Pagina 5 van 11 Eerste 123456789 ... Laatste

Discussie: General, deel 2

Lexx's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gisteren orianna gekocht om een mid champ met hoge skillcap te hebben. Kan tot nu toe enkel ahri heel sterk mid spelen (en lux voor als het echt moet), maar daar blijft het dus bij.

Wat is nu de beste manier om te oefenen? Natuurlijk heel veel games blijven en blijven spelen, maar zo zie ik het niet echt goedkomen.. Heb al een paar x tegen bots gespeeld, maar dat is natuurlijk ook niet echt de moeite.

Als ik nu 10 games zou spelen, zou ik heel waarschijnlijk gewoon 10 keer hetzelfde doen en zou ik op het einde niets bijleren, alleen maar dezelfde fouten opnieuw en opnieuw maken. Of hoe zou ik het beter aanpakken om een champ als orianna fatsoenlijk te leren spelen?
    "You don't stop riding because you get old, you get old because you stop riding."
    no votes  

actix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LeXx Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Gisteren orianna gekocht om een mid champ met hoge skillcap te hebben. Kan tot nu toe enkel ahri heel sterk mid spelen (en lux voor als het echt moet), maar daar blijft het dus bij.

Wat is nu de beste manier om te oefenen? Natuurlijk heel veel games blijven en blijven spelen, maar zo zie ik het niet echt goedkomen.. Heb al een paar x tegen bots gespeeld, maar dat is natuurlijk ook niet echt de moeite.

Als ik nu 10 games zou spelen, zou ik heel waarschijnlijk gewoon 10 keer hetzelfde doen en zou ik op het einde niets bijleren, alleen maar dezelfde fouten opnieuw en opnieuw maken. Of hoe zou ik het beter aanpakken om een champ als orianna fatsoenlijk te leren spelen?
    https://www.youtube.com/watch?v=aK2f0L5L1pI
    LoL IGN: Unlucky Team
    no votes  

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik vind eerlijk gezegd orianna juist geen hoge skillcap hebben. Zeer to the point en tuurlijk een goede ult hitten is beetje oefenen met ball movement, maar je zorgt dat je een engage hebt met maokai en shield hem.

Ahri si veel moeilijker. Assassins int algemeen zijn moeilijker.
    no votes  

Lexx's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nuja met hoge skillcap bedoel ik eigenlijk het punt waarmee ge echt zeer efficient kunt spelen met ori.

Dus sterk zonen met uw ball, op het juiste moment uw abilities gebruiken, uw ult op het juiste moment en op de juiste plaats etc. Ahri is gewoon uw charm hitten en uw combo erop loslaten, ge hebt niet veel andere keus om iets anders te doen.

Heb al een paar filmpjes van orianna gezien waar ze proberen uit te leggen hoe ge moet zonen en al die dingen, maar hoe ge dat effectief leert wanneer en wat ge kunt doen en wanneer het wel goed is om te traden etc etc..

Al zal het gewoon blijven spelen worden zeker.. spelen, spelen spelen (en feeden de eerste matchkes)
    "You don't stop riding because you get old, you get old because you stop riding."
    no votes  

Lexx's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door actix Bekijk bericht
    Mijn god, als ik dat bezie besef ik hoe slecht ik in dit spel ben haha
    Gewoon elk detail dat die gast ziet van positioning,... jawadde.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Voor diegenen die het nog niet gezien hebben, de eerste van 3 vids is uit voor het komende wereldkampioenschap:

https://www.youtube.com/watch?v=q0wEW6NAPuE

Sommige stukken gaven toch echt kippenvel. (waar ze TPA schreeuwen)
    Als je dit ziet, wil je gewoon dat er opnieuw een underdog wint.

Beste lol video dat ik tot nu toe al heb gezien. Heel mooi in elkaar gestoken
    "If Tupac and Biggie were alive today, Lil Wayne would be working at Mcdonalds."
    no votes  

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CuRv3 Bekijk bericht
    ik vind eerlijk gezegd orianna juist geen hoge skillcap hebben. Zeer to the point en tuurlijk een goede ult hitten is beetje oefenen met ball movement, maar je zorgt dat je een engage hebt met maokai en shield hem.

Ahri si veel moeilijker. Assassins int algemeen zijn moeilijker.

Zoals LB, die heeft ook zo'n hoge skill cap. Zo hard to play is die toch niet, dan is ori veel moeilijker te spelen.
    no votes  

Lexx's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ahri had ik al onder de knie na 2 games.

Heb nu al 3 matchkes orianna gespeeld (normal) en ik sta daar maar wat te farmen en die bal wat random rond te gooien
    (4-4-13 en 6-4-2 maar beide loss)
    no votes  

hashtag's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    *
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kheb mij sinds een week geleden ook eens op dit spel gesmeten, op aandringen van een maat van mij die het al een jaar of 2 speelt.

't bevalt mij wel. Al enkele champs gevonden die mij liggen en met een 28/2/10 als uitschieter.
    Somewhere in the midst of my coke-fueled orgy, I decided life wasn’t so bad after all. ~Ben Franklin

PSN: Th0mazz0- (incl. streepke) Music: Techno/(deep) House/Minimal
    FC Bruges - FC Barcelona
    no votes  

DarkKhen's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gazmask Bekijk bericht
    Wat 'n handsome devil is me dat zeg!

Deze jongens en dame mogen er ook anders wel wezen:

Laatst gewijzigd door DarkKhen; 16 september 2014 om 16:20
    no votes  

Kennethdw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    New LCS team confirmed?
    League Of Legends IGN: BelgianBastard
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hallo allemaal, ik heb een vraagje. Ik zit in bronze 2 en heb nu 7 keer op rij mijn promos verloren. Ik kan alles makkelijk carrien tot in de promo games zelf. Ik heb daar altijd afk'ers, enorme feeders en gewoon achterlijke teammates.

Bij deze wou ik vragen van wat hoger elo-players om mij wat tips te geven. Ik weet het dat ik voor een reden in bronze zit, ik loop ook niet te roepen dat ik in diamond moet zitten. Maar ik voel me comfortabel genoeg om tegen silver/gold spelers te spelen. Ik duo q met een aantal vrienden, enkele onder hen zitten in high-silver en onlangs is een van hen naar gold gestegen. Als we ranked 5v5 speelden, was ik de shotcaller en zowat de mvp van het team. Geloof het of niet ..

Onlangs willen ze niet meer duo q'en met me, ze zeggen zelf dat als ze met mij queuen dat die 3 andere uncarryable zijn. Ik speel gewoon zo goed ik kan en probeer mensen tips te geven, dit lukt zeer goed. Maar in promos zit ik met hersenlozen wezens te spelen. Ik rage nooit, als ik rage typ ik niets in chat maar slaag ik nekeer tegen mn hoofd ofzo.. Maar ik maak me zorgen, 7 keer promos verliezen en de match daarna win ik en zit ik terug in promos en dan verlies ik weer 2x. Dit heeft heel m'n W/L ratio omlaag gebracht naar 43% ofzo.

Hier zijn enkele matchen waar ikzelf ook fouten heb gemaakt (uiteraard, ik ben een bronzie), maar de mensen diven gewoon zonder reden en kunnen geen chat of pings lezen.

Match History

Hier was orianna het probleem, ze was gewoon slecht. Maar dan krijg ik het op m'n neus dat ik niet kan carrien. Maar het was constant 4v5 of 3v5.

Match History

Ik was geforced om te junglen, ik wou niet de badguy zijn die trolled. Ik jungle nooit dus pakte ik Xin maar, Leona gaat afk en komt pas terug na 15 minuten. Ik help de adc maar enemy jungler profiteert ervan en babysit top en mid.. Ze ragen op mij, ik word sterker en begin te domineren. Na een goede teamfight neem ik een turret, maar de rest van het team ligt wat te lullen in de jungle om nadien (na mijn pings + wards) gewoon voor niets gekilled te worden. Mijn build is niet de beste aangezien het de eerste keer Xin is in S4 voor mij.

Kan iemand mij wat tips geven hoe ik hiermee zou omgaan? Dus in feite hoe ik echt achterlijke mensen toch kan carrien, want het lukt niet. Als er 1 iemand is die nog een beetje verstand heeft lukt het wel.

Bedankt voor te lezen.
    no votes  

Ricky Roma's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azgog Bekijk bericht
    Onlangs willen ze niet meer duo q'en met me, ze zeggen zelf dat als ze met mij queuen dat die 3 andere uncarryable zijn.
    Dat is omdat ze zelfs maar Silver zijn, dan ga je niet zo een grote impact hebben op high Bronze (ze gaan wel het merendeel van hun games winnen waarschijnlijk).

Ik ben zelfs Plat 4, en ben op een smurf van Bronze 2 naar Gold gegaan door elke keer lane te crushen, zelfs al zaten er feeders in mijn team. Nu ik in Gold zit win ik mijn lane ook nog acht van de tien keer, maar als er een lane loopt te feeden, en de rest staat nipt achter of gewoon even, dan win ik die games ook nog maar zelden. Dat is omdat ik bijna terug op mijn niveau zit, en dan begin je weer afhankelijk te worden van je eigen team de helft van de tijd, wat geen goed teken is
    no votes  

Darkseid's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Carry champs spelen, en gewoon blijven spelen tot ge die champs echt goed kunt.

==> Akali/fizz/Lee sin/Riven/Khazix/...

Imo is akali gewoon de #1 champ voor bronze.
    no votes  

Pagina 5 van 11 Eerste 123456789 ... Laatste

Regels voor berichten