Pagina 1 van 2 12 Laatste
    VRX's schermafbeelding
    iTrader
    0

B2 zoekt like-minded spelers

HAI THAR!

Ik veronderstel dat ik één van de weinig spelers ben die LoL speelt zonder de intentie van pro te worden, en ik zoek die enkele zeldzame mensen met dezelfde instelling om samen wat ranked te spelen.

That being said, eens ingame verwacht ik wel inzet/inzicht/... natuurlijk. Dat lijkt een raar huwelijk, chill spelen, maar toch inzet verwachten en effectief ranked spelen, maar ik ga proberen het wat uit te leggen:

Ik ben tevreden met het niveau waar ik ongeveer op zit (Bronze 2 en zie mezelf nog wel Silver halen, maar hoger hoeft van mij echt niet), maar op dat niveau wil ik wel deftige games spelen. Ik merk dat heel veel Bronze mensen het ook gewoon niet snappen. Geen flauw idee van last hitten, geen flauw idee wie te focussen in fights, gewoon algemeen domme beslissingen of niet de moeite nemen uit te zoeken welke build (masteries, runes, items) het beste is voor een bepaalde champ... en dan is spelen niet fijn.

En laat da nu net de hoofdreden zijn waarom ik game: voor de fun. Het klote is dat ik graag competitieve games speel, en daar zit je ofwel met mensen die het nix boeit maar het toch spelen, ofwel mensen die het té serieus nemen...ik zit daar mooi tussenin.

Herken je je een beetje in deze uitleg? Mooi! Voeg me gerust toe: VRX85

Nog enkele aandachtspunten:
    - Ik ben 29, het liefste zou ik ook met mensen spelen die toch ook iets boven de 20 zijn. That being said, ik gedraag mee eerlijk gezegd verre van mijn leeftijd ^^ en zal niemand beoordelen puur op leeftijd.
    - Niet flamen, ragen, ... NOOIT! Ook al hebben we een losing streak van 8 games, kop op en door! Bij mij staat /all ook gewoon uit. Ik ben volwassen genoeg om een loss te nemen voor wat het is: een loss in een game, een hoopje pixels...! Dit hangt ook een beetje samen met bovenstaand punt, ik merk dat jongere mensen hier vaker/sneller problemen mee hebben.
    - Eén of ander voicechat programma gebruiken. Als we hier gamen onder maten gebruiken wij persoonlijk altijd Skype, maar eender welk ander programma is voor mij ook ok.
    - Ik speel zowat elke weekdag 's avonds. Weekends tegenwoordig ook terug wat vaker.
    - Mijn main rol is Support, het zou tof zijn om sowieso een ADC te vinden om wat duoQ te doen, ofwel meerdere mensen om een klein teampje te starten.
    - Rank maakt geen fluit uit. Een tijd terug toen ik duoQ deed met mijn kameraad uit Gold V kregen we soms kletsen van een Bronze botlane, en wonnen we soms van een Plat lane. Mentaliteit is belangrijker dan huidige rank.
    no votes  

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    HAI THAR!

Ik veronderstel dat ik één van de weinig spelers ben die LoL speelt zonder de intentie van pro te worden, en ik zoek die enkele zeldzame mensen met dezelfde instelling om samen wat ranked te spelen.

That being said, eens ingame verwacht ik wel inzet/inzicht/... natuurlijk. Dat lijkt een raar huwelijk, chill spelen, maar toch inzet verwachten en effectief ranked spelen, maar ik ga proberen het wat uit te leggen:

Ik ben tevreden met het niveau waar ik ongeveer op zit (Bronze 2 en zie mezelf nog wel Silver halen, maar hoger hoeft van mij echt niet), maar op dat niveau wil ik wel deftige games spelen.
    Dit doet dus 99% van de mensen hier hoor ongeacht hun rank in soloQ. Denk alleen dat fredje hier D1 50LP is en een team zoekt.

Het feit is gewoon dat als jij in brons zit dat je hoogstwaarschijnlijk geen idee hebt van de champions, last hitten, objectives en dat is niet erg, maar denk aub niet dat omdat iemand in gold / plat / diamond zit dat hij dan een "tryhard" is. Waar de een moeite voor moet doen kan voor de ander de meest simpele logische actie zijn.

Just sayin'. Als je is normals wilt spelen np ofzo.
    no votes  

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    tt
    no votes  

tomthebomb1986's schermafbeelding
    iTrader
    23 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk bericht
    HAI THAR!

Ik ben tevreden met het niveau waar ik ongeveer op zit (Bronze 2 en zie mezelf nog wel Silver halen, maar hoger hoeft van mij echt niet), maar op dat niveau wil ik wel deftige games spelen. Ik merk dat heel veel Bronze mensen het ook gewoon niet snappen. Geen flauw idee van last hitten, geen flauw idee wie te focussen in fights, gewoon algemeen domme beslissingen of niet de moeite nemen uit te zoeken welke build (masteries, runes, items) het beste is voor een bepaalde champ... en dan is spelen niet fijn.

En laat da nu net de hoofdreden zijn waarom ik game: voor de fun. Het klote is dat ik graag competitieve games speel, en daar zit je ofwel met mensen die het nix boeit maar het toch spelen, ofwel mensen die het té serieus nemen...ik zit daar mooi tussenin.

Herken je je een beetje in deze uitleg? Mooi! Voeg me gerust toe: VRX85

Nog enkele aandachtspunten:
    - Ik ben 29, het liefste zou ik ook met mensen spelen die toch ook iets boven de 20 zijn. That being said, ik gedraag mee eerlijk gezegd verre van mijn leeftijd ^^ en zal niemand beoordelen puur op leeftijd.
    - Niet flamen, ragen, ... NOOIT! Ook al hebben we een losing streak van 8 games, kop op en door! Bij mij staat /all ook gewoon uit. Ik ben volwassen genoeg om een loss te nemen voor wat het is: een loss in een game, een hoopje pixels...! Dit hangt ook een beetje samen met bovenstaand punt, ik merk dat jongere mensen hier vaker/sneller problemen mee hebben.
    - Eén of ander voicechat programma gebruiken. Als we hier gamen onder maten gebruiken wij persoonlijk altijd Skype, maar eender welk ander programma is voor mij ook ok.
    - Ik speel zowat elke weekdag 's avonds. Weekends tegenwoordig ook terug wat vaker.
    - Mijn main rol is Support, het zou tof zijn om sowieso een ADC te vinden om wat duoQ te doen, ofwel meerdere mensen om een klein teampje te starten.
    - Rank maakt geen fluit uit. Een tijd terug toen ik duoQ deed met mijn kameraad uit Gold V kregen we soms kletsen van een Bronze botlane, en wonnen we soms van een Plat lane. Mentaliteit is belangrijker dan huidige rank.
    Zie PM :-p
    Origin: tomthebomb1986
    Steam: tomeninna
    no votes  

VRX's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CuRv3 Bekijk bericht
    Dit doet dus 99% van de mensen hier hoor ongeacht hun rank in soloQ. Denk alleen dat fredje hier D1 50LP is en een team zoekt.

Het feit is gewoon dat als jij in brons zit dat je hoogstwaarschijnlijk geen idee hebt van de champions, last hitten, objectives en dat is niet erg, maar denk aub niet dat omdat iemand in gold / plat / diamond zit dat hij dan een "tryhard" is. Waar de een moeite voor moet doen kan voor de ander de meest simpele logische actie zijn.

Just sayin'. Als je is normals wilt spelen np ofzo.
    Begrijpend lezen is best moeilijk voor u precies? De helft van wat gij zegt, bevestig ik zelf ook in mijn post...
    Graag enkel serieuze reacties ge moogt mij gerust uitlachen voor mijn Bronze rank maar doe da aub in PM en hou dit topic clean
    no votes  

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Waarom voel je jezelf zo aangevallen? Je zegt dat je een uitzondering bent en geen pro wilt worden. Ik heb mijn eigen zaak te runnen en speel puur voor de fun en wil heus wel is spelen met je. That's it. Snap alleen niet je gedachtegang als het eerste wat je verkondigt is dat je geen pro bent en beter wilt worden, maar wel verwacht van mensen dat ze "serieus" spelen.
    no votes  

VRX's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CuRv3 Bekijk bericht
    Snap alleen niet je gedachtegang als het eerste wat je verkondigt is dat je geen pro bent en beter wilt worden, maar wel verwacht van mensen dat ze "serieus" spelen.
    Sorry als de vorige post semi-aanvallend was...tis warm enzo you know

Nu, da is iets wa moeilijk uit te leggen is, ma wel heel logisch in elkaar zit.

10 jaar terug in de CS 1.6 tijd net hetzelfde: we hadden een clan, we waren zowat mid-skilled en speelde vooral voor het plezier, en hadden geen intentie om zoals de rest van België proberen DefuseKids (dé clan van België indertijd) te evenaren, terwijl sommige spelers van onze clan wél de skill hadden. 3 van de 5 spelers vielen regelmatig in bij (sub)top teams als sommige van hun spelers niet konden meespelen. Maar niemand van de clan had effectief het doel ergens te raken met CS...

Nu net hetzelfde met LoL. Ik speel voor mijn plezier, maar als ik speel, speel ik wel deftig. Ik snap het spel, ik volg streams, ik volg LCS, ik lees mij in over het spel/tactics, ik bekijk/analyseer builds, ... it's all part of the game for me, maar dat allemaal zonder de gedachtengang van ik ga pro worden, plat/diamond halen, lans doen, blabla...boeit me allemaal nix.

Maar om dan telkens in teams te komen waar mensen het nut van farmen/lasthitten niet zien, objectives (dragon anyone?) links laten liggen, foute/rare/... items kopen, ... dan is de fun er voor mij ook vanaf. Ik zit er nix mee in om te verliezen, of om in bronze te blijven hangen...maar dan wel met mensen die zich toch een beetje inzetten. Als ge effectief zo slecht zijt, ma ge zet u 100% in, dan heb ik daar nix problemen mee. Als ge best goed zijt, ma het boeit u geen fluit en ge doet maar wat (iets waar véél mensen last van hebben), dan heb ik daar wél een probleem mee

Ik hoop dat dit het een béétje duidelijk maakt? TLDR; ik wil deftig spelen, op mijn niveau ...
    no votes  

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    voeg me maar toe: IKILLJUICE

ik heb wel zin om af en toe gewoon is een gamepje te spelen zonder te tryharden en the next best thing te worden in de wereld.
    no votes  

Eveliciouz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Ik heb ook wel interesse (Eveliciouz). Ik main support zit nu in promo voor Bronze 2 (alweer..)
    PSN Evilienn | xfire evayn | LoL EU West Eveliciouz | Origin Eveliciouz |
    GuildWars 2: Eveliciouz.2956
    no votes  

actix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als support verkeerde items kopen is dan ook bijna zo goed als onmogelijk. Gold item + Sightstone + Mikaels en tegen dan is de game soms al gedaan. Er verschijnt altijd een glimlach op m'n gezicht wanneer ik mensen zie qq'en dat ze hun team niet kunnen carrien als support. Niet denken dat je decisionmaking tijdens lanephase en mid/lategame geen sleutel kan zijn tot succes. Ikzelf speel weinig support en voel op dit elo ook dat als ik dan toch moeten supporten elk klein foutje gaat worden afgestraft, net zoals wanneer ik tegen een onervaren toplaner elk foutje zou afstraffen. Misschien lijkt een gemiste bubbel van Nami misschien minder impact te hebben op de uitkomst van een game dan een gemiste Orianna ult. Maar als je met die bubbel wel je adc in leven had kunnen houden voor 2 seconden langer. En als je de micro niet hebt om je team te carrien kan je nog altijd het enemy team op macro-niveau outplayen en vision creëren voor jezelf / denien van het enemy team.

Toen ik gisteren moest supporten met Alistar stonden we op 30min 18k gold achter. Maar hey het is soloQ, dus in principe is de game niet verloren totdat het enemy team je nexus lasthit. Als jij dan als support constant je eigen jungle geward houdt en enemy vision denied met sweepers/pinks bestaat de kans dat ze gaan facechecken en overcocky worden. En als enemy morgana besluit een lee sin op 30min ingame randomly te blackshielden, dan zeg je in principe tegen een alistar met flash up: 'Hey, Flash maar op mijn adc/apc en knock hem maar in het midden van je team.' Als het enemy team dan beslist om een alistar te focussen met 70% dmg reduction, so be it, daar gaat al hun damage die ze opgebouwd hebben met een gold lead. Als je in dezelfde game dan als support een ori exhaust terwijl ze ult en de enemy lee sin wegknocked uit baron pit terwijl die probeert te smitestealen, dan heb je met enkele kleine beslissingen toch al een redelijke impact gehad op de game.
    LoL IGN: Unlucky Team
    no votes  

CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    amaai da heeft hier ne dikke nek seg! Komt hier efkes uitleggen hoe da ik moe speln fwa?!
    no votes  

tomthebomb1986's schermafbeelding
    iTrader
    23 (96%)
    Voor de mensen die same-minded zijn als VRX: we zitten met een groep online maten op een mumble kanaal en we spelen iedere dag voor de fun maar toch wel competitief. Gold ,silver en bronze spelers door elkaar gemixt dus als jullie zin hebben om te joinen en summoners rift onveilig te maken, moet je maar iets achterlaten. Kgeef je dan mumble login gegevens en er zitten er altijd wel een paar online....
    Origin: tomthebomb1986
    Steam: tomeninna
    no votes  

VRX's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Actix, ik zeg denk ik toch nergens dat het door mijn support rol komt dat ik niet hoger raak? Als ik dat gedaan heb of het zo overkomt, dan is het een misverstand.

Kvind dat gij voor 100% gelijk hebt ze. Maar dan nog, zelfs al maakt ge als support al de juiste beslissingen, goede engages, juiste stuns, ... Als uw team (of tijdens laning uw ADC) daar nie correct op reageert...dan kunt gij toch nie echt het verschil maken in mijn ogen?
    Als uw toplane en midlane even goed zijn als de enemy tijdens het spel, dan kan een goede support tegenover een slechte support in mijn ogen écht wel verschil uitmaken. Maar als uw team qua "skill" onderligt, tja game over...
    no votes  

jekkee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    mij mag je ook toevoegen

ign: mandmode jekke
    sc2: jekke #880
    no votes  

actix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Tjah iedereen heeft wel zo zijn verhalen over soloQ, ik ook. Probeer die verhalen nog eens te vertellen zonder de woorden 'mijn team' te gebruiken en kijk dan wat er overschiet, if you know what I mean.
    LoL IGN: Unlucky Team
    no votes  

Pagina 1 van 2 12 Laatste

Regels voor berichten