiden.
    De 518d gaat duurder zijn omdat het ten eerste een diesel is. Ten tweede omdat het een een 2.0l blok is waar meer olie inkan.

Het verschil gaat ook niet immens zijn, toch zeker niet dat je daarop uw keuze moet maken.

Twijfelen tussen een 116i of een 518d is wel uiterst bizar maar echt uiterst
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth

iTrader
    0
    Geen BMW lover hier, maar zelfs ik zou voor de 5 kiezen, van de 2 linken die je plaatste heeft er maar 1 een deftige koffer, lederen binnenbekleding, parkeersensoren,...
    Ik weet dat het louter indicatief is, maar als je zo een budget hebt, wil je toch met meer luxe rondrijden dan de pure basisversie van de goedkoopste BMW? Zelfs het kleur is het goedkoopst van de 1-reeks. Dat is iemand geweest die zei: "ik wil per se een BMW maar ik wil GEEN ENKELE betalende optie!"

iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Geen BMW lover hier, maar zelfs ik zou voor de 5 kiezen, van de 2 linken die je plaatste heeft er maar 1 een deftige koffer, lederen binnenbekleding, parkeersensoren,...
    Ik weet dat het louter indicatief is, maar als je zo een budget hebt, wil je toch met meer luxe rondrijden dan de pure basisversie van de goedkoopste BMW? Zelfs het kleur is het goedkoopst van de 1-reeks. Dat is iemand geweest die zei: "ik wil per se een BMW maar ik wil GEEN ENKELE betalende optie!"
    Leer zomaar boven alcantara plaatsen is ook kort door de bocht, alsook m-pakket is ook een optie van rond de 4000 euro.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

iTrader
    46 (100%)

De kleine vraagjes topic - mobiliteit

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    De 518d gaat duurder zijn omdat het ten eerste een diesel is. Ten tweede omdat het een een 2.0l blok is waar meer olie inkan.

Het verschil gaat ook niet immens zijn, toch zeker niet dat je daarop uw keuze moet maken.

Twijfelen tussen een 116i of een 518d is wel uiterst bizar maar echt uiterst
    Geef je helemaal gelijk hierin. Zou mezelf ook gek verklaren maar de cijfers spreken voor zich. Zoiets valt binnen budget, hoewel ik met een kleine wagen zeker voldoende heb, waarom zou ik niet voor een 5 gaan? Oké het is het vorige model maar so what... Dat zijn wagens waar je mits goed onderhoud easy 300K km mee haalt. Als ik hier 6 jaar mee rond kan rijden heb ik goed gereden aan een deftige prijs.

Ik ben gaan zien naar een nieuws VW Golf maar die zijn enorm duur. Een 2dehands VW Golf betaal je ook nog veel voor. En als autoliefhebber wil het oog ook nog wat i.p.v. een kale bak.

Ben ook aan het zien naar een 3- of 4-reeks. Alleen deze laatste nog niet gevonden binnen budget.
    Moest nu blijken dat ik me blauw betaal aan onderhoud dan is het geen optie meer en zal het de 1 worden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Castil Bekijk bericht
    Leer zomaar boven alcantara plaatsen is ook kort door de bocht, alsook m-pakket is ook een optie van rond de 4000 euro
    Dit. Ik ben fan van het M-sport pakket en vind dat echt mooie wagens ook al is het maar een 1. Nieuw heb je een BMW 1 voor 21500 helemaal kaal. Dat is ook een optie maar dan steek ik mijn geld liever in wat meer opties en steek ik het overige bedrag dan wel in mijn zak.
    Laatst gewijzigd door lookoutordie; 18 juni 2019 om 08:14

seetjetoebak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik zou graag het geluid uit de uitlaat van mijn M235 wat luider.
    Niet té luid maar gewoon iets meer wat het nu is.
    Wat zijn daar voor de mogelijkheden? Ik lees over cat delete of sportcat of res delete.
    Wat us de meest budgetvriendelijke aanpassing waarmee ik ook nog door de keuring raak?
    M performance uitlaat zou kunnen maar is dan weer duurder.

Nijntje's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seetjetoebak Bekijk bericht
    Wat zijn daar voor de mogelijkheden? Ik lees over cat delete of sportcat of res delete.
    Wat us de meest budgetvriendelijke aanpassing waarmee ik ook nog door de keuring raak?
    Cats doen veel maar optimaal laat je ook even remappen. Ze hebben teveel invloed op de restrictieve flow van je uitlaat waardoor je turbodruk zal veranderen. Veel ECU's leren wel bij uit zichzelf en passen zich na een korte inrij periode wel aan. Voor keuring zou ik kijken naar eind demper van een bekender merk dat de nodige papieren heeft. Kost ook het minste installatiegewijs. Weet niet hoe toegankelijk de cats zijn bij een BMW maar bij mij moest de transmissie eruit voor andere downpipes
    IF YOU'RE NOT HAVING FUN.. SPEND MORE MONEY

GADGET's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Op mijn 335 had ik andere downpipes (catless) en kon je ook simpelweg de stekkertjes van de kleppen uittrekken.Deed eigenlijk ook best veel.

Kostenplaatje viel zeer goed mee, waren vrij low budget downpipes (is uiteindelijk gewoon een stuk buis he) en die geraakte nog door de keuring.
    Is wel wat werk zoals Nijntje al aangaf... een mekanieker is hier toch een halve dag aan bezig denk ik.

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Resonator delete kan ook wel helpen. Heb dat bij mijnen S3 gedaan en het geluid is minder dof en wat luider. Ga binnenkort ook een 3" downpipe steken. Heb praktisch alles al gedaan wat ik kan, enkel nog shortshifter, lateral shortshifter en grotere throttle pipe steken en heb dan alles qua intake gedaan dat mogelijk is, behalve dan CAI.

Turbo hoor je nu ook serieus fluiten, echt nice.

Alle chance dat je gemakkelijk overal aankan bij Audi dus kan veel zelf doen. Heb al redelijk wat zelf kunnen veranderen met de hulp van ne kameraad.
    Laatst gewijzigd door Ascari; 18 juni 2019 om 16:51
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    50 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Een 1-serie heeft ook geen kleine koffer hoor. Wat ik allemaal al vervoerd heb wil je niet weten. De hatchbackkoffer is ook praktischer dan de sedankoffer. Voor een koppel kom je daarmee niks tekort.

De 1-serie heeft ook sensoren. En jij hebt duidelijk geen ervaring met Alcantara
    Zijn echt geweldige zetels die alcantara's. Leder heeft buiten dat het onderhoudsvriendelijker is veel meer nadelen.

En jij hebt duidelijk geen ervaring met het BMW gamma. Buiten de instapmotor is er niks instap aan die wagen aan. Enkel het M-pack is al de duurste lijn die je kan nemen. Geen enkel betalende optie, laat mij niet lachen mijn beste mulan

Ik zal zelfs nog meer zeggen. Als koppel of alleenstaande die wat meer de focus legt op rijden zou ik net een 1, 2, 3 of 4 aanraden en een 5 afraden. Een 5 is een cruiser, en lang niet zo een dynamische slee als die 1 tot 4.

iTrader
    0
    Ik heb absoluut geen kennis van het BMW gamma, blij dat jullie dat rechtzetten (en de parkeersensoren/camera staan niet vermeld bij de 1 zijn opties of lees ik er over?)

Pagina 165 van 173 Eerste ... 65115155161162163164165166167168169 ... Laatste

Regels voor berichten