Pagina 5 van 305 Eerste 1234567891555105 ... Laatste

Discussie: Autonieuws

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RB26DETT Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    En nog meest belangrijke: downforce.
    Met zo'n viper rij je natuurlijk ook niet over het circuit, je versnelt de aarde zodat het circuit onder u doorschuift...

Maar inderdaad, die kan nog perfect mee met zéér snelle moderne wagens terwijl die het moest stellen zonder alle hulpmiddelen die ze nu gebruiken.
    Downforce is daarbij trouwens relatief, dat is hetzelfde als zeggen dat een zware wagen sneller is omdat die meer downforce heeft. Pas in extreme situaties (zeer lichte constructie en zeer hoge snelheden) hebben die vleugels etc effectief een nuttig effect voor downforce. In de andere gevallen kan je evengoed een betonblok in uw koffer leggen.

iTrader
    22 (100%)
    Mooie wagen, die nieuwe Insignia. Ziet er slanker en ranker uit. Gezien het succes en de goede ontvangst van de Astra zou deze daar wel eens een mooi vervolg aan kunnen breien.

iTrader
    7 (90%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Mooie wagen, die nieuwe Insignia. Ziet er slanker en ranker uit. Gezien het succes en de goede ontvangst van de Astra zou deze daar wel eens een mooi vervolg aan kunnen breien.
    Zou mooi zijn. Zoals gezegd, ben ik heel benieuwd naar het interieur en motorisaties.
    En de prijsstelling. Hopelijk maken ze hem niet te duur.

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Powerwing Bekijk bericht
    Zou mooi zijn. Zoals gezegd, ben ik heel benieuwd naar het interieur en motorisaties.
    En de prijsstelling. Hopelijk maken ze hem niet te duur.
    Ze zullen het (zoals altijd) moeten opnemen tegen vooral de Mondeo en de Superb. Bij de Mondeo hebben ze de bal misgeslagen qua interieur, en de Superb rijdt als een boot. Dus als ze de Insignia een redelijk interieur (wat wel zo zal zijn) en een deftig rijgedrag (valt nog af the wachten) heeft in diezelfde prijsklasse, zal hij zich zeker wel kunnen vestigen tussen die 2. Echter zullen er weinig BMW/Audi/Mercedes rijders overstappen naar Opel en VW-klanten zijn zowat de meest honkvaste klanten die er rond lopen...

De Mazda 6 blijft imo wel nog steeds de "betere" optie, maar die hebben dan weer weinig naambekendheid.

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    De sedan valt heel goed mee, maar die break is toch precies een rijdende versie van de Titanic? Wat een gedrocht, véél te lang imo.

iTrader
    7 (90%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Ze zullen het (zoals altijd) moeten opnemen tegen vooral de Mondeo en de Superb. Bij de Mondeo hebben ze de bal misgeslagen qua interieur, en de Superb rijdt als een boot. Dus als ze de Insignia een redelijk interieur (wat wel zo zal zijn) en een deftig rijgedrag (valt nog af the wachten) heeft in diezelfde prijsklasse, zal hij zich zeker wel kunnen vestigen tussen die 2. Echter zullen er weinig BMW/Audi/Mercedes rijders overstappen naar Opel en VW-klanten zijn zowat de meest honkvaste klanten die er rond lopen...

De Mazda 6 blijft imo wel nog steeds de "betere" optie, maar die hebben dan weer weinig naambekendheid.
    Mondeo vind ik helemaal niet mooi, zowel binnen als buiten. De Superb is een auto die me ook enorm bevalt. Rijgedrag van mijn Insignia vind ik prima, hoor, en ik ken er wel A4-rijders die aangenaam verrast waren door de Insignia. Dat premiumrijders moeilijk te overtuigen zijn, kan ik inkomen, maar Opel tracht waarschijnlijk wel met deze Insignia een beetje in dat hogere segment door te breken, hoewel ze qua imago nog een lange weg te gaan hebben. De kwaliteit, wat er ook beweerd wordt, is er vandaag de dag wél bij Opel, en ze zijn goed bezig : de Astra en de Mokka X, en ook de vernieuwde Corsa zijn auto's die dit bewijzen. Hopelijk zetten de met de nieuwe Insignia verdere stappen in de goede richting.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SinDweller Bekijk bericht
    De sedan valt heel goed mee, maar die break is toch precies een rijdende versie van de Titanic? Wat een gedrocht, véél te lang imo.
    Een gedrocht lijkt me wat sterk uitgedrukt. (Te) lang, dat wel.

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Powerwing Bekijk bericht
    Mondeo vind ik helemaal niet mooi, zowel binnen als buiten. De Superb is een auto die me ook enorm bevalt. Rijgedrag van mijn Insignia vind ik prima, hoor, en ik ken er wel A4-rijders die aangenaam verrast waren door de Insignia. Dat premiumrijders moeilijk te overtuigen zijn, kan ik inkomen, maar Opel tracht waarschijnlijk wel met deze Insignia een beetje in dat hogere segment door te breken, hoewel ze qua imago nog een lange weg te gaan hebben. De kwaliteit, wat er ook beweerd wordt, is er vandaag de dag wél bij Opel, en ze zijn goed bezig : de Astra en de Mokka X, en ook de vernieuwde Corsa zijn auto's die dit bewijzen. Hopelijk zetten de met de nieuwe Insignia verdere stappen in de goede richting.

Een gedrocht lijkt me wat sterk uitgedrukt. (Te) lang, dat wel.
    Ik vind bvb de S90/V90 ook té lang. Dat is echter puur omdat de verhouding niet echt goed klopt (een BMW 5 is bijna even lang, en daar valt dat veel minder op). Dat kan je echter pas zien eens je een wagen in real life ziet. Een Tesla model S is bvb bijna 2m breed, dat is echt een pak breder dan eender welke "normale" wagen en toch valt dat zo niet op.

De kwaliteit bij Opel vind ik bij bvb de Astra gelijkaardig met Skoda/VW/Ford/... maar de premiummerken hebben ook niet stilgestaan en de nieuwe generaties daar zijn echt ook weer een serieuze stap vooruit. De vraag is natuurlijk of die details (want daar gaat het meestal over) de meeprijs wel waard zijn.

Robbynho's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mensen die ervaring hebben met de Jeep Renegade? Of meningen over dit merk/model?
    * PSN: Robbynhooo

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbynho Bekijk bericht
    Mensen die ervaring hebben met de Jeep Renegade? Of meningen over dit merk/model?
    Merk: Jeep is een merk dat in Europa al jaren balanceert op faillisement. Beter van wegblijven, denk ik.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Kheb zo es ene per total gereden op vakantie (huurwagen)

Dikke nest als je het mij vraagt.
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

Robbynho's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Kheb zo es ene per total gereden op vakantie (huurwagen)

Dikke nest als je het mij vraagt.
    In welk opzicht? De wagen of de verhuurmaatschappij?
    * PSN: Robbynhooo

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Moest ik dan openen met de nieuwe aixam ofwa?

Die Stelvio is echt een vrachtwagen. Staat voor mij qua looks bovenaan het lijstje van al die nieuwe SUV's (jag, maserati, ...)
    Alle gekheid op een stokje, aixams zijn niet meer die lelijke koten van vroeger. Zitten paar mooie modellen bij. Totaal verkeerde verhoudingen, dat wel, maar mooie lijnen.
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Het is een fiat 500x, wat valt erover te zeggen? :P

Qua exterieur niet zo mooi (imo). Maar qua bouw en motor weinig mis mee.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Ik vind bvb de S90/V90 ook té lang. Dat is echter puur omdat de verhouding niet echt goed klopt (een BMW 5 is bijna even lang, en daar valt dat veel minder op). Dat kan je echter pas zien eens je een wagen in real life ziet. Een Tesla model S is bvb bijna 2m breed, dat is echt een pak breder dan eender welke "normale" wagen en toch valt dat zo niet op.
    S90 vind ik nog meevallen. Maar de V90 is idd enorm langwerpig, onlangs in het echt gezien en ik verschoot er van. Op foto's ziet die er echt stukken normaler uit.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Heeft Fiat niet een chassis van Jeep gebruikt om die lelijke pick-up mee te maken? Trekt volgens mij op niets. Die Renegade is een poging tot een urban SUV maar met een ruig tintje Jeep erin, enorm mislukt als je het mij vraagt.

Pagina 5 van 305 Eerste 1234567891555105 ... Laatste

Regels voor berichten