Pagina 6 van 48 Eerste ... 234567891016 ... Laatste

iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ok,

Mijn probleem is dat ik sinds gisteren "geen signaal" ontvang via mijn hdmi kabel. Dus geen geluid/beeld. Maar via de gewone AV kabel lukt dit wel, daar heb ik wel geluid/beeld.. Wat ik al geprobeerd heb om dit op te lossen:

- Andere tv met hdmi
    - Andere hdmi kabel
    - Dit prob gegoogled maar dit leverde ook niet veel op.

Probleem blijft hetzelfde..

Iemand enig idee hoe ik dit zelf kan fixxen voordatk naar de winkel ga?

Dr.White widow's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    al eens proberen switchen van resolutie?
    Je kan dit ook altijd eens proberen : Reset xbox display settings

Maar ik vermoed dat je alle testen hebt uitgevoerd en dat je hdmi poort stuk gaat zijn.
    PSN: Strappyy
    Xbox Live: BuriedStrap

Brentjuu's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb ook een probleempje met sommige games maakt m'n NIEUWE XBOX 360 SLIM 250GB veel lawaai... zo een soort sissent lawaai het is niet de fan maar echt het spel zelf maar geen enkel krasje op het spel te bekennen is dit normaal ?
    Laatst gewijzigd door Brentjuu; 7 december 2010 om 01:17

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb een probleem met mijn headset: het oortje werkt niet meer. Hierdoor hoor ik geen friends meer als ik mijn headset insteek. Als ik het terug ontkoppel, hoor ik hen wel. Ze horen mij goed, dus het is enkel de audio-output van de headset die niet werkt. Nu wil ik graag de audio van chats dan door de speakers van de tv laten komen, maar hoe stel je dit in want ik vind dit namelijk nergens.. Alvast bedankt !

Am4l's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MattBellamy Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb een probleem met mijn headset: het oortje werkt niet meer. Hierdoor hoor ik geen friends meer als ik mijn headset insteek. Als ik het terug ontkoppel, hoor ik hen wel. Ze horen mij goed, dus het is enkel de audio-output van de headset die niet werkt. Nu wil ik graag de audio van chats dan door de speakers van de tv laten komen, maar hoe stel je dit in want ik vind dit namelijk nergens.. Alvast bedankt !
    op je xbox "bol" op je controller drukken (weet de juiste benaming niet ^^), dan naar rechts scrollen, preferences, voice, play through speakers.
    Ik denk dat het zoiets moet zijn. correct me if I'm wrong.

valdemaniak's schermafbeelding
    iTrader
    129 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik heb sinds 3 weken een Slim, beestje heeft al een paar keer REOD gegeven, met de E82 error. Na op en af zetten kan ik wel steeds zonder problemen spelen.

E82 zou oververhitting zijn, maar ik krijg het net als ik een dag (of twee) niet gespeeld heb, en dan staat die xbox gewoon op mijn zolderkamer, daar is het zonder verwarming maar 13-14°, dus oververhitting kan het niet zijn hé.

Iemand meer info?
    En heeft de Game Mania ook een winkelgarantie? Naast de standaard MS garantie dat je binnen 30 dagen een console nog kan binnenbrengen of zo? Denk het niet hoor, maar je weet nooit...
    STEAM: valdemaniak PSN: valdemaniak
    Xbox Live: valdemaniak
    Sever the head... of the undead!

Mr.Mooch's schermafbeelding
    iTrader
    43 (94%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik denk het wel hoor, inpakken die handel en terug mee gaan. en anders eens bellen naar de servicelijn van microsoft. die gaan u zeker kunnne werderhelpen.
    PSN: Amatorskii
    -Playing on PS3: FF 13, NFS: MW2012
    -Playing on Vita: Playstation allstars
    Gezocht voor de PS3 & vita: The saboteur, Silent hill downpour, Tour de france 2013, ook vita games gezocht

Daiqiri's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb nu jammerlijk ook problemen met mijn xbox . Het is een arcade versie van 2.5 jaar.

Het probleem is dat telkens ik een spel speel, na 5-... min lopen mijn games vast. Heb het al met verschillende games geprobeerd, op harddrive geinstalleerd. Het blijft vastlopen.

Heb wel nog geen rode lichtjes, de lichtjes tonen niets abnormaal. Is dit het begin van RROD?

iTrader
    32 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik veronderstel dat je om in aanmerking te komen voor garantie het aankoopbewijs nodig hebt ?
    'The path of the righteous is the hardest one'

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Unhappy Wifi probleem met Xbox 360

Ik heb enkele dagen geleden een wifi adapter voor mijn xbox 360 arcade gekocht om met xbox live te starten. Probleem is, mijn router doet zeer vreemd telkens wanneer ik connectie tussen xbox en router wil maken. Mijn xbox detecteert mijn wifi-netwerk wel, maar wanneer ik de webkey heb ingegeven en hij mijn connectie wilt testen gaat het fout, hij zegt altijd dat het niet mogelijk is om verbinding te maken bij het testen van de connectie. Sterker nog, wanneer ik dit probeer valt gewoon het wifi signaal van mijn router weg!
    Ik moet vervolgens mijn xbox volledig uitzetten en mijn router herstarten om weer wifi signaal te krijgen. Als ik mijn router herstart wanneer de xbox nog aanstaat krijg ik zelfs geen wifi signaal meer!
    Mijn router is toch al een 6-tal jaartjes oud en ik dacht om hem opnieuw te configureren, heb de firewall-instellingen al zitten aanpassen, firewall van router al uitgehad, nog steeds doet hij hetzelfde als altijd
    Ik heb uiteindelijk mijn router gereset en nu heb ik nog een ander probleem
    dat hoort hier misschien niet thuis op dit topic maar..
    sinds ik mijn router heb gereset, kunnen enkel nog maar pc's en laptops ermee verbinding maken mijn iPad, iPhone, ... detecteren het netwerk maar blijven aangeven: verbinding met het netwerk niet mogelijk

ik ben echt ten einde raad kan iemand die er meer van kent mij helpen aub?

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mijn router is een Belkin F5D8230-4 Wireless Pre-N Router

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Hoe sluit ik xbox 360 draadloos aan op internet

Hallo,
    Ik heb een Xbox gekocht natuurlijk wil ik online spelen maar ik heb een pc met internet verbinding beneden staat met een internetkabel.
    Maar als ik boven zit te spelen kan ik moeilijk de kabel beneden gaan uittrekken en boven insteken. Nu is mijn vraag hoe kan ik dit oplossen zodat ze allebei internet hebben zonder kabels te verbinden naar mijn xbox ?

Prior's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vlekken, ik heb zopas uw onjuist topic verplaatst van B&S Xbox subforum naar hier.
    Je ziet deze wat lager staan in dit subforum. Het is onnodig om een tweede topic aan te maken voor net hetzelfde.

@ moderators Microsoft Xbox360 forum: gelieve 1 van de twee topics te sluiten, dank u.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ok sorry voor het ongemak ben net nieuw en is nog wat Zoeken

[PwF]Hchest's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb je draadloos netwerk thuis?
    IRACING: A klasse
    SETUP:Fanatec CSL seat, CSR wheel, Clubsport V2 pedals [ mod: Tilton style pedalpads ], Trustmaster TH8RS Shifter, Derek Spears Designs P1 Button Box
    SETUP EXTRA'S: Obutto Triple monitor stand, Buttkicker Gamer 2 met Simvibe, Soundshift v3.1, Playseat vloermat.
    SCHERMEN: 3 keer AOC 23 Inch i2369Vm

Pagina 6 van 48 Eerste ... 234567891016 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten