Pagina 3 van 6 Eerste 123456 Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eveliciouz Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik krijg serieus een hekel aan de community in LoL. Sorry maar als ik 4/5 games te maken krijg met trolls, feeders en AFK'ers, dan hoeft het voor mij niet meer. Ik ben in't weekend eindelijk in B1 geraakt (na lang sukkelen omdat ik steeds met AFK te maken kreeg en ragers) en gisteren weer gezakt naar B2 omdat de adc er 30 minuten lang niet is...

Nog een game, daar hebt ge dan een Vi en een Xin Zhao die op elkaar beginnen te muilen en beginnen met 'f*ck your mom'. Seriously.

Dan komt ge in een lobby waar er iemand 'support' vraagt (last pick) en ik zeg dat ik support ga (3rd pick) en hij begint al met 'I go afk'. Ik zeg: Fine, you get support dus ik pak ADC. Begint die te muilen dat hij ADC gaat en dat ik had gezegd dat ik support wou. Dus ik switch naar support net voordat de timer gedaan is, begint hij te zeiken: "hahaha, I go afk anyway, retard"

Serieus. KUTcommunity. Waarom word ik altijd gematched met zulke mensen? M'n vriend heeft eens 1/10 games een troll/feeder/afk'er... maar zó erg als bij mij heeft hij nog nooit gezien.
    Kunnen ze nu niet een simpel systeem maken waarbij dat mensen die veel negatieve reports krijgen bij elkaar komen te zitten? Het omgekeerde met mensen die een positieve 'report' krijgen? (honorable opponent/friendly/helpful/...)

Ik had hetzelfde, m'n vrienden willen gewoon geen duo q met mij doen. Ik ben dan uit miserie gestopt en een week later zijn ze allemaal gold. Ik denk van ja, zij kunnen het, ik dus ook. Ik speel eerst 20 normals ofzo en dan terug ranked. De game was 7 minuten onderweg, ik stond 3/0 Xerath, enemy Trist 12/1 -.-

Dan met m'n vrienden 5v5 gaan doen, ben ik -maar bronze 2- toch ni degene die altijd bij de beste 3 van de 10 spelers hoort. Dan krijg ik altijd op mijn neus gedrukt dat ik maar bronze ben zitten ze te klote da ik me ni kan carrien, maar zij kapte gwn me duo q omda het gewoon weg ni normaal is.

Al die youtubers da zeggen: carry out of bronze np, met een filmke waar hun team het nooit slecht doet.

Nog iets, ik ben bronze 2 en waarom is enemy team allemaal b1 tot s3 en zit ik me ne andere ket vn b2 en 3 van b5? MMR mijn gat ja..
    no votes  

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tis toch raar dat de pro's elke keer opnieuw hun smurfs in enkele dagen van unranked naar diamond grinden he.

Kijk gewoon naar jezelf. Veel mensen hier incl mezelf steken het maar graag genoeg op anderen.

Maar nee, je krijgt niet 4/5 games een afk'er. Een feeder ja, tuurlijk dat gebeurt, maar de enemy heeft meestal ook een feeder. En die moet je gewoon carrien. Je kan niet elke game carrien, nee, maar je moet elke game goed spelen. Zodat degene die kunnen gecarried worden gewonnen worden.

Ik spreek uit ervaring, vaak speel ik zelf slecht, doe ik mee met domme beslissingen of maak zelf domme beslissingen. Soms throw ik games die easy wins waren, die ik zelf niet moest carrien.

Kijk gewoon naar jezelf en speel altijd het beste wat je kan. De reden waarom ik al een jaar in plat V loop te klungelen is omdat ik het zelf ook niet doe. Ik ben wel gestopt met mijn teammates de schuld te geven.
    Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe
    no votes  

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azgog Bekijk bericht
    Ik had hetzelfde, m'n vrienden willen gewoon geen duo q met mij doen. Ik ben dan uit miserie gestopt en een week later zijn ze allemaal gold. Ik denk van ja, zij kunnen het, ik dus ook. Ik speel eerst 20 normals ofzo en dan terug ranked. De game was 7 minuten onderweg, ik stond 3/0 Xerath, enemy Trist 12/1 -.-

Dan met m'n vrienden 5v5 gaan doen, ben ik -maar bronze 2- toch ni degene die altijd bij de beste 3 van de 10 spelers hoort. Dan krijg ik altijd op mijn neus gedrukt dat ik maar bronze ben zitten ze te klote da ik me ni kan carrien, maar zij kapte gwn me duo q omda het gewoon weg ni normaal is.

Al die youtubers da zeggen: carry out of bronze np, met een filmke waar hun team het nooit slecht doet.

Nog iets, ik ben bronze 2 en waarom is enemy team allemaal b1 tot s3 en zit ik me ne andere ket vn b2 en 3 van b5? MMR mijn gat ja..
    Ik wou dat ik ook zo door het leven kon gaan door alles en iedereen de schuld te geven van mijn eigen falen. Helaas ben ik een realist en neem ik verantwoordelijkheid voor mijn eigen fouten. Ik ken wel iemand die zoals jij is. Soms denk ik echt hoe het moest zijn als je zo kon leven.
    no votes  

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ben ook van s4 naar s5 en bijna terug bronze en heb serieuze MMR deuk gekregen. Zo hard zelf dat ik eigenlijk gewoon niet in silver moet zitten. Krijg 16 LP voor te winnen en 23 voor te falen , en ze matchen mij ook op met b2's. Sommige zijn zelf gewoon beter dan mij. Maar dan heb je van die spelers dat ze echt wel in bronze horen.

Hoe de pro's het doen vraag ik mij ook af , maar ben er zeker van dat wij gewoon nog te veel te leren hebben. We denken goed te zijn , maar eigenlijk zijn we gewoon barslecht. Als ik terug in bronze zou zitten , jah veel kan ik er niet aandoen. Zou het spijtig vinden omdat ik er super veel werk en tijd heb ingestoken voor eruit te geraken. Ja je kan er zeker uitgeraken , maar moet wel met een goede mindset zijn. Die pro's / youtubers , zie je met moeite flamen of ragen. Misschien van binnen zijn ze kwaad , maar je ziet ze gewoon niet uitbarsten en houden het kopje koel. Mocht ik zo koel kunnen blijven als zij , dan zou ik misschien wat hoger geraken. Emoties spelen een grote rol in gamen , als er ene constant zit te flamen tegen u wees maar gerust dat u game er niet beter zal van worden. Die mute button is het beste wat er is in die game. Als ik niemand hoor in die chat dan speel ik goed. Moet mij van geen hol aantrekken , kan het toch niet lezen. Kan ik mij focusen op hoe ik speel.

Ben zelf begonnen met mijn games op te nemen , en eens raad vragen aan mensen in higher elo wat ik zou verkeerd doen. Zelf weet ik het gewoon niet wat ik verkeerd doe. Is het altijd handig voor iemand naar je game te laten kijken , je zou versteld staan wat je nog mis doet.

Zelf improven é , niet altijd op je team mates steken ook al zijn die gasten rot rot rot slecht. Zolang jij het maar goed gedaan hebt in lane en in de game dan zal je wel van zelf hoger geraken. Veel in bronze / silver ( zelf ik doe het ) Flamen er maar op los tegen je team mates hoe slecht ze zijn. Terwijl we eigenlijk zelf 50 fouten hebben gemaakt in die game.

Ohja die 9 lose streak bah klote peace and love
    no votes  

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    jouw perceptie van "goed" spelen klopt, omdat je in jouw ogen bepaalde fouten niet maakt en sommige dingen goed doet. Een betere speler ziet gewoon veel meer situaties en momenten waarin je bepaalde zaken had kunnen doen die je niet doet. Bijvoorbeeld poken. LVL 2 first hitten. Zijn zoveel facetten in league, maar je moet het spel door en door begrijpen wil je het pas snappen daarom moet je je ook gewoon volledig focussen op jezelf, want elke diamond speler kan een carry champ pakken en games in brons crushen.
    no votes  

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Hoeveel mensen ge soms ziet, die mid zijn. Hun tegenstander roamed bot en als ze hem dan bot zien, dan komen ze ook af. In plaats van die lane te pushen.

Tegen dat ze dan bot zijn is alles al voorbij en lopen ze terug. Dus ofwel volgt ge instant, ofwel pusht ge de lane!
    Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe
    no votes  

Japser's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    En indien ge TF wint dan moet ge objectives pushen ipv de jungle in te lopen :-)
    no votes  

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Lol vanmiddag ne match gespeeld enemy katarina wordt gekilled begint ze in frans te ragen op chat, en zegt ze om onze midlaner te reporten wtf....?
    no votes  

iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Net eens 3 games gespeeld in diamond IV op mijn broer zijn account (Ik ben gold) , man hoe hard ze daar flamen .

Ben ik blij in gold. Niveau ligt trouwens niet zo erg veel hoger. Gewoon iets meer map awareness, sneller objectives pushen en minder speelfouten!
    no votes  

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Japser Bekijk bericht
    Net eens 3 games gespeeld in diamond IV op mijn broer zijn account (Ik ben gold) , man hoe hard ze daar flamen .

Ben ik blij in gold. Niveau ligt trouwens niet zo erg veel hoger. Gewoon iets meer map awareness, sneller objectives pushen en minder speelfouten!
    Blijkbaar flamen ze daar nog harder dan in bronze /silver omdat het daar bijna al van die 17 tot 23 jarige zijn.
    Ale veel beterschap zal er niet inzitten , ik maar denken dat bronze/silver de place to be was voor te flamen.
    De mute button dan maar.

Anyway , krijg het van die gasten die denken da ze LCS pro's zijn en maar in silver.bronze zitten. Omdat ze even 3-0 gaan voelen ze hun echt god. Bezie je dan hun andere matchen gaan ze zo hard op hun bek. Heel de mach de huid vol gescholden geweest door ene omdat ik 0-2 stond en top turret verloor. Probeerde zoveel mogelijk te helpen en blijven flamen. Feeder bla bla , maar zijn pre made vriendje ging wel losjes 14 x dood , terwijl ik 7 x dood was op het einde van de game.

Oh well , soms zitten er ook eens leuke mensen tussen die totaal niet caren wat er in hun game gebeurd.
    no votes  

Darkseid's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat flamen in diamond is echt niet waar tbh. Ge hebt er altijd die flamen, zelfs onder challengers, maar mensen gebruiken daar veel sneller hun mute knop of trekken zich niets aan van de chat. Ik zie daar toch véél minder flame dan op lagere elo's tbh.
    no votes  

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darkseid Bekijk bericht
    Dat flamen in diamond is echt niet waar tbh. Ge hebt er altijd die flamen, zelfs onder challengers, maar mensen gebruiken daar veel sneller hun mute knop of trekken zich niets aan van de chat. Ik zie daar toch véél minder flame dan op lagere elo's tbh.
    dit.

Alsook die comment dat het niveau "niet echt hoger" ligt. ELKE game heeft mensen in roles waar ze niet comfortabel zijn en mensen snowballen gewoon. Dat zegt niets over het niveau. Diamond is wel degelijk moeilijker dan gold.
    no votes  

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Klote spel soms , met mijn MMR zit ik gewoon muur vast. Zit nu in silver V , maar hoger geraak ik niet ( MMR is te laag )
    En dan wil ik echt droppen terug naar bronze , zodat ik normale punten krijg. Maar op een of andere manier win ik dan een match of 3 , dan verlies ik er terug 4 en constant. MMR blijft gewoon het zelfde , riot zal mij verzker nooit terug kunnen droppen waar ik thuis hoor. Dan is er maar een optie , beter worden en proberen MMR op te krikken waar ik nu vast zit zeker en dan te hopen terug normale punten te krijgen. Ben verzeker ook maar de enigste die daar zit over te klagen , terwijl de meeste vast zitten in bronze. En nee ben niet gecarried geweest , ben van B5 naar s5 geraakt. Dan plots 9 lose streak gekregen en bleef maar silver zijn. Resultaat dat ik nu gewoon vast zit.
    no votes  

iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CuRv3 Bekijk bericht
    dit.

Alsook die comment dat het niveau "niet echt hoger" ligt. ELKE game heeft mensen in roles waar ze niet comfortabel zijn en mensen snowballen gewoon. Dat zegt niets over het niveau. Diamond is wel degelijk moeilijker dan gold.
    als ge van bronze naar gold gaat is er een veel groter niveau verschil dan van gold naar diamond
    no votes  

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    de finesse in het spel zit hem in de kleine zaken en de perceptie dat het niveau verschil groter is hoe jij aanhaalt klopt gewoon niet, omdat het nog over basic zaken gaat tussen brons en goud terwijl tussen goud en diamond gaat het om perfectioneren van details.

Zit een gigantisch verschil alleen al op diamond 1 20 LP en 80 LP.
    no votes  

Pagina 3 van 6 Eerste 123456 Laatste

Regels voor berichten