Pagina 1 van 4 1234 Laatste
    Jessed's schermafbeelding
    iTrader
    204 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

[gamertag] was last signed in on another console?

Die melding kreeg ik toen ik daarnet mijn xbox opstartte maar dat is bij mijn weten totaal niet het geval geweest...

Wat moet ik hiervan denken? Ik hoop dat hier niet met een hacker te maken heb.

Btw, als dit volgens de mods niet de 'moeite' was om een nieuwe thread te starten, mag deze natuurlijk verplaatst worden. Voor mij is het echter redelijk zorgenbarend.

Shit, wat ik nu net zie is dat er iemand fifa 12 via mijn profiel heeft gespeeld?

Iemand hulp aub? Volgens xbox support moet ik gewoon een wachtwoord veranderen, maar dat lijkt me toch niet zo veel veiliger.

Edit: Puntensaldo is van 3000 en ne klets naar 20 gegaan, wtf is this shit? Best eens microsoft bellen zeker?
    no votes  

Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Direct melding van maken bij MS, gebeurt heel vaak dat mensen hun account kwijtspelen aan die fuckers. 't Is echt een plaag tegenwoordig. Het gaat vrees ik wel degelijk om een hacker.

Sommigen denken dat ze misbruik maken van een exploit in de EA servers of iets dergelijks. Krijg enorm het schijt van de pseudo-tech retards die direct op alle fora moeten springen en zeggen: "HUHUHU HACKERS BESTAAN NIET, GE ZIJT GEWOON GEPHISHED". Heel vaak is dat ook dikke zever.

http://arstechnica.com/gaming/news/2...-maddening.ars

When attacks become this widespread and Microsoft's official response is to lock down accounts for up to 25 days and then claim nothing is wrong on their end, the problem ceases to be an issue of hacking and becomes a issue of customer support.
    Laatst gewijzigd door Dennoman; 12 januari 2012 om 12:59
    ~ "You don't see faith healers working in hospitals for the same reason you don't see psychics winning the lottery." ~
    no votes  

iTrader
    204 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Thx@Denno! Er is met mijn microsoft point wel degelijk dlc aangekocht van fifa btw. én er zijn achievements geunlocked van het spel.

Ik heb dus zonet een telefoon van ruim een half uur achter de rug met iemand van de helpdesk van Microsoft. Het gaat idd om een hacker en ze gaan de gebruikelijke methode toepassen (= profiel blokkeren, windows live - ID blokkeren (geen mail dus, leukleuk), uitzoeken wat er net gebeurd is (precies of ze weten dat niet) en me over een maand (hun 'onderzoeksteam' zit in Amerika dus ze kunnen er niet aan doen dat het lang zal duren ) een mail sturen ivm wat er met m'n account verder zal gebeuren).

Imo moeten ze dat afschaffen, die hackers.
    Laatst gewijzigd door Jessed; 12 januari 2012 om 13:50
    no votes  

hatetn's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    lol fifa. imo zijn de servers bij EA zo lek dat ze binnen raken. op internet zitten er mensen te roepen dat het ms zou zijn die hacked is maar het is denk ik wel redelijk duidelijk van waar alles komt. EA is toch goed in het sluiten van servers dus ze zouden het beter eens doen en een boot in dat gat parkeren ipv te wijzen naar iemand anders
    no votes  

Mr.Mooch's schermafbeelding
    iTrader
    43 (94%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb ik een goede week geleden ook aan de hand gehad. spijtig genoeg is er niet veel tegen te beginnen denk ik
    PSN: Amatorskii
    -Playing on PS3: FF 13, NFS: MW2012
    -Playing on Vita: Playstation allstars
    Gezocht voor de PS3 & vita: The saboteur, Silent hill downpour, Tour de france 2013, ook vita games gezocht
    no votes  

iTrader
    204 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Mooch Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Heb ik een goede week geleden ook aan de hand gehad. spijtig genoeg is er niet veel tegen te beginnen denk ik
    Ook een geblokkeerd account nu?

Fuck fifa trouwens, ik vond er al niet te veel aan maar nu moet ik er helemaal niets meer van weten

edit: Schitterend, nu krijg ik nog reclame in mijn postvak in van fifa 12 ultimate team
    Laatst gewijzigd door Jessed; 12 januari 2012 om 16:38
    no votes  

MrZodiac's schermafbeelding
    iTrader
    54 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het is schandalig, geld vragen voor de diensten en het is zo lek als een zeef!

Ik weet niet hoe het zit met cheaters op XBLive, maar op de PS3 is het gewoon abnormaal hoeveel cheaters er zitten op de EA servers. (speel nl. niet online met xbox)

edit: hoe hacken ze dat eigenlijk? Moet je daarvoor online aan't spelen zijn en sniffen ze je gegevens gewoon? Of kan het ook als je niet online bent...
    Laatst gewijzigd door MrZodiac; 12 januari 2012 om 16:55
    no votes  

Bamboebahr's schermafbeelding
    iTrader
    80 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    je xbox live account kan je gewoon via het internet controleren, ik weet niet precies hoe ze het doen, maar die live diensten van microsoft zijn niet meteen de veiligste ^^;
    Beste wat ge doet is nooit uw kredietkaart koppelen aan uw account en geen punten op zetten die ge niet meteen zal gebruiken. Als er niets op staat zijn ze er toch niets mee
    www.pushstart.be > voor info over al onze evenementen.
    Xbox live: Bamboebahr
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bamboebahr Bekijk bericht
    je xbox live account kan je gewoon via het internet controleren, ik weet niet precies hoe ze het doen, maar die live diensten van microsoft zijn niet meteen de veiligste ^^;
    Beste wat ge doet is nooit uw kredietkaart koppelen aan uw account en geen punten op zetten die ge niet meteen zal gebruiken. Als er niets op staat zijn ze er toch niets mee
    Ik gebruik ook een aparte account voor men punten, kvind da veiliger persoonlijk
    no votes  

Depresjon's schermafbeelding
    iTrader
    211 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jessed Bekijk bericht
    Ook een geblokkeerd account nu?

Fuck fifa trouwens, ik vond er al niet te veel aan maar nu moet ik er helemaal niets meer van weten

edit: Schitterend, nu krijg ik nog reclame in mijn postvak in van fifa 12 ultimate team
    heb t zelfde gehad.
    Partij punten weg,friendlist gedelete.

Nadien account voor bijna een maand kwijt,plezant is t ni.
    Was redelijk tevreden over hoe xbox t gefixt heeft,mocht mss wa sneller,ma bon.

EA heeft trouwens toegegeven da zij hun diensten veiliger moesten maken,want tdat het probleem wel eens bij het EA account kan liggen.
    Rpg Fan
    PSN/Steam : Depresjon
    Np : Anthem, Elder scrolls online, Metro exodus, World Of Tanks.
    no votes  

CurrY's schermafbeelding
    iTrader
    303 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LeetChocolate Bekijk bericht
    Ik gebruik ook een aparte account voor men punten, kvind da veiliger persoonlijk
    Hij gebruikt geen ander account, hij zet er gewoon geen punten op die hij ni direct ga gebruiken.
    Xbox live : oO CurrY Oo/ Psn: The MLG CurrY/ Nintendo ID: oO_CurrY_Oo
    no votes  

iTrader
    204 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Depresjon Bekijk bericht
    heb t zelfde gehad.
    Partij punten weg,friendlist gedelete.

Nadien account voor bijna een maand kwijt,plezant is t ni.
    Was redelijk tevreden over hoe xbox t gefixt heeft,mocht mss wa sneller,ma bon.

EA heeft trouwens toegegeven da zij hun diensten veiliger moesten maken,want tdat het probleem wel eens bij het EA account kan liggen.
    Had je uiteindelijk alles terug? Gamerscore, microsoft points (zijn dat er trouwens perfect evenveel als er voordien waren? Die vrouw van de hulpdesk vroeg hoeveel punten er opstonden en ik zei maar gewoonweg iets, twas een redelijk ruwe gok laat ons zeggen. Wel zeker genoeg ), friendlist etc?

+ hoe lang duurde het bij jou voor Microsoft je account blokkeerde? Ik kan nog perfect alles doen: aanmelden op hotmail, msn, xbox etc...?
    no votes  

Depresjon's schermafbeelding
    iTrader
    211 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jessed Bekijk bericht
    Had je uiteindelijk alles terug? Gamerscore, microsoft points (zijn dat er trouwens perfect evenveel als er voordien waren? Die vrouw van de hulpdesk vroeg hoeveel punten er opstonden en ik zei maar gewoonweg iets, twas een redelijk ruwe gok laat ons zeggen. Wel zeker genoeg ), friendlist etc?

+ hoe lang duurde het bij jou voor Microsoft je account blokkeerde? Ik kan nog perfect alles doen: aanmelden op hotmail, msn, xbox etc...?
    Raar,mijn account was direct geblokkeerd.
    Gamerscore klopt nu niet meer,Heb nu ook 2 dingen van Fifa 12 bij mn gamerscore staan.
    Punten was gewoon wat er opstond,tot t laatste punt correct.Friendlist was niet terug gezet.
    Rpg Fan
    PSN/Steam : Depresjon
    Np : Anthem, Elder scrolls online, Metro exodus, World Of Tanks.
    no votes  

iTrader
    204 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nog eens gebeld naar Microsoft en er werd me gemeld dat mijn profiel normaal gezien al geblokkeerd moest worden door de persoon die ik eergisteren aan de lijn had. Dat is blijkbaar niet gebeurd en dus zal hun 'onderzoeksteam' het doen. Geen probleem dus
    no votes  

Tits's schermafbeelding
    iTrader
    311 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Punten terug? ik heb dit ook aan de hand gehad en ben al mijn punten op 60 na kwijt, het waren er 4000!:/

en hoe kan je online gamen als je profiel geblokkeerd is?:/
    Laatst gewijzigd door Tits; 15 januari 2012 om 02:59
    Signatuur rijmt op frituur
    no votes  

Pagina 1 van 4 1234 Laatste

Regels voor berichten