iTrader
    0
    Als je meer fun wil dan in uw golf, zou ik toch zeker nooit een Suberb overwegen.
    Die 3 is wel aantrekkelijk natuurlijk, maar het zou wel straf zijn moest je daar nu al 20% korting op krijgen.
    De nieuwe S60 al eens bekeken?

Ik denk dat je opnieuw bij een golf zal belanden

iTrader
    25 (100%)
    Tiguan 2.0 TSI DSG ?

Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk

Hit Hard's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Bij een compacte luxueuze auto moet ik altijd aan een Lexus CT denken. Of als het wat krachtiger moet zijn een IS, maar die is iets te lang naar je normen.

Polle32's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    De nieuwe focus vind ik ook niet lelijk. En kan je voor uw budget rijkelijk uitrusten wss.

De pas gelanceerde s60 is ook knap, maar mss te lang?

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Novastar Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Tiguan 2.0 TSI DSG ?

Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk
    Echt sportief rijdt die niet hoor, in een rechte lijn allicht wel plezant maar dat is het dan ook.

WeedJunk's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Cupra ateca?
    "Nemo me impune lacessit!"
    Zaffah:"Voor mijn part luistert mijn lief naar mensen die scheten in een fles laten."

Polestar's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mijn wagen gaat +- 1.5 jaar stilstaan. Is een rij recente wagen (2013). Waar moet ik voor zorgen? Staat in een droge garage.
    - Druppellader of batterij afkoppelen?
    - Op blokken zetten, zodat banden van de grond zijn of niet nodig?
    - .... ?

Ik kan hem wel in de tussen tijd eens starten, en een klein stuk rijden of is dit nefaster dan gewoon laten stilstaan?
    Tips?

Of beste van al nog proberen te verkopen ?
    Currently playing: World of Warcraft

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik zou hem verkopen. 2013 is nu ook niet zo jong meer, en als je er dan toch 1,5 jaar niet mee gaat rijden.

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Echt sportief rijdt die niet hoor, in een rechte lijn allicht wel plezant maar dat is het dan ook.
    Zelfs in rechte lijn is dat echt een saai hok.

Met die wensenlijst ga ik hier mijn standaard antwoord geven: Giulia of Stelvio. Snel, scherp, comfortabel (zeker als je adaptief chasiss neemt), veel korting op. De Giulia is wel een normale sedan, maar als je al een 2 coupé overweegt zou ik er toch is naar kijken.
    Mijn niet standaard antwoord: F-Pace. Een van de sportiefste SUV's waar ik al mee gereden heb. Wel niet bijster comfortabel, zelfs beenhard zonder adaptief chassis. De beste F-Pace is eigenlijk de Velar, maar dat gaat niet in uw budget passen
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

Bimmer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Even hier eens vragen:

Bij mijn iphone 7 kon ik perfect de meldingen van waze laten afspelen, via bleutooth, langs de boxen in de auto. Nu heb ik van de week Samsung S10 gekocht en ik krijg het niet meer voor mekaar. Ik heb ook nergens de keuze, zoals bij iphone, via welke weg ik de meldingen wil laten afspelen. Samsung maakt verbinding met de auto, want oproepen (bellen) komen wel gewoon binnen.

Zou me toch verbazen dat android dit niet ondersteund? Wie van de android users kan me wat meer wegwijs maken.
    Laatst gewijzigd door Bimmer; 25 mei 2019 om 00:51

iTrader
    127 (97%)
    Gaat het hier over nen bmw ? Helaas werkt de integratie van android slecht bij BMW ,in mijn F10 (NBT) kon ik via IOS albumfoto's zien op spotify ,scrollen in mijn playlist (wat vooral heel handig was op den headup display) op android overgestapt ,albumfoto's nope,scrollen ook niet (enkel volgende of vorige muziek), de automatische verbinding met spotify is heel wat trager dan bij IOS soms moest ik manueel op pad...

Blijkbaar is het probleem bij BMW zelf er is geen deftige support voor android... bepaalde bluetooth data wordt gewoon gelimiteerd waardoor sommige functies beperkt zijn .

iTrader
    60 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
    Even hier eens vragen:

Bij mijn iphone 7 kon ik perfect de meldingen van waze laten afspelen, via bleutooth, langs de boxen in de auto. Nu heb ik van de week Samsung S10 gekocht en ik krijg het niet meer voor mekaar. Ik heb ook nergens de keuze, zoals bij iphone, via welke weg ik de meldingen wil laten afspelen. Samsung maakt verbinding met de auto, want oproepen (bellen) komen wel gewoon binnen.

Zou me toch verbazen dat android dit niet ondersteund? Wie van de android users kan me wat meer wegwijs maken.
    Ik vermoed dat je in je telefoon bij de bluetooth verbinding met je wagen geen media-audio hebt opgezet (is zo een slidertje), maar enkel Telefoonaudio en Contacten delen.

Je kan dit terug vinden in de instellingen in je telefoon onder bluetooth, en dan staat er een lijst met je gekoppelde apparaten, rechts van de naam van je wagen (is normaal BMW met een nummer achter) kan je dan op de i in een cirkeltje klikken en dan krijg je die instellingen.

Ik dacht dat je de media-audio enkel kan activeren wanneer de verbinding actief is.

iTrader
    60 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elegance Bekijk bericht
    Gaat het hier over nen bmw ? Helaas werkt de integratie van android slecht bij BMW ,in mijn F10 (NBT) kon ik via IOS albumfoto's zien op spotify ,scrollen in mijn playlist (wat vooral heel handig was op den headup display) op android overgestapt ,albumfoto's nope,scrollen ook niet (enkel volgende of vorige muziek), de automatische verbinding met spotify is heel wat trager dan bij IOS soms moest ik manueel op pad...

Blijkbaar is het probleem bij BMW zelf er is geen deftige support voor android... bepaalde bluetooth data wordt gewoon gelimiteerd waardoor sommige functies beperkt zijn .
    Klopt inderdaad, iOS integratie is veel beter dan android, maar audio werkt normaal wel (in mijn F31 toch).

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
    Even hier eens vragen:

Ik zit hier ook met een android beetje noodgedwongen.
    En mij bevalt het ook niet
    Veel zaken die niet meer naar behoren werken of gewoon niet werken. De zaken die android dan weer wel doet of kan hebben dan weer weinig meerwaarde.

De integratie van IOS in BMW, maar ook andere merken is uitgebreider. Met IOS kan je bijvoorbeeld Spotify via USB afspelen, bij android gaat dat al niet.

Spijtig want heb een S9, en op zichzelf is dat wel een slick toestel met een top scherm.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    22 (100%)
    Android Auto, gedaan met gebrekkige BT implementaties etc.

Pagina 160 van 164 Eerste ... 60110150156157158159160161162163164 Laatste

Regels voor berichten