Pagina 2 van 301 Eerste 1234561252102 ... Laatste

Discussie: Autonieuws

Ciamician's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Volgens mij heeft MrKend54l het over het merk Alfa die de oorlog verklaart aan die andere kleppers, niet Musk

En qua betrouwbaarheid staan Alfa's nu niet bepaald hoog aangeschreven... Al blijft het natuurlijk wel een zeer geslaagd design.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)

Autonieuws

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ge zijt toch een vreemd manneke hoor soms

Ik spreek hier over looks. En al eens in een deftig uitgeruste Giulia gezeten? Moet imo niet echt onderdoen voor de zogenaamde premium. Gij zijt nogal ne hokjesdenker zenne :/
    Ja natuurlijk heb ik dat al gedaan :P
    Daarom dat ik alfa ook niet snap. Alle wagens die ze nu aankondigen zijn ineens aanvallen op de premium merken. Wat niet slecht is, maar de vraag is of je daar wel mee wilt concurreren?

Heel de wereld kijkt nu eenmaal anders tegenover een premium wagen. Ze worden ook anders beoordeeld. Als dat niet zo zou zijn dan zou een BMW 3 die een 17/20 scoort een Hyundai tucson een 3/20 doen halen. Hyundai kan morgen ook op de proppen komen met een tucson R-sportage versie met 530pk. Maar heeft het merk Hyundai daar iets aan? Wil je als Hyundai, verkoper van plastiek van de laagste kwaliteit, echt uw miskleun van een wagen naast een X6M laten staan? Kans is reëel dat hij sneller zal zijn, al was het maar omdat hij onderweg volledig uit elkaar zal vallen (kan serieus tellen op vlak van gewichtsreductie).
    Laatst gewijzigd door MrKend54l; 20 november 2016 om 14:26
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VishnuSixDix Bekijk bericht
    Citroen e-mehari. Een rebranded venturi (of mormel van andere elektro-constructeur) dat niet alleen de naam citroen onwaardig is, maar ook de naam Mehari (naar de legendarische eend-met-golfplaten-carroserie).

Veel te weinig pit, geen comfort, weinig bereik en dat voor 30k euro. Kansloos!
    Amen!
    Daar moeten ze me nog niet dood in vervoeren.

iTrader
    22 (100%)
    Nja het is nu niet dat de originele Mehari zo krachtig en comfortabel was

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Nee maar een originele is wel een wagen met karakter, das bij deze niet het geval.
    Ik vind het een gemiste kans.

vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Voor zijn tijd ('65?) paste die veel beter tussen de concurrentie, vroeger was er geen enkele wagen krachtig. De Mehari was wél comfortabel, omwille van het 2CV onderstel. Dat ie geen dak had, was geen probleem voor in Zuid-Frankrijk. Dat het huidige ding even spartaans wilt zijn is echter géén compliment (zie prijs)
    Ik denk dat mijn punt duidelijk was dat je véél te weinig return-for-money krijgt voor het ding. Terwijl er vroeger tienduizenden van de hand gingen.
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ THINK before you POST ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VishnuSixDix Bekijk bericht
    Voor zijn tijd ('65?) paste die veel beter tussen de concurrentie, vroeger was er geen enkele wagen krachtig.
    Een 0.6 met 30PK. Dat was ook toen traag hoor

De Mehari was wél comfortabel, omwille van het 2CV onderstel.
    Nochtans altijd gehoord dat de Mehari duidelijk minder comfortabel was. Het is niet omdat twee wagens een onderstel delen dat het comfort hetzelfde is he.

En het stukje prijs voor wat je krijgt heb ik niet betwist

vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Feit is dat je muggenzift en dat hetgeen ik zei over de Méhari wel steekt houdt
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ THINK before you POST ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀

iTrader
    22 (100%)
    Nee, ik vind dat niet muggenziften. Om de spirit van de Mehari uit te dragen moet hij niet comfortabeler zijn, noch krachtiger. Wel goedkoper.

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fraCk Bekijk bericht
    De Alfa Romeo Giulia QV moet anders ook niet onderdoen voor de M3/C63/.. zowel qua prijs ( ) als prestaties. Dus waarom niet op dezelfde lijn plaatsen?
    Niet onderdoen? De Giulia Q zet de M3/M4 en de C63 gewoon vierkant te kakken. Hij is begot in standaard trim even rap rond de ring als een 991 GT3 op cup banden.

En over die Stelvio: dat is gewoon de alfa way. Ze tonen altijd eerst het topmodel, en gezien alle R&D voor die aandrijflijn gebeurd is voor de Giulia kost dat geen fluit om hem ook aan te bieden in de Stelvio. Iedereen weet dat in europe het voornamelijk de diesels gaan zijn die verkocht worden, maar ze willen met die wagen terug de US of A veroveren en daar is een dikke benzine met een berg vermogen wél aantrekkelijk.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

Black Night's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vreemd dat rondetijden nu de maatstaf zijn...

Een Corvette Z06 en Nissan GT-R zijn nog sneller dan alle bovengenoemde wagens. En toch zal de meerderheid (met centen) naar een C63, M3/4,... gaan.
    Misschien omdat niet iedereen elke avond van het werk naar huis rijdt via de Nurburgring of Franchorchamps?

Zo een wagen wordt meer gekocht omdat het totaalpakket klopt, zoals afwerking, technische snufjes, bouwkwaliteit,... en ook een deel prestige van het merk (uitpakken blijft iets hedendaags).

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Night Bekijk bericht
    Vreemd dat rondetijden nu de maatstaf zijn...

Een Corvette Z06 en Nissan GT-R zijn nog sneller dan alle bovengenoemde wagens. En toch zal de meerderheid (met centen) naar een C63, M3/4,... gaan.
    Misschien omdat niet iedereen elke avond van het werk naar huis rijdt via de Nurburgring of Franchorchamps?

Zo een wagen wordt meer gekocht omdat het totaalpakket klopt, zoals afwerking, technische snufjes, bouwkwaliteit,... en ook een deel prestige van het merk (uitpakken blijft iets hedendaags).
    Kan ook liggen aan het feit dat de Z06 Amerikaans is en 1kg co uitstoot. De GT-R is een artificieel ding. Dat is echt de laatste stap voor zelfrijdende wagens.

Die rondetijden boeien ook niks. De Guillia mag dan wel sneller zijn op 1 specifiek parcours, dat zegt nog niks over de algemene prestaties.

En sneller dan een 991 op cup banden? Dat wil ik nog wel eens zien.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Guillia
    Giulia

Die rondetijden zeggen ook niet altijd alles. Zijn vaak toch neergezet in andere omstandigheden met andere rijders? Daar zal wel aardig wat variatie op zitten.

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Ja natuurlijk heb ik dat al gedaan :P
    Daarom dat ik alfa ook niet snap. Alle wagens die ze nu aankondigen zijn ineens aanvallen op de premium merken. Wat niet slecht is, maar de vraag is of je daar wel mee wilt concurreren?

Heel de wereld kijkt nu eenmaal anders tegenover een premium wagen. Ze worden ook anders beoordeeld. Als dat niet zo zou zijn dan zou een BMW 3 die een 17/20 scoort een Hyundai tucson een 3/20 doen halen. Hyundai kan morgen ook op de proppen komen met een tucson R-sportage versie met 530pk. Maar heeft het merk Hyundai daar iets aan? Wil je als Hyundai, verkoper van plastiek van de laagste kwaliteit, echt uw miskleun van een wagen naast een X6M laten staan? Kans is reëel dat hij sneller zal zijn, al was het maar omdat hij onderweg volledig uit elkaar zal vallen (kan serieus tellen op vlak van gewichtsreductie).
    Je bedoelt zoiets als de Hyundai Genesis 5.0TDI met 420PK?

Alfa Romeo concurreert al decenia met de Duitse premiummerken (net zoals Volvo bvb). De 159 en 156 waren ook een rechtstreekse concurrent voor de BMW 3 bvb.

iTrader
    0
    Volgens wie dan? De verkoper of de koper?

Pagina 2 van 301 Eerste 1234561252102 ... Laatste

Regels voor berichten