Discussie: Autonieuws

E-riko's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zo goed als alle merken bieden dat soort dingen optioneel aan he. Ik vind dat parkeersensoren rondom, een achteruitrijcamera, Android Auto/Apple Car Play, Automatische 2-zone airco en zowat alle rijhulpsystemen standaard zouden moeten zijn. Maar er is (zo goed als) geen enkel merk dat die dingen ook standaard aanbiedt.
    Inderdaad, kdenk dat Honda zowat de enige is dat standaard zijn auto's van alle mogelijke veiligheidssystemen uitrust, vanaf het basismodel al, buiten dode hoekmonitoring als enige optie (eigenlijk als onderdeel van een duurder pack)

sprekend over de Civic die begint rond 23K
    De Jazz heeft ook al die systemen vanaf het tweede uitrustingsniveau, 18K

constructeurs mogen in mijn ogen gerust Honda's visie op veiligheidsuitrusting volgen.

Anyhow, Supra talk

dienen BMW/Supra, vermoedelijk toch wel een typisch voorbeeld van een model dat int echt beter zal pakken dan op foto...

Maar hier in deze review, toch wel verdomd slick in beeld gebracht.

De laag geplaceerde cameras in combinatie met wa powerslides en drifts zal er ook wel mee te maken hebben

Al bij al, vind ik die wel nog knap, wat ik niet had toen ik de eerste fotos zag
    Laatst gewijzigd door E-riko; 16 mei 2019 om 19:58
    Accept what you can't change, change what you can't accept.

Noctilucus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Over LEDs en zo gesproken, de afgelopen 2 dagen in het hol van flutol met kleine boerenwegels toch nut gehad van die adaptieve LEDs die veel licht bijgaven maar ook tijdig dimden om tegenliggers niet te verblinden.
    Het contrast is natuurlijk ook groot met de laatste maanden rond te rijden met halogeenlampen
    "... who gnaws hungrily in inconceivable, unlighted chambers beyond time and space amidst the muffled, maddening beating of vile drums and the thin monotonous whine of accursed flutes"

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Nu het toch over de rijhulpsystemen gaat: kan het zijn dat onze gti vanzelf stopt als je aan het manoeuvreren bent en je gaat toch verder dan de sensor in het rood?

Ofwel heb ik iets geraakt daarstraks ofwel knalt die keihard de rempedaal in als je te ver gaat
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Nu het toch over de rijhulpsystemen gaat: kan het zijn dat onze gti vanzelf stopt als je aan het manoeuvreren bent en je gaat toch verder dan de sensor in het rood?

Ofwel heb ik iets geraakt daarstraks ofwel knalt die keihard de rempedaal in als je te ver gaat
    Als je achteruit rijdt en je dreigt op aankomend verkeer te rijden, gaat hij inderdaad remmen (en hard). Puur op stilstaande objecten bij parkeren, volgens mij niet. Anders zouden mensen in bvb Parijs niet meer kunnen parkeren.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Als je achteruit rijdt en je dreigt op aankomend verkeer te rijden, gaat hij inderdaad remmen (en hard). Puur op stilstaande objecten bij parkeren, volgens mij niet. Anders zouden mensen in bvb Parijs niet meer kunnen parkeren.

't was thans een muurtje en ben eigenlijk vrij zeker dat hij alles dichtgooide omdat ik het echt aan het pushen was. Ik voelde de rempedaal echt een klets naar beneden krijgen alsof hij keihard werd ingetrapt. Kga het morgen eens testen met iets zacht ofzo

Edit: 't was inderdaad wel in achteruit dat het gebeurde.
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    4 (100%)
    't was thans een muurtje en ben eigenlijk vrij zeker dat hij alles dichtgooide omdat ik het echt aan het pushen was. Ik voelde de rempedaal echt een klets naar beneden krijgen alsof hij keihard werd ingetrapt. Kga het morgen eens testen met iets zacht ofzo

Edit: 't was inderdaad wel in achteruit dat het gebeurde.
    Volvo doet dat ook wel bij stilstaande voorwerpen (of een te steile oprit). VAG misschien ook wel. Maar vraag me af of je het dan kan overwrite.

Oij's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Volvo doet dat ook wel bij stilstaande voorwerpen (of een te steile oprit). VAG misschien ook wel. Maar vraag me af of je het dan kan overwrite.

Blijkbaar kan je dat wel afzetten. Of gewoon hééél traag rijden of net snel genoeg.
    Braking when space is tight | Volkswagen inside

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oij Bekijk bericht
    Blijkbaar kan je dat wel afzetten. Of gewoon hééél traag rijden of net snel genoeg.
    Ah voila. Dat heeft me vandaag dus gered seh

iTrader
    60 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oij Bekijk bericht
    Mijne Volvo 245 had ook zoiets in den aard 20 jaar geleden.

'T is te zeggen, nie heel hoog technologisch, ge mocht daar stomweg mee 20 km/h ergens tegen botsen, kon geen kwaad Toch niet voor den otto, de muur was iets anders

Massief sterke bumper met twee stevige schokdempers aan het stalen wagenframe vastgemaakt. De bumper kon dik 10 cm in veren zonder ook maar enige blijvende schade!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berenod Bekijk bericht
    Mijne Volvo 245 had ook zoiets in den aard 20 jaar geleden.

'T is te zeggen, nie heel hoog technologisch, ge mocht daar stomweg mee 20 km/h ergens tegen botsen, kon geen kwaad Toch niet voor den otto, de muur was iets anders

Massief sterke bumper met twee stevige schokdempers aan het stalen wagenframe vastgemaakt. De bumper kon dik 10 cm in veren zonder ook maar enige blijvende schade!
    Ik heb leren rijden met een Volvo 850, die had dat ook! Daar is ooit een wagen in achteruit aan 20km/h tegenaan gereden, niets aan te zien.

iTrader
    0

Al een paar keer gehad met mijn VW, zowel vooraan als achteraan. Totaal onhandig wanneer je een steile oprit af moet, want die vertikt het dan om verder te rijden totdat je je wat schuiner zet t.o.v. de straat. :/ Maar goed, de paar keer dat ik een paaltje heb laten staan ipv de contouren in mijn bumper te tekenen, was ik wel blij.

*edit* En inderdaad, die functie is elke keer verschieten: vol op de rem, zodat de auto nog naschudt, waardoor je niet weet of je nu het bruuske gerem hebt gevoeld, ofwel echt iets geraakt hebt...

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Zus net met deze auto 24 uur mogen rijden: https://nl.toyota.be/modellen/mirai/...nceOption=cash

Werkt zelf bij Toyota, dus niet echt objectief over kwaliteit/rijstijl, maar hoop dat die voor die prijs toch wel wat ok is
    “Denk niet wit, denk niet zwart,
    Denk niet zwart-wit
    Maar in de kleur van je hart ”
    Frank Boeijen

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Zus net met deze auto 24 uur mogen rijden: https://nl.toyota.be/modellen/mirai/...nceOption=cash

Werkt zelf bij Toyota, dus niet echt objectief over kwaliteit/rijstijl, maar hoop dat die voor die prijs toch wel wat ok is
    Ik vind de Mirai niet zo'n interessant aanbod (los van het innovatieve technologisch stuk). De nieuwe Camry vind ik wel leuk voor zijn prijs, maar daar is het jammer dat die fiscaal wat tegen valt.

GADGET's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht

buiten het feit dat die wagen echt ZEER lelijk is, is die prijs toch ook absurd hoog op het eerste zicht ?

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    104 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GADGET Bekijk bericht
    buiten het feit dat die wagen echt ZEER lelijk is, is die prijs toch ook absurd hoog op het eerste zicht ?
    Enige alternatief (waterstof) is de Hyundai Nexo en die zit ook rond de 75K. Maar niemand zal je ongelijk geven, het is extreem duur. Als ik mag kiezen dat toch liever de Hyundai.

Dan hebben we het nog niet gehad over het feit dat er welgeteld één tankstation in België is waar je waterstof kan tanken .

Pagina 263 van 278 Eerste ... 163213253259260261262263264265266267273 ... Laatste

Regels voor berichten