Discussie: Autonieuws

iTrader
    10 (92%)
    Vandaag nog eens een advertentie gezien van de nieuwe BMW 8 reeks :0 in het oranje dan nog wel :0

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door josilirios Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    De lijnen van die lampen zijn vaak compleet anders... Dat zie je zelf als ze niet branden.
    Hoe de lichten er van binnen uit zien als ze uitstaan boeit me nu echt niets.
    Duurdere lichtblokken zien er zelfs soms lelijker uit dan de goedkopere versies als ze uitstaan, maar tegenwoordig is dat toch ook maar een zeldzaam zicht.
    Die branden quasi altijd.

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Nee, dat kan je niet, want kleur zie je alle dagen meerdere keren wanneer je naar je wagen loopt of uitstapt. Hoe mijn lichten of godbetert mijn pinkers branden - not so much.
    Speciale lichten is ook iets dat zowat vanachter op mijn optielijstje staat (zolang het geen halogeen is). Maar bij sommige wagens geeft het toch wel een "signature". Bvb die 4 puntjes bij Porsche zijn wel knap.

Een voorbeeld, XE Project 8 (dikke wagen) met Halogeen lampen:

Diezelfde maar dan met LED of Xenon:

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selten Bekijk bericht
    Het was geen aanval op uw wagen he man, ieder zijn prioriteiten
    Daar gaat het niet echt om, ik geef weinig om hoe anderen naar mijn wagen kijken hoor
    Maar ik meen dat, ik vind dat vrij absurd. Allez, moesten er nu nog halogeenlampen inzitten dan zou ik het nog wel begrijpen. Maar nu?

Ik kan eigenlijk zelfs niet eens zeggen dat ik die extra lichtstreepjes op de zijkanten van de koplampen (bij de duurdere) echt mooier vind.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SlashDotDash Bekijk bericht
    Misschien negeer je die pinkers en dagrijlichten dan onbewust telkens je je wagen sluit of ontgrendelt; en heb je coming/leaving home functie uitgeschakeld.
    Ontgrendelen en sluiten gebeurt doorgaans door vastnemen van de klink, dan sta ik naast mijn auto en zie ik de voor- en achterlichten niet. Als ik thuiskom passeer ik ook niet expliciet voorbij mijn wagen om dan nog eens achterom te kijken naar hoe de lichten nu aan het branden zijn...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door josilirios Bekijk bericht
    De lijnen van die lampen zijn vaak compleet anders... Dat zie je zelf als ze niet branden.
    Mja, en? Het is niet omdat je andere binnenlijnen ziet in de lampen als je niet branden, dat je die binnenlijnen even voortdurend ziet als het kleur van je wagen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Een voorbeeld, XE Project 8 (dikke wagen) met Halogeen lampen:

Diezelfde maar dan met LED of Xenon:
    Welja inderdaad, mocht het nu nog over lichtblokken gaan met halogeen erin... Ja, dat zou jammer zijn. Maar LED's die als ik eens de moeite doe om ernaar te kijken ook best fijn uitgetekend zijn? Nah.

iTrader
    0
    Punt is in feite gewoon dat als wij kunnen aanvaarden dat het voor u niet uitmaakt dan moet het ook niet zo moeilijk zijn om Te aanvaarden dat het voor een ander misschien wel belangrijk is.. zonder u daarbij aangevallen te voelen

iTrader
    22 (100%)
    Maar ik voel mij toch niet aangevallen? Allez, ik zeg toch letterlijk dat het mij niet uitmaakt wat iemand anders van mijn wagen vindt? En ik meen dat he.

Ik vind het gewoon bizar dat een LED-lichtenblok als "wagen onwaardig" wordt gezien omdat daar vanbinnen niet de juiste lijntjes in getekend zijn. Dat is precies verheven tot een nieuwe kunstvorm.

iTrader
    0
    Met die opmerking bedoelde ik dat een wagen die in zo'n prijscategorie valt eigenlijk standaard zou mogen uitgerust worden met LED's. Zoals gezegd, ieder zijn prioriteiten, je hoeft het daarom niet in het belachelijke te trekken.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Met die opmerking bedoelde ik dat een wagen die in zo'n prijscategorie valt eigenlijk standaard zou mogen uitgerust worden met LED's. Zoals gezegd, ieder zijn prioriteiten, je hoeft het daarom niet in het belachelijke te trekken.
    Ah nee, want dan is er geen mogelijkheid om zichzelf te onderscheiden in die klasse.

iTrader
    0
    Als dat het doel is van een wagen te kopen, tja

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Als dat het doel is van een wagen te kopen, tja
    Nene, ik rij Audi. Dat is meer iets voor BMW rijders.

iTrader
    22 (100%)
    Met die opmerking bedoelde ik dat een wagen die in zo'n prijscategorie valt eigenlijk standaard zou mogen uitgerust worden met LED's.
    ... maar dat heeft hij toch?

En dat een wagen niet alle opties heeft die iedereen ervan zou verwachten in een prijscategorie, dat is nu eenmaal zo. Als hij echt alles zou hebben dat iedereen zou verwachten, landt zoiets in een nog hogere prijscategorie.
    En het is nu eenmaal een strategie, zeker bij de premiummerken, om nu eenmaal een boel opsmukmogelijkheden te voorzien. Maar daar zijn ze allemaal in hetzelfde bedje ziek toch.

iTrader
    0
    Daar heb je gelijk in. Jammer genoeg gaat Volvo ook meer en meer die toer op. Onbegrijpelijk dat een V60 van 40k geen parkeersensoren standaard heeft aan de voorzijde.

iTrader
    4 (100%)
    Daar heb je gelijk in. Jammer genoeg gaat Volvo ook meer en meer die toer op. Onbegrijpelijk dat een V60 van 40k geen parkeersensoren standaard heeft aan de voorzijde.
    Zo goed als alle merken bieden dat soort dingen optioneel aan he. Ik vind dat parkeersensoren rondom, een achteruitrijcamera, Android Auto/Apple Car Play, Automatische 2-zone airco en zowat alle rijhulpsystemen standaard zouden moeten zijn. Maar er is (zo goed als) geen enkel merk dat die dingen ook standaard aanbiedt.

iTrader
    0
    Ik kan wel begrijpen dat er mensen zijn die geen rijhulpsystemen willen. Deze brengen ook meestal een hoge(re) ontwikkelingskost met zich mee voor de constructeurs. Maar wie wil er nu geen parkeersensoren?

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    50 (100%)
    Ik kan wel begrijpen dat er mensen zijn die geen rijhulpsystemen willen. Deze brengen ook meestal een hoge(re) ontwikkelingskost met zich mee voor de constructeurs. Maar wie wil er nu geen parkeersensoren?
    Bij veel merken zijn sensoren vooraan een optie. Die niet iedereen neemt.

Bij de premiums is het echt een klokfestijn. Ja zo kan je iets uniek creëren. Maar je ziet vooral twee vormen. De kale kippen, en de goed gevulde bakken die allemaal dezelfde basisopties gekozen hebben. Maar die dan weer totaal andere accenten leggen. Je zal weinig 100% identieke dik gevulde tegenkomen.
    Maak je de basisopties standaard dan verlies je de kale kippen. En de kale kippen zijn meestal allemaal identiek.

Een merk zoals Mazda maakt het makkelijk. Mazda 6 skycruise, wilt u wit of zwart interieur en de kous is af. Nadeel is dan wel dat je heel veel dezelfde wagens hebt. En je de accenten niet kan leggen. Je zal ook veel opties krijgen die je nooit gebruikt of zeer zelden.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Pagina 262 van 278 Eerste ... 162212252258259260261262263264265266272 ... Laatste

Regels voor berichten