Discussie: LCS Season 4 (EU & NA)
-
15 januari 2014, 00:46 #31
- iTrader
- 38 (100%)
- Mentioned
- 0 Post(s)
Dem Alliance throws, geen idee waarom ze splitpush advantage niet gebruikten en die bork op shyvana was niet echt ideaal, waren toch mooi gestart.. als dit team nog wat groeit dan kunnen we wel mooie dingen zien.Education costs money, but then so does ignorance.no votes
-
15 januari 2014, 01:00 #32
- iTrader
- 0
- Mentioned
- 0 Post(s)
Kennen support. Warwick top.
Gambit the metabreakers <3"If Tupac and Biggie were alive today, Lil Wayne would be working at Mcdonalds."no votes
-
15 januari 2014, 01:06 #33
sommige keuzes van Alliance zijn toch maar raar
en nyph... :/Life sucks, get used² itno votes
-
15 januari 2014, 10:39 #34
Analyse is meer voor tussen de matches vind ik, tijdens de match zelf heb ik liever iemand die vloeiend spreekt en alle engelse woorden correct kan uitspreken
EN ik erger me enorm aan zijn stopwoord 'interestingly'
Als SHC Alliance vandaag verslaat ziek froggen nog zijne headset daar smijtenno votes
-
15 januari 2014, 10:55 #35
Ik vond Shook eigenlijk niet zo slecht. Was vrij aggressief met zijn ganks. Miste tijdens de groupfights wel een paar keer zijn Q maar in het begin vond ik hem en Tabz de beste van het team. Volgens mij zit de synergy bij Alliance nog niet goed + de druk van op voorhand superteam genoemd te worden... Ook had Froggen imo beter Zed gepakt ipv Gragas. En Wickd moet dringend meer champs masteren.
no votes
-
15 januari 2014, 13:19 #36
- iTrader
- 0
- Mentioned
- 0 Post(s)
Froggen is niet meer de speler van in S2 boys.
LoL IGN: Unlucky Teamno votes
-
15 januari 2014, 20:59 #37no votes
-
15 januari 2014, 21:08 #38
- iTrader
- 13 (100%)
- Mentioned
- 0 Post(s)
Ai ai alliance, verliezen tegen SHC ! Die waren wel lekker aan het spelen ze SHC. . . die hun adc is wel goed !
no votes
-
15 januari 2014, 21:10 #39
- iTrader
- 9 (91%)
- Mentioned
- 0 Post(s)
Kunnen we niet stellen dat EU scene nu ook wel wereldklasse AD carry spelers heeft?
no votes
-
15 januari 2014, 21:16 #40
Haha.. kdenk het wel. Vooral Rekkles heeft indruk gemaakt vond ik. Maar dat was ook al IEM waar hij eigenlijk de botlane van cloud 9 dacht ik ook al outfarmde...
no votes
-
15 januari 2014, 21:16 #41
- iTrader
- 0
- Mentioned
- 0 Post(s)
Ik snap alliance niet. Elke game da ik heb gezien van shc speelt moopz gragas en picken ze mundo en vi als die open zijn. Ze bannen geen van die champs en preparen blijkbaar ook niks dat het countered.
no votes
-
15 januari 2014, 21:17 #42
Who cares, wees gewoon blij dat SHC gewonnen heeft.
no votes
-
15 januari 2014, 21:20 #43
- iTrader
- 0
- Mentioned
- 0 Post(s)
Alliance al 0-3 en onderuit vs een team dat normaal niet in deze LCS zou zitten
Froggen faalt best hard nu, hij maakt nog wel plays maar ze lukken gewoon niet meer, hij forced ze uit lane maar kan ze niet killen en ook carrien lukt hem niet meer. Zijn impact op de game is bijna miniem tov wat hij vroeger kon. Shook & tabzz spelen dan wel weer vrij goed ook al maken die ook nog veel cruciale fouten. Wickd ook belachelijk slecht bezig, zijn item builds slagen gewoon op niks en hijs elken game vrijwel nutteloos daardoor.
Hun calls zijn ook gewoon bagger, elken game verloren ze keiveel objectives en towers door gewoon verkeerde calls, als Froggen de shotcaller is gaat em nog serieus moeten verbeteren willen ze meedoen met den top in EU LCS.
Verder lijkt het me wel duidelijk dat er weer paar nieuwe goede teams zijn en EU lcs lijkt nu al weer een niveau hoger te zijn met nieuwe sterke teams. Natuurlijk wel nog beetje vroeg om te zeggen wie de "Lemondogs" van dit seizoen zal worden.League Of Legends IGN: BelgianBastardno votes
-
15 januari 2014, 21:33 #44
- iTrader
- 0
- Mentioned
- 0 Post(s)
*Copenhagen Wolves had net voor de LCS qualifier, hun 2 beste spelers verloren (Shook & Rekkles)
*SHC is ook een relatief nieuw team met 3 spelers die pas net voor de qualifiers zijn gejoined.
Waarom hebben zij geen synergy issues?
In s2 kon Froggen hard carryen met Anivia & Lux vanwege de lategame strategies van CLG.EU.
Nu in alle 3 games zie je enkel teleurstellende resultaten. Wickd is geen playmaker, Tabzz is geen playmaker, Froggen heeft geen impact dus alles lijkt af te hangen van Shook...
Als je dan ziet in 3 games dat Tabzz (diegene die meestal passief was in LD) de beste speler was, dan weet je genoeg tbh.
Ik stel toch ook mn vragen met hun picks & builds...
-> Gisteren rushte wickd een maw of malmortius tegen een full AD team en vandaag rusht hij een trinity force op malphite tegen mundo? Slaat nergens op.
-> Ezreal & Vayne als adc in deze meta vind ik ook maar meh. De Leblanc pick was imo ook een slechte pick als je al 2 losses op rij hebt met slechte teamplay.
Imo staan ze gewoon achter in de metagame.
Ik ben in ieder geval blij dat alle nieuwe teams, perfect kunnen tegen de oudere proteams. Is alleen maar positief voor de EU scene als het wil opboksen tegen Korea voor het WK van season 4."If Tupac and Biggie were alive today, Lil Wayne would be working at Mcdonalds."no votes
-
15 januari 2014, 21:45 #45
- iTrader
- 3 (100%)
- Mentioned
- 0 Post(s)
Ma wtf doet Alliance nu toch.
no votes