MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ja ok 't blijft een Italiaan hé

Had die een beter infotainment systeem had ik een Giulia met de T4 benzinemotor gekocht ipv de 4-serie.
    Een giullia met een Volvo motor? :P
    Bedoel je niet de giullia veloce?

En een Mazda 6 ondergewaardeerd? Waarschijnlijk wel. Maar echt magnifiek is hij ook niet. De atmosferische motoren zijn niet zo heel geniaal, interieur is niet super en infotainment ook niet. Enkel qua uiterlijk is de 6 goed, op alle andere vlakken is pakweg een Passat toch echt wel beter.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Een giullia met een Volvo motor?
    Bedoel je niet de giullia veloce?

En een Mazda 6 ondergewaardeerd? Waarschijnlijk wel. Maar echt magnifiek is hij ook niet. De atmosferische motoren zijn niet zo heel geniaal, interieur is niet super en infotainment ook niet. Enkel qua uiterlijk is de 6 goed, op alle andere vlakken is pakweg een Passat toch echt wel beter.
    Qua rijgedrag is een Mazda 6 wel 100x beter dan een Passat. De motoren zijn goed, alleen voelen ze nooit aan als het beloofde aantal pk's. Interieur heeft ondertussen een lederen Dashboardbekleding. Je kan het sober noemen, maar het is wel knap.
    https://1ijylmozio83m2nkr2v293mp-wpe...9-1024x724.jpg

Jammer van een slechte automaat wel.

Infotainment hadden ze gewoon al lang android auto/car play moeten openstellen.
    Geef mij de keuze tussen een Passat en de Mazda, en ik kies altijd de Mazda.

De Giulia veloce is trouwens wel een pak beter dan de Duitsers in die prijsklasse.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Qua rijgedrag is een Mazda 6 wel 100x beter dan een Passat. De motoren zijn goed, alleen voelen ze nooit aan als het beloofde aantal pk's. Interieur heeft ondertussen een lederen Dashboardbekleding. Je kan het sober noemen, maar het is wel knap.

Jammer van een slechte automaat wel.

Infotainment hadden ze gewoon al lang android auto/car play moeten openstellen.
    Geef mij de keuze tussen een Passat en de Mazda, en ik kies altijd de Mazda.

De Giulia veloce is trouwens wel een pak beter dan de Duitsers in die prijsklasse.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    De motoren zijn gewoon echt sloom :P
    Maar de Mazda is zeker wel dynamischer dan de Passat.

De Mazda overtuigt op sommige vlakken, en verschiet zijn kruit dan weer volledig op andere vlakken.

En qua motor voor de prijs wel. Maar dat zegt ook niet alles natuurlijk :P
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Pagina 117 van 117 Eerste ... 1767107113114115116117

Regels voor berichten