Pagina 5 van 64 Eerste 1234567891555 ... Laatste

Discussie: Dota 2 general

freakykiller's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    En ik heb echt dringend een team nodig

5 loss streak en ik ben telkens den enige die positieve K heeft. Laatste match had één van ons team 0k 15D :'(. En dan moet ik proberen de vijandelijke carry te outcarryen...
    HHHNNNNGGG

kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    K/D betekent toch niets

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    True, damn kill stealing supports!

thibi-game's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    speel het spel nu sinds 3 weken op regelmatige basis. het speelt vlotjes en je bent er vrij snel mee weg denk ik, mijn favoriet character blijft toch death prophet
    ps3: THIBEAUT_ON

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kakature Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    K/D betekent toch niets
    Hoh als ge mensen in uw team hebt met 0K15D dan betekent dat wel iets, zeker als de vijandelijke carry er kon van profiteren hé...
    HHHNNNNGGG

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freakykiller Bekijk bericht
    Hoh als ge mensen in uw team hebt met 0K15D dan betekent dat wel iets, zeker als de vijandelijke carry er kon van profiteren hé...
    ligt er aan hoeveel assists die heeft e. een ok speler zit tussen 2:1 en 3:1 k+A/D

ik heb al 1/12/32 gestaan als crystal maiden bijvoorbeeld betekent niet dat ik slecht ben

sele's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vandaag es terug begonnen met lol,ben lvl 5dus nog maar paar uur gespeeld,en ilk vraag me toch sterk af wat lol nu zo veel populairder maakt dan dota2,dota is veel moeilijler dan lol en ook beter uitgewerkt vind il persoonlijk.
    psn: Seledotbe

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dota 2 is gewoon op alle vlakken het betere spel, je moet blind zijn als je dat niet ziet Het verschil is gewoon casual vs niet-casual. Lego vs Lego Technics

Maar ja, vroeger dacht ik dat Dota 2 zeker groter zou worden dan LoL. Nu ben ik er niet meer zeker van, LoL is gewoon te populair. Dota2 zal zeer groot worden maar ik denk niet dat LoL op korte termijn van de troon gestoten kan worden. Niet dat dat moet, maar het zou tof zijn

sele's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dota 2 is gewoon op alle vlakken het betere spel, je moet blind zijn als je dat niet ziet Het verschil is gewoon casual vs niet-casual. Lego vs Lego Technics

Maar ja, vroeger dacht ik dat Dota 2 zeker groter zou worden dan LoL. Nu ben ik er niet meer zeker van, LoL is gewoon te populair. Dota2 zal zeer groot worden maar ik denk niet dat LoL op korte termijn van de troon gestoten kan worden. Niet dat dat moet, maar het zou tof zijn
    Idd het zou wel tof zijn,zoals je zegt te populaire!ik zie dota nog veel groeien maar als die mannen de warme lucht voelen gaan ze zeker lol2 uitbrengen
    psn: Seledotbe

DarkKhen's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    WIE IS ER OP TV GEWEEST HE. HM. NIET DOTA ZE.

j/k.

Dota 2 is qua mechanics moeilijker dan LoL, zit meer dieptegang in e.d. en dat maakt het simpelweg minder aantrekkelijker dan LoL. People like simple. Thuiskomen, PC aanzetten en braindead mode gaan op LoL. Er is een reden voor waarom de gemiddelde LoL speler maar Silver is (geen clue met wat dit overeenkomt in Dota maar wss een equivalent aan mijn Dota niveau :P).

Ohja, en de mannen achter LoL zijn dan ook marketing geniuses.

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    heb al 3 keer geprobeerd om lol te spelen. in totaal een 25 tal games gespeeld maar het lukt gewoon niet. zo ongeloofelijk saai en traag als ge dota gewent zijt :/ en de heroes die uitkwamen nadat icefrog meewerkte aan LOL is ook niks origineel meer aan. ze hebben allemaal ongeveer dezelfde skillset. een stun een nuke en een disable

Kalkan's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Indien er iemand is die een dragonclaw hook wilt kopen, mag ie mij pmen
    Kalkan

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaj Bekijk bericht
    ligt er aan hoeveel assists die heeft e. een ok speler zit tussen 2:1 en 3:1 k+A/D

ik heb al 1/12/32 gestaan als crystal maiden bijvoorbeeld betekent niet dat ik slecht ben
    Ja ik snap de uitzonderingen ook wel als support. Maar ik ben dan bezig over heroes zoals Alchemist etc. Dus echt wel heroes die zouden moeten kills halen. Ale ik ben niet gewoon aan het zagen he . Dat ge veel deaths hebt als ge goe support speelt, vind ik niet erg maar als ge carry zijt of een nuker en eigenlijk gewoon doodgaat en geen kills haalt of laat staan assist...

Daarnet een single draft match gehad, heb voor Ursa gekozen omdat ik de andere 2 heroes ook niet echt kende (en Io is een moeilijke na't schijnt) en ursa leek me doenbaar. Ben ik 7K-7D geëindigd en de weaver in ons team ook rond dat, dan heb je in mijn team een ogri magi en alchemist met 0K/1K en 14D/15D. Ja waarom doe ik nog moeite om het spel te winnen als ge twee debielen hebt die gewoon op de chat wa zitten te lullen en eigenlijk gewoon 1 vs 2 #yolo aanvallen in hun lane . En zo heb ik momenteel al paar slechte lose streaks gehad

Overlaatst ook zo'n match gehad, 2clan mensen "me & bane bot, gtfo" dus ja oké onvriendelijk don't care want misschien zijn ze goed ... eindigen die met samen 1K en meer of 15 deaths en moet ik de boel proberen te redden als bristleback. Bleek dan uiteindelijk LoL spelers te zijn die dota casual eens spelen om dan er na te flamen dat dota 2 suckt .

Dota heeft toch een soort niveau-filtering te kort. Bij HoN was dit toch 'iets' beter en had je direct al een idee met wat soort spelers je in het team zat.
    Laatst gewijzigd door freakykiller; 30 november 2013 om 04:31
    HHHNNNNGGG

smon's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Je moet gewoon zorgen dat je zelf de slechtste in het team bent. Ik heb op die manier nooit last van mijn teammates.

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Pagina 5 van 64 Eerste 1234567891555 ... Laatste

Regels voor berichten