Pagina 2 van 11 Eerste 123456 ... Laatste

Discussie: General, deel 2

iTrader
    0
    Zijn er tips qua sites / basistutorials voor beginners die jullie aanraden? Ben nu al een 'tijdje' bezig (level 17), en het gaat beter en beter, maar ik heb toch het gevoel dat ik te weinig vooruitgang boek en nog te weinig weet (geen idee wat 'masteries' etc zijn).

Bovendien speel ik altijd met dezelfde champion. Dat is niet goed, maar ik heb niet zo veel zin om weer 'van nul te beginnen'. Iemand tips voor makkelijk speelbare champions?
    no votes  

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    caitlyn en proberen zoveel mogelijk te last hitten. Kijk op solomid.net voor guides en streams.
    no votes  

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kakature Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Enige champ met silence? Ik weet dat vroeger oa Blitzcrank, Garen, Fiddlesticks etc wel een silence hadden, nu niet meer dan? Hoe komt dat?
    te sterk en ze vinden die silence niet leuk. Net zoals ze die health regen op AP champs generfed hebben vanwege vladimir OP is en global passives ook weg gaan. Enige die er nog is is die van zilean, maar die gaat ook generfed worden. Hij wordt weer vaker gepakt dus binnen kortste keren is dat ook aangepast.
    no votes  

pinoken's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Bij mijn weet hebben Fiddle, Blitz, Garen en Viktor allemaal nog een silence.
    no votes  

Totser's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Cho gath ook toch?

Sent from my iPad using Tapatalk
    Im gonna show you how great i am.
    no votes  

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    ja maar die champs zijn naar de kanker generfed. Talon nog niet. Hell hij is vandaag nog door Faker gespeeld.
    no votes  

foenN's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poche Bekijk bericht
    Zijn er tips qua sites / basistutorials voor beginners die jullie aanraden? Ben nu al een 'tijdje' bezig (level 17), en het gaat beter en beter, maar ik heb toch het gevoel dat ik te weinig vooruitgang boek en nog te weinig weet (geen idee wat 'masteries' etc zijn).

Bovendien speel ik altijd met dezelfde champion. Dat is niet goed, maar ik heb niet zo veel zin om weer 'van nul te beginnen'. Iemand tips voor makkelijk speelbare champions?
    Er zijn 3 manieren om uw stats te manipuleren van uw Champion (uiteraard buiten het levelen zelf):
    1: In-game items, deze koop je tijdens de matches
    2: Masteries, deze moet je instellen vóór de match. Per summoner-level kan je een mastery-point toekennen (bijv: 1% lifesteal bij de start van de match). Bij lvl 17 heb je toegang tot 17 masteries, en het maximum is 30.
    3: Runes, deze moet je ook instellen vóór de match maar moet ook eerst aangekocht worden in de riot-shop. Elke summoner kan maar 27 runes hebben.

Normaal gezien met een degelijke match-up heeft iedereen ongeveer hetzelfde aantal masteries en runes (gemiddeld). Ja je kan ze kopen met echt geld, maar runes op zich is niet echt een gamebreaking element.
    CASE CM Storm Enforcer MOBO Gigabyte GA-P67A-UD3P-B3 CPU Intel Core i5 2500K > Scythe Mugen 3 Cooler GPU Sapphire RADEON HD 6950 (x2 CF) RAM Kingston ValueRAM 4GB x 2 PSU Corsair RM750 DISK Crucial m4 64 GB SDD & Caviar Green 1 TB HDD PERIPH CM Storm Inferno, Razer Sabertooth, CM Storm Quickfire TK (Cherry Blue), SteelSeries 7H
    3DS Friend Code: 0533-5339-4179 (Playing Pokemon Y - trainer Oscarr)
    no votes  

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Runes moet je je nog niet mee bezig houden. Spaar gewoon je IP en vanaf het moment dat je tier 3 runes kan kopen (lvl 21 ofzo dacht ik) kan je beginnen uitgeven. Maak gewoon 2 standaard paginas. 1 AD en 1 AP. Iemand anders legt wel even uit wat je moet kopen dan.
    no votes  

iTrader
    0
    Wat doe ik het beste met de 400 RP die ik eens gekregen heb?

- Uitgeven aan een (goedkopere) hero of
    - uitgeven aan een IP-boost en zoveel mogelijk spelen die dag?
    - Of nog iets anders? Een XP-boost? Lijkt me nutteloos aangezien je toch XP krijgt en je haalt 30 toch. IP's ga je langer moeten farmen dan XP...
    no votes  

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zapp Bekijk bericht
    Wat doe ik het beste met de 400 RP die ik eens gekregen heb?

- Uitgeven aan een (goedkopere) hero of
    - uitgeven aan een IP-boost en zoveel mogelijk spelen die dag?
    - Of nog iets anders? Een XP-boost? Lijkt me nutteloos aangezien je toch XP krijgt en je haalt 30 toch. IP's ga je langer moeten farmen dan XP...

Tegen de tijd dat je level 21 zal zijn , ga je IP genoeg hebben voor tier 3 runes. Ik zou het aan een champ spenderen , die xp boost moet je niet doen. Eens je level 30 zal zijn , kan ik je echt die rune page bundel aanbevelen. Beste RP die ik ooit al aan de game heb gehangen. Succes alvast !

Edite : zou die starters bundel kopen van 500 RP. Dan moet je maar 2.5 euro ofzo betalen aan RP. Je hebt er 2 boosten bij ook. 1 van xp en 1 van Ip. Dan kan je al uit de voeten met een paar champs.
    no votes  

Rayko's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Iemand ooit het gevoel gehad dat ge niet of nauwelijks nog iets bijleert... of verder evolueert? Ge snapt wel wat ik bedoel denk ik

En het ergste is, ik begrijp zelf nie waarom. Zo heel lang speel ik LOL nog niet (een 4-tal maanden als ik mij nie vergis) en blijf hangen in low silver (S4 nu)

Ik main vooral jungle maar kan gerust ook vlotjes uit de voeten als mid/top. Het aantal champs die ik kan spelen zou gerust nog wel wat hoger mogen liggen, maar dat ben ik (bewust) maar geleidelijk aan aan het opdrijven.
    no votes  

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Omdat je niet oplet in game. Ik speel al 4 jaar ofzo en duizenden games en hang ook maar in plat 5 te kloten.

Helft van de tijd omdat ik gewoon mijn lane verlies omdat ik niet naar de minimap kijk ofzo ;P
    Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe
    no votes  

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Als je niet beter wordt betekent het dat je niet kritisch bent op jezelf.
    no votes  

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CuRv3 Bekijk bericht
    Als je niet beter wordt betekent het dat je niet kritisch bent op jezelf.
    Inderdaad. Het gebeurt ook regelmatig dat ik een game verlies gewoon door mijn eigen schuld, gepakt worden late game ofzo... Dan moet je niet gaan zoeken naar iemand die 2/10 staat en hem de schuld gevenx
    Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe
    no votes  

Zeal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    The Four Stages of Competence

Unconscious incompetence
    The individual does not understand or know how to do something and does not necessarily recognize the deficit. They may deny the usefulness of the skill. The individual must recognize their own incompetence, and the value of the new skill, before moving on to the next stage. The length of time an individual spends in this stage depends on the strength of the stimulus to learn.

Conscious incompetence
    Though the individual does not understand or know how to do something, he or she does recognize the deficit, as well as the value of a new skill in addressing the deficit. The making of mistakes can be integral to the learning process at this stage.

Conscious competence
    The individual understands or knows how to do something. However, demonstrating the skill or knowledge requires concentration. It may be broken down into steps, and there is heavy conscious involvement in executing the new skill.

Unconscious competence
    The individual has had so much practice with a skill that it has become "second nature" and can be performed easily. As a result, the skill can be performed while executing another task. The individual may be able to teach it to others, depending upon how and when it was learned.

Maak een lijstje van alle dingen die belangrijk zijn in league (lasthitten, map awareness, positioning, greed, mechanical skills, etc.) en maak voor uzelf uit waar ze zitten. Als je alles in de 4e tier krijgt ben je top diamond/challenger.
    no votes  

Pagina 2 van 11 Eerste 123456 ... Laatste

Regels voor berichten