TooChé's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    Wagen van vriendin (Ford Ka, roestbak uit 2007) geeft foutcode P0030 aan. Is dat zonder enige twijfel bovenste lambdasonde? Vervangonderdeel van dealer kost wel immens veel, een onafhankelijk is al iet betaalbaarder
    Of moet ik ook eens naar de bougies oid kijken ?

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    https://www.gva.be/cnt/dmf20190215_0...-2-liter-water

je wagen laten kuisen met stoom, lijkt jullie dat veilig. Ok, een auto is sowieso redelijk vocht resistent want anders zou hij geen Belgische nachten overleven, maar je auto vol stoom laten lopen is natuurlijk weer iets anders. Wat denken jullie?

Mixhell's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mixhell Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Iemand ooit water in zijn auto gehad? Ik ben ten einde raad
    Eind vorig jaar na hevige regen/paar dagen regen stond de vloer vanachter langs de passagiersstoel vol water. Ik denk gemakkelijk 2cm water.
    Langs de zijkanten lijkt het niet te komen gezien de stof daar droog is. Twee garages hebben er al naar gekeken en de wagen besproeid maar ze lijken niets te vinden.
    Langs onder lijkt het me ook niet echt logisch gezien de hoeveelheid water binnen?
    Gisteren met de tuinslang aan de passagierskant eerst het achterportier nat gemaakt, geen druppel water te zien aan het portier of rubbers. Daarna portier van voor en hetzelfde verhaal. Tot slot dak, voorruit en motorkap bespoten en ook niet meteen een duidelijk zicht op water...

Garage heeft me wel verteld dat het onder de versnellingspook ook vochtig was.
    Hij heeft een rubberen slang van de airco die verkeerd gemonteerd was vervangen. Is zogezegd een ronde rubberen hals die deels naar binnen zat waardoor er dus water naast de slang liep.

Zou dit nu effectief de oorzaak zijn? Vooral bij hevige regen was de auto nat en dan vooral rechtsachter, dus vloer van de passagier. Ook vraag ik mij af of de airco zo'n hoeveelheid water kan creëren? Of kan de regen daar dan ook aan? Anders begrijp ik de link met de regen niet...
    Currently playing: Horizon Zero Dawn

iTrader
    6 (100%)
    Ik moet morgen in Gent centrum zijn vanuit Kampenhout.
    Hoe is het verkeer in de ochtend, komt me beter dan pas in de middag te gaan maar niet als ik een uur file moet doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Castil Bekijk bericht
    Ik moet morgen in Gent centrum zijn vanuit Kampenhout.
    Hoe is het verkeer in de ochtend, komt me beter dan pas in de middag te gaan maar niet als ik een uur file moet doen.

Rond 8u-9u30, 12u-13u30 en 16u30-18u is het behoorlijk druk op de ring en invalswegen, binnen de ring is er eigenlijk nooit echt veel file (muv invalswegen die tot binnen de ring lopen, zoals vb. afrit aan de Zuid).
    PS4 / PS2 / PSX / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    iMac 27" (2017) / HP ProBook 650 G1 / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    PSN / XBL / Steam / LoL: MaxVMH
    Projecten: mijnscore & frequency trainer

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Rond 8u-9u30, 12u-13u30 en 16u30-18u is het behoorlijk druk op de ring en invalswegen, binnen de ring is er eigenlijk nooit echt veel file (muv invalswegen die tot binnen de ring lopen, zoals vb. afrit aan de Zuid).
    Ik moet aan de vooruit zijn, normaal ga ik telkens in de middag en dan is het geen enkel probleem.
    Misschien best nu hetzelfde doen, ik veronderstel dat Brussel naar Gent ook niet filevrij is?

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Castil Bekijk bericht
    Ik moet aan de vooruit zijn, normaal ga ik telkens in de middag en dan is het geen enkel probleem.
    Misschien best nu hetzelfde doen, ik veronderstel dat Brussel naar Gent ook niet filevrij is?

Geen ervaring mee tijdens de week (moet niet vaak pendelen), maar zal inderdaad filegevoelig zijn (vooral verkeerswisselaar E40/E17/R4 aan de Ghelamco). Heb voor Gent in/uit te rijden goede ervaringen met Waze (ik zie altijd veel andere bestuurders opduiken met Waze, dus redelijk correcte berekening van trajectduur + andere routes als het ergens stevig vast zit).
    PS4 / PS2 / PSX / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    iMac 27" (2017) / HP ProBook 650 G1 / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    PSN / XBL / Steam / LoL: MaxVMH
    Projecten: mijnscore & frequency trainer

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ik heb een vraagje over scams op tweedehandswebsites. Ik heb nu al 2x een Passat gevonden die een pak goedkoper is dan de meeste. Zit een geurtje aan denk ik dan. Ik heb toch I Fo gevraagd en kreeg van eentje een verhaal dat hij van Zweden is maar de auto hier kocht maar niet mee pakt naar Zweden want hij is te duur om er daar mee te rijden. Vind ik een raar verhaal, zeker als je weet dat het een plugin hybride is.
    Nu broeg ik mij af hoe de scam dan in zijn werk zou gaan? Als ik een afspraak zou nemen om te kijken en rijden, gaat er geen auto zijn? Ga ik daar klop krijgen om mijn geld af te geven? Of zijn ze sluwer? De auto stond te koop voor 9k terwijl de meeste passat (gewoon ICE) rond de 15 kosten voor gelijkaardige kilometers.
    Twitch|Steam|PSN
    i5 2500K|16 GB Kingston HyperX|RX580

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    Ik heb een vraagje over scams op tweedehandswebsites. Ik heb nu al 2x een Passat gevonden die een pak goedkoper is dan de meeste. Zit een geurtje aan denk ik dan. Ik heb toch I Fo gevraagd en kreeg van eentje een verhaal dat hij van Zweden is maar de auto hier kocht maar niet mee pakt naar Zweden want hij is te duur om er daar mee te rijden. Vind ik een raar verhaal, zeker als je weet dat het een plugin hybride is.
    Nu broeg ik mij af hoe de scam dan in zijn werk zou gaan? Als ik een afspraak zou nemen om te kijken en rijden, gaat er geen auto zijn? Ga ik daar klop krijgen om mijn geld af te geven? Of zijn ze sluwer? De auto stond te koop voor 9k terwijl de meeste passat (gewoon ICE) rond de 15 kosten voor gelijkaardige kilometers.
    Hij moet er misschien snel vanaf? Of spreek af dat hij er eens mee tot op de parking van een supermarkt komt op een zaterdag ochtend. Dan bewijst die A) dat hij rijdt, en B) zit je veilig.

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ruikt naar scam. Ik zou er de moeite niet in steken.
    Giggity

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Sowieso scam, die gaan een voorschot vragen
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

Pagina 145 van 145 Eerste ... 4595135141142143144145

Regels voor berichten