Discussie: Autonieuws

iTrader
    63 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goesting Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Enerzijds is het positief nieuws, maar anderzijds smaakt het toch bitter aangezien ik dit jaar nog een splinternieuwe in ontvangst heb mogen nemen met iDrive 6.
    Zo zie je maar weer dat enkel nieuwe kisten verkopen hetgeen is wat telt. Bestaande klanten kunnen de pot op.
    Goh, denk dat er wat meer speelt dan alleen maar "nieuwe kisten" verkopen.
    Het is voor de meesten al een verassing dat Android er uberhaupt komt!

En vermoedelijk steekt er technisch ook wel wat werk achter om dat allemaal in iDrive geïntegreerd te krijgen en dan nog eens gecertificeerd te krijgen door Google om het te mogen verkopen...
    Het is ook nog niet voor morgen, men verwacht het pas tegen de zomer.

Voor mij is het ook wat vervelend, ik ben altijd een android gebruiker geweest, en daar ik normaal volgende week mijn G20 geleverd krijgt was ik aan het overwegen om over te stappen naar iOS net voor de integratie met iDrive 7, maar nu lijkt me dat ook weer dom wanneer Android auto er staat aan te komen.

Misschien tijdelijk een oudere iPhone7 enkel voor in de wagen of zoiets voor een paar maanden...

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Heb nu al paar nieuwe 1 gezien, toch geen zicht die hoge neus tegenover het strakke design van de vorige.

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mooi is hij niet, morgen 1 gaan halen om weekend met rond te rijden.
    Hopelijk kan hij me positief verrassen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb eigenlijk niet echt problemen met de voorkant van de nieuwe 1, ik vind hem eerder mottig aan de zij achterkant.
    Maar de F20 facelift is toch echt een veel mooier model.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Autonieuws

Heeft onder een bepaalde hoek veel weg van een 2 serie, en das nu niet echt een compliment.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camerad Bekijk bericht
    Heeft onder een bepaalde hoek veel weg van een 2 serie, en das nu niet echt een compliment.
    Dit dus. Zijn proporties zijn gewoon zoals een 2er.

In M uitvoering vind ik het wel nog meevallen. Maar wel een schril contrast met de messcherpe F20.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Heb nu al paar nieuwe 1 gezien, toch geen zicht die hoge neus tegenover het strakke design van de vorige.
    Ik vind vooral die grille die groter is dan de voorkant een probleem (idem bij 7).
    Zo die knik in de grille maakt hem echt lelijk. Met de algemene look heb ik weinig problemen, minder "speciaal" dan de vorige, maar ook niet lelijker dan de concurrentie.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Experten van tüv geven al aan dat de Tesla cybertruck niet door de Europese controles gaat geraken.
    Niet geheel onverwacht als de sterkte uit uw beplating ipv uit uw chassis haalt...

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Ik vind vooral die grille die groter is dan de voorkant een probleem (idem bij 7).
    Zo die knik in de grille maakt hem echt lelijk. Met de algemene look heb ik weinig problemen, minder "speciaal" dan de vorige, maar ook niet lelijker dan de concurrentie.

Hij is "meer gewoon" geworden.

WeedJunk's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ook eens de 118i getest met die Music Test rides daar, vond 'm best wel leuk rijden (en mooi uitgerust vooral) ivm de Giulietta QV.
    Voor de neusliefhebbers:

Klik1

Klik2

Klik3
    Laatst gewijzigd door WeedJunk; 14 december 2019 om 22:43
    "Nemo me impune lacessit!"
    Zaffah:"Voor mijn part luistert mijn lief naar mensen die scheten in een fles laten."

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WeedJunk Bekijk bericht
    Ook eens de 118i getest met die Music Test rides daar, vond 'm best wel leuk rijden (en mooi uitgerust vooral) ivm de Giulietta QV.
    Voor de neusliefhebbers:

Klik1

Klik2

Klik3
    Net dagje met gereden 118i, automatisch, m pakket met de m sport zetels,... vanbinnen proper en goed afgewerkt, trok vlot genoeg op. De buitenkant is wel.nog steeds niet men ding.
    Je voelt wel goed de voortractie als je gas geeft in bocht en dergelijke.

Ik blijf er wel bij dat die nieuwe knoppen aan het stuur in de middenkolom op niks trekken, net zoals bij de nieuwe 3 die ik eens een weekend had.
    Ook zat er een 'lag' van ongeveer halve seconde op als je toets induwt.

En ik had het gevoel dat de zetel net een tikkeltje uit het midden tegenover stuur en dashbord zat. Stond precies centimeter teveel naar rechts.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berenod Bekijk bericht
    En vermoedelijk steekt er technisch ook wel wat werk achter om dat allemaal in iDrive geïntegreerd te krijgen en dan nog eens gecertificeerd te krijgen door Google om het te mogen verkopen...
    Ik kan mij ook best inbeelden dat er technisch wel wat uitdagingen zijn om het te implementeren. Maar dat het voor iDrive 6 technisch niet mogelijk zou zijn, kan ik amper geloven. Als het Apple CarPlay kan draaien, moet de hardware krachtig genoeg zijn om ook Android Auto te draaien. Het lijkt me dus eerder een business beslissing ipv een technische.

Het versterkt ook alleen maar het gevoel dat alles wat IT-gerelateerd is in een auto, keisnel verouderd. Een mens zou denken dat de autobouwers op dat vlak anno 2019 wel al wat lessen geleerd zouden hebben. Updates uitbrengen die extra functionaliteit voorzien - ook al is het onverwacht - schept alleen maar een betere band met de klanten.

Voor mij is het ook wat vervelend, ik ben altijd een android gebruiker geweest, en daar ik normaal volgende week mijn G20 geleverd krijgt was ik aan het overwegen om over te stappen naar iOS net voor de integratie met iDrive 7, maar nu lijkt me dat ook weer dom wanneer Android auto er staat aan te komen.

Misschien tijdelijk een oudere iPhone7 enkel voor in de wagen of zoiets voor een paar maanden...
    Ga je dat zo hard missen voor die paar maanden? Ik navigeer als sinds 2011 met Waze op de smartphone zonder het te kunnen weergeven op het groot scherm in de wagen. Gewoon een Brodit op de A-stijl en klaar.

iTrader
    63 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik kan mij ook best inbeelden dat er technisch wel wat uitdagingen zijn om het te implementeren. Maar dat het voor iDrive 6 technisch niet mogelijk zou zijn, kan ik amper geloven. Als het Apple CarPlay kan draaien, moet de hardware krachtig genoeg zijn om ook Android Auto te draaien. Het lijkt me dus eerder een business beslissing ipv een technische.

Het versterkt ook alleen maar het gevoel dat alles wat IT-gerelateerd is in een auto, keisnel verouderd. Een mens zou denken dat de autobouwers op dat vlak anno 2019 wel al wat lessen geleerd zouden hebben. Updates uitbrengen die extra functionaliteit voorzien - ook al is het onverwacht - schept alleen maar een betere band met de klanten.
    Mjah, ik weet ook niet hoe ze denken hé, 't is nu niet dat hun verkoop eronder lijdt, maar is inderdaad wel wat zuur.

Ga je dat zo hard missen voor die paar maanden? Ik navigeer als sinds 2011 met Waze op de smartphone zonder het te kunnen weergeven op het groot scherm in de wagen. Gewoon een Brodit op de A-stijl en klaar.
    Om eerlijk te zijn, met ne wagen van tegen de 70K€ rijden om dan ne GSM tegen de vooruit te moeten plakken om te navigeren

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Mjah, ik weet ook niet hoe ze denken hé, 't is nu niet dat hun verkoop eronder lijdt, maar is inderdaad wel wat zuur.

Om eerlijk te zijn, met ne wagen van tegen de 70K€ rijden om dan ne GSM tegen de vooruit te moeten plakken om te navigeren
    Is al meermaals gezegd. Maar in feite is de ingebouwde navigatie echt wel superieur tegenover waze op uw gsm.
    Waze wint vooral door de community. Maar je offert wel serieus wat op. Zelfs met carplay of AA is het nog niet ideaal in feite.

In veel situaties win je ook amper tot niks door waze te gebruiken. Potentieel neem je met waze wat meer pittoreske baantjes, maar daar stopt het dan ook.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Kwestie stukske drama te verkopen. Er is niets mis met uw GSM tegen uw vooruit te hangen of aan een opening van de airco.

Pagina 317 van 332 Eerste ... 217267307313314315316317318319320321327 ... Laatste

Regels voor berichten