Discussie: Autonieuws

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik doe dat nu eigenlijk ook nooit. Ik parkeer mijn wagen ook 99% van de tijd achteruit, ik parkeer enkel vooruit als ik niet anders kan.

Als je achteruit parkeert, rij je toch al voorbij u plaats, dat is even een plek geven en je kunt de situatie al inschatten (ligt er niets op de parkeerplek, steekt er niets uit, staat er een paaltje,...). Nadien in achteruit en rij ik in 1 trek door en gebruik ik de spiegels enkel moest er bv ineens iets veranderen(kind, dier,...).

Ik krijg nu ook wel vaak complementen als ik parkeer. (mensen die voor de eerste keer eens meerijden)
    Ik kan zelfs niet vooruit inparkeren. Gewoon voorbijrijden, in achteruit, in spiegel aan kant van afdraaien kijken dat je voorbij de motorkap van de auto bent, afdraaien, wachten tot je de wagen achter u ziet in andere spiegel en dan recht achteruit. Kan niet vlotter/preciezer volgens mij.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

xTwL-'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik kan zelfs niet vooruit inparkeren. Gewoon voorbijrijden, in achteruit, in spiegel aan kant van afdraaien kijken dat je voorbij de motorkap van de auto bent, afdraaien, wachten tot je de wagen achter u ziet in andere spiegel en dan recht achteruit. Kan niet vlotter/preciezer volgens mij.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
    Maar ik doe juist hetzelfde hoor, ik rij er voorbij, heb de plaats gezien, zet mij in achteruit, draai erin en klaar. Ik kijk in tussentijd gewoon niet meer in m'n spiegels.

Pagina 206 van 206 Eerste ... 106156196202203204205206

Regels voor berichten