Pagina 3 van 11 Eerste 1234567 ... Laatste

Discussie: General, deel 2

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    alleen maar challenged spelers hier dan
    no votes  

tomthebomb1986's schermafbeelding
    iTrader
    23 (96%)
    Ben momenteel silver 3 en zou graag gold zijn tegen einde van dit seizoen.
    Zijn er hogere ranks hier aanwezig die het zien zitten om met mij duo te doen en mij te carryen naar gold ( wil die victorious skin hebben). Enige vorm van vergoeding is geen probleem voor mij ( skins ,champions,...)
    Origin: tomthebomb1986
    Steam: tomeninna
    no votes  

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    is goed voeg me maar toe ikilljuice; zal niet voor vanavond zijn iig.
    no votes  

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Hopelijk heeft hij een dikke huid!
    Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe
    no votes  

tomthebomb1986's schermafbeelding
    iTrader
    23 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door q-ball_NBK Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hopelijk heeft hij een dikke huid!
    we zijn al wat gewend ze
    Origin: tomthebomb1986
    Steam: tomeninna
    no votes  

kakmongool's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rayko Bekijk bericht
    Iemand ooit het gevoel gehad dat ge niet of nauwelijks nog iets bijleert... of verder evolueert? Ge snapt wel wat ik bedoel denk ik

En het ergste is, ik begrijp zelf nie waarom. Zo heel lang speel ik LOL nog niet (een 4-tal maanden als ik mij nie vergis) en blijf hangen in low silver (S4 nu)

Ik main vooral jungle maar kan gerust ook vlotjes uit de voeten als mid/top. Het aantal champs die ik kan spelen zou gerust nog wel wat hoger mogen liggen, maar dat ben ik (bewust) maar geleidelijk aan aan het opdrijven.
    Veel counterjunglen en timers in de gaten houden. Ik zit nu in promo's naar gold en dat heeft mij erg geholpen.
    Vb. Ik zie rond 7m15 enemy jungler top (zonder blue/red) => ik invade zijn blue (die bot ligt) en normaalgezien op is (wel steeds wards plaatsen ofcourse en pingen naar lane dat hij mid pressured en bot in de gaten houden).
    Zorgt voor heel wat problemen bij enemy mid / jungler.
    Does a wild bear crap in the woods, son?
    no votes  

Rayko's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kakmongool Bekijk bericht
    Veel counterjunglen en timers in de gaten houden. Ik zit nu in promo's naar gold en dat heeft mij erg geholpen.
    Vb. Ik zie rond 7m15 enemy jungler top (zonder blue/red) => ik invade zijn blue (die bot ligt) en normaalgezien op is (wel steeds wards plaatsen ofcourse en pingen naar lane dat hij mid pressured en bot in de gaten houden).
    Zorgt voor heel wat problemen bij enemy mid / jungler.
    Thx voor reply! Ja die taktiek probeer ik zoveel mogelijk toe te passen, ook counter junglek en wards in hun jungle droppen, vooral rond de buff respawn timers
    Ik speel graag mobiele junglers zoals khazix rammus nocturne en dat helpt daar ook wel goed bij

Wie zin heeft om me toe te voegen en eventueel te helpen en/of bij te sturen mag me altijd toevoegen op EUW Raykors
    no votes  

iTrader
    0
    Thx voor reply! Ja die taktiek probeer ik zoveel mogelijk toe te passen, ook counter junglek en wards in hun jungle droppen, vooral rond de buff respawn timers
    Ik speel graag mobiele junglers zoals khazix rammus nocturne en dat helpt daar ook wel goed bij

Wie zin heeft om me toe te voegen en eventueel te helpen en/of bij te sturen mag me altijd toevoegen op EUW Raykors
    Ik ben laatste tijd bezig met Xin Zhao, zalige jungler als je early graag gankt + pressured op lanes. Heeft ook genoeg cc om niet cc lanes te ganken.
    no votes  

Woodster's schermafbeelding
    iTrader
    7 (89%)

Ik heb ook een hele tijd rond die division gehangen. Momenteel ben ik in promo's naar silver 1 (je zal me dus nooit horen zeggen dat ik skilled/goed ben in LoL), maar ik merk dat gold misschien niet onhaalbaar is voor mij. Ik speelde vaak jungle en support, maar ik merkte dat ik vanuit die posities erg moeilijk een game kon carrieen. Dan ben ik eens gaan klijken naar de winrates van de champions waar ik mee speel. Wat bleek? Met Tresh, Akali, J4 en Jinx had ik winrates van boven de 65%. Toen ben ik louter met deze champions beginnen spelen, en dan besef je wel dat je jezelf de kans geeft om bij te leren over matchups. De laatste 10 games met Jinx heb ik er misschien 2 verloren, gewoon omdat ik begin te leren wanneer ik kan traden in botlane, wanneer ik all-in kan gaan, wanneer we voor dragon kunnen gaan etc. Dat was voor mij een grote stap vooruit.
    Intel i5-2500k @ 4.3Ghz - GTX560Ti - 8GB RAM - Crucial M4 64GB SSD - Coolermaster 690 II Advanced - Thermalright true spirit 120 CPU cooler - XFX PRO550W - Asrock Z68 Pro3 - Samsung Spinpoint F3 HD105SJ - ASUS VS228H 21.5"
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Woodster Bekijk bericht
    Ik heb ook een hele tijd rond die division gehangen. Momenteel ben ik in promo's naar silver 1 (je zal me dus nooit horen zeggen dat ik skilled/goed ben in LoL), maar ik merk dat gold misschien niet onhaalbaar is voor mij. Ik speelde vaak jungle en support, maar ik merkte dat ik vanuit die posities erg moeilijk een game kon carrieen. Dan ben ik eens gaan klijken naar de winrates van de champions waar ik mee speel. Wat bleek? Met Tresh, Akali, J4 en Jinx had ik winrates van boven de 65%. Toen ben ik louter met deze champions beginnen spelen, en dan besef je wel dat je jezelf de kans geeft om bij te leren over matchups. De laatste 10 games met Jinx heb ik er misschien 2 verloren, gewoon omdat ik begin te leren wanneer ik kan traden in botlane, wanneer ik all-in kan gaan, wanneer we voor dragon kunnen gaan etc. Dat was voor mij een grote stap vooruit.
    Gohja winrates zijn ook pas betrouwbaar vanaf een bepaalde sample size. Je kan een aantal games winnen met een champ een hoge winrate behalen zonder daar echt goed mee te kunnen spelen. Ik heb bijvoorbeeld een vriend die altijd ziggs speelt en lane meestal verliest maar gewoon games zo hard kan stallen dat ze winnen door 'throw' van tegenstander.
    no votes  

Woodster's schermafbeelding
    iTrader
    7 (89%)
    Met bovengenoemde champions heb ik minstens 50 games elks gespeeld, maar ik snap je punt wel. De enige champion waar ik durf van te zeggen dat ik gold waardig ben is Jinx momenteel. Het zit vaak in zo'n kleine dingen om jezelf naar een win te loodsen, en hjet duurt lang om te beseffen welke kleine dingen je moet aanpassen in je spel. Voor Jinx bijvoorbeeld weten wanneer je kan poken i lane, wanneer je ult certain death betekend etc.

Edit: En weten welke items je moet kopen, op welke moment in de game. ZÓ ontzettend belangrijk om je powerspike niet te missen/lane-advantage weg te geven.
    Laatst gewijzigd door Woodster; 3 september 2014 om 13:16
    Intel i5-2500k @ 4.3Ghz - GTX560Ti - 8GB RAM - Crucial M4 64GB SSD - Coolermaster 690 II Advanced - Thermalright true spirit 120 CPU cooler - XFX PRO550W - Asrock Z68 Pro3 - Samsung Spinpoint F3 HD105SJ - ASUS VS228H 21.5"
    no votes  

Rayko's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kakmongool Bekijk bericht
    Ik ben laatste tijd bezig met Xin Zhao, zalige jungler als je early graag gankt + pressured op lanes. Heeft ook genoeg cc om niet cc lanes te ganken.
    ik heb Xin Zhao nog niet zo heel lang geleden getest toen die free to play was waarschijnlijk zat ik toen met te weinig IP en heb ik hem niet gekocht. Maar ik herinner me dat hij me goed beviel! Heb hem nu meteen gekocht. Want veel AD/tanks om te junglen heb ik eigenlijk niet (alleen pantheon)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Woodster Bekijk bericht
    Ja ik ken dat gevoel... Ik ben de tel kwijt hoeveel games ik al met een overduidelijk positieve KDA sta bv. 15/2 (ik zeg maar iets) en waar we het toch nog verliezen. Ik weet dat het moeilijk op te halen is als meerdere van hun lanes gefeed zijn maar toch, het geeft een dubbel gevoel... Veel games heb ik nog niet gespeeld ranked maar als ik louter op win ratio moet afgaan dan scoor ik het best met Rammus (60% in 48 games) Annie (70% in 10 games) en Akali (60% in 5 games), 2 midlaners dus

Waar ik echt moeite mee heb, vind ik zelf toch, is de champion select. Stel je bent 4e of laatste pick en je krijgt toch de lane die je wilt. Ik weet dat er bepaalde counters zijn, maar om een volledige team comp op zich samen te stellen... Daar heb ik het toch nog serieus moeilijk mee! Ok ik begrijp dat er natuurlijk altijd 1 à 2 tanks moeten zijn en een minimum aan CC waarvan 2 AD en 2 AP, support niet meegerekent. Maar toch....
    no votes  

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    in soloQ elo hell is het altijd het beste om je champ te pakken die je kent en je match up. Als jij snowballet win je sowieos de game.
    Ik heb gewoon riven leren spelen en daar diamond mee gehaald bijv.
    no votes  

iTrader
    0
    Kreeg daarstraks na een spelleke de melding dat mijn gedrag niet overeenstemt met de code of conduct.
    WTF?

Ik flame niet (heb eens 1x tegen iemand vermeld dat hij niet in zijn lane moest blijven heel 't spel door)
    Nog maar 1x gedisconnect (internet viel weg, ben terug gereconnect en heb verdergespeeld)
    En voor de rest... euhm... Ben niet zó slecht (win de helft van mijn games wel, denk ik...)
    Op de 26 ofzo wins heb ik een 18x teamwork en 18x honorable opponent vergaard (wat volgens sommigen best wel veel zou zijn? 't Is natuurlijk low level allemaal eh...)
    Heb ook zo'n geel lintje links bovenaan mijn portret wanneer het spel laadt, zou ook iets relatief zeldzaam zijn? (mijne maat die al meer dan een jaar speelt was er direct jaloers op)

Zou nu wel klote zijn moesten ze me bannen, heb er net geld in gestoken (dat beginner pack met 8 heroes en dan nog 10x IP boost met de overschot)
    Nuja zo'n vaart zal het wel niet lopen zeker?
    no votes  

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    bannen gaat niet gebeuren. Mensen reporten voor vanalles. Maak je maar geen zorgen.
    Ik heb al 2 week bans gehad en kom net van 400+ chatban games. Mijn account leeft ook nog
    no votes  

Pagina 3 van 11 Eerste 1234567 ... Laatste

Regels voor berichten