Pagina 5 van 48 Eerste 12345678915 ... Laatste
    hatetn's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    nee als ik het goed opheb is het checkpoint laden genoeg

SKaNDaL's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    mannen, wat is jullie mening over de RROD eigenlijk?

Ik speel praktisch nooit op mijn xbox, en heb nu voor de 2de keer een RROD.
    eerste keer is hij goed en snel hersteld, maar dan 2 jaar later heb ik terug hetzelfde probleem.

nu kunnen ze natuurlijk afkomen dat hij uit garantie is, maar om eerlijk te zijn vind ik dit bullsh*t.
    ze kunnen iets herstellen die net langer meegaat dan de garantie duurt en het is hun probleem niet meer.

naar mijn mening is dit een productiefout en moeten ze; ofwel het probleem definitief oplossen, ofwel een nieuw toestel geven.
    zo'n duur toestel koop je om jaren plezier van te hebben...en zeker met de aanschaf van dure spellen en dure gold account.

het is alsof iedereen dat zomaar pikt?

Aescullus's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Eumh ik heb mijn xbox 360 nu al 3jaar+ met het jasper model ( nog steeds geen RROD) en dit wordt dagelijks gebruikt. Aan dit probleem werd gewerkt,de Slim versie heeft zeer weinig kans op een RROD, maar ze is er nog( hoe klein ook). Trouwens je denkt toch niet dat technologie onfeilbaar is eh? Dingen gaan nu eenmaal stuk zonder dat je er iets kan aandoen.
    The look on your face when a toddler rips out your heart and shows it to you? Priceless
    For everything else , there's FWOOSH.

4p0c's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Microsoft heeft de standaardgarantie van 2jaar verlengd met 3 jaar, maar dit enkel voor RROD. Toen ik men RROD voorhad, had ik binnen de week men xbox terug thuis geleverd gekregen. En zoals hierboven wordt gezegd: Dingen gaan kapot

m1dnight's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Nu krijg ik WEERAL een error dat ik niet kan connecten met xbox live omdat mijn MTU te laag zou zijn. Hoe kan dit nu zo plots? Ik heb een bbox 2 en zie nergens die setting staan dus kan ze niet wijzigen. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

zeldafan's schermafbeelding
    iTrader
    0

Xbox360 heeft blokjesvorming en blokkeert

Als mijne xbox 360 effe opstaat komt er binnen de minuut blokjesvorming in beeld en dan zit hij geblokkeert (zie afbeelding) Het straffe van al die is nog zo goed als nieuw want in 2007 of 2008 had ik de ring of death en toen hebben ze een nieuwe gegeven. En ik heb er sindsdien wegens tijdsgebrek hooguit 20 keer mee gespeeld. Iemand die weet wat er aan scheelt en wat ik kan doen? Want nu is hij uiteraard niet meer in garantie.

Uploaded with ImageShack.us

L0k1-'s schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Mja zoiets doet me denken aan de grafische kaart op PC, oververhitting en dan kreeg je zulke toestanden. Meestal is het dan gewoon kapot :/

iTrader
    45 (100%)
    die is kapot

iTrader
    0
    Hoe kan dat nu oververhitting die heeft nooit lang opgestaan en op mijn kamer is het altijd koud buiten in de zomer (en dan moet het al 30° zijn plus die heeft dan nooit opgestaan). Pffff xbox 360 is echt rommel mijne eerste had de ring of death dan heb ik eens ene 2de hands gekocht tegen een prijsje op de rommelmarkt diene had ook de ring of death maar ik heb van diene mens mijn geld terug gekregen en nu is deze weer kapot waar ik zelden mee gespeeld heb. En net nu ik van plan was om kinect te kopen het zal dan een pakket worden xbox360 met kinect maar de vraag is hoelang gaat die dan weer meegaan want nen mens zou schrik hebben om dan nog ene te kopen

DarkKhen's schermafbeelding
    iTrader
    18 (95%)
    Die gaat niet stuk gaan die nieuwe. Alleen de eerste 3 generaties hebben last van RROD, elk respectievelijk minder dan de andere. De laatste twee chipsets (Jasper en Valhalla(360 Slim)) hebben zo goed als geen kans op RROD.

diMz2's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Neem het van mij aan die gaat binnen de kortse keren RROD'en.

Zet hem nog een paar keer aan en uit en hij zal het wel weergeven.

Enigste optie, als hij buiten garantie is, is zelf (laten) fixxen met x-clamp fix

iTrader
    45 (100%)
    hangt van het probleem af e. als u gpu kapot is ga je veel x-clamp fixen mogen doen voor het gaat werken

iTrader
    0
    Wordt dus een nieuwe kopen en de oude verkopen op ebay voor stukken of reparatie. Dan toch nog 1 positief punt ik hoef nu niet te wachten op een kinect cam want in pakketten samen met een Xbox zijn ze nog te verkrijgen.

iTrader
    0
    Ik ben vandaag een nieuwe gaan kopen en in feite heb ik mijn xbox 360 er gratis bij want het was 299 Euro in de carrefour met kinect en 3 games. Apart kost kinect en 3 games al ca 258 euro maar ik had dan nog eens een kortingbon van 25 euro als je voor meer dan 200 euro aan games kocht en nog eens voor 30 euro waardebons.

SHIGSY's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Na bijna een maand is de niet-toegankelijkheid van de Xbox-website voor mij eindelijk opgelost. Geen idee wat het juist doet en waarom juist bij mij maar ik moet dus Inprivate Filter aanzetten voor hun website. Kan dat niet permanent gebeuren?

Met dank aan de forumbevolking van Xbox360a.
    Miyamoto: "A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever."
    HALO (1 Bungie-title 2 rule them all!) - SPLINTER CELL (Sam Fisher needs you!)
    E3 2013 (Algemeen)
    Raptr - Twitter

Pagina 5 van 48 Eerste 12345678915 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten