Pagina 48 van 48 Eerste ... 384445464748
    Mclaeys's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ondersteunt HDMI 2 wel deep color? (veel UHD tv's hebben maar 1 HDMI 2 .0 poort). Kan nog steeds een defect aan de poort zijn (digicorder gebruikt minder bandbreedte)

{YA}Gr3c0's schermafbeelding
    iTrader
    80 (100%)
    Ik heb het flikkerend beeld nog voor gehad op HDMI 1 met dezelfde kabel. Andere kabel genomen en probleem is verholpen. Kabel gesneuveld? Mss morgen HDMI 3 & 4 eens proberen.

Onder instellingen waar je deep color moet aan of uitzetten kan je kiezen uit HDMI 1 t.e. m. 4 dus ik veronderstel dat ze alle 4 deep color ondersteunen?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    127 (100%)
    Eigenlijk is het dolkomisch. Ik beslis tijdens de sale om voor nen euro toch eens Xbox Live Gold te nemen. En misschien is het toeval, maar voorheen kon in mijn digitale versie van Star Wars spelen en kon ik gewoon screenshots nemen (ik kon ze alleen niet delen).

Nu, als Gold member, kan ik gewoon geen screenshots meer nemen. En Star Wars is tevens niet meer speelbaar tenzij ik... 30 euro betaal? Wat is hier gaande?
    "Ignis aurum probat"

iTrader
    7 (90%)
    Ik heb via Xbox Live downloadcodes ontvangen voor Gears of War 1 t.e.m. 3. Wanneer ik ze probeer te redeemen, dan krijg ik de melding dat de codes niet geldig zijn voor mijn ingestelde taal en regio.
    Ik heb alle instellingen die ik al gebruikt heb (Taal Engels UK en regio België, of Taal Engels UK en regio UK, of taal Nederlands en regio België).

Telkens dezelfde foutmelding. Heb al geprobeerd om de codes te redeemen via een browser op PC, ook met de Xbox app op mijn iPhone. Telkens zelfde probleem op PC krijg ik een error code, die , wanneer ik die ingeef op error support, niks oplevert.

Wat doe ik verkeerd ? Ik heb me een tweetal dagen aangemeld voor het xbox live rewards programma, maar dat kan voor zover ik weet een tijdje duren vooraleer alles geactiveerd is. Zou het daar aan liggen ? Misschien wachten met de codes tot ik een bevestigingsmail krijg dat mijn xbox live rewards geactiveerd zijn ?

Mclaeys's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Zet regio eens op US of Ierland? Ik kon gewoon in het bericht op Xbox op rendeem code drukken (bij mij staat hij op US)

wasser's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Ik heb een Xbox One met een externe harde schijf USB 3.0 (Western digital My Book).
    Desondanks dat de settings in de xbox juist staan blijft de harde schijf opstarten en terug uitvallen wanneer de xbox in slaapstand staat. Iemand die dit ook voor heeft?
    Vreemd genoeg doet hij dit af en toe niet..Dan blijft de externe schijf in slaapstand.

TearsfLuna's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    Wat zijn de instellingen die jullie gebruiken voor de xbox one voor taal en locatie? Ik heb hier al vanalles geprobeerd maar de xbox blijft vreemd doen..
    Mijn store en de kleine feeds zijn allemaal in het Frans :/ de films in de store allemaal Frans... de helft van de games die ik speel heeft ineens achievements in het Frans... dan veranderen ze weer eens naar het Engels en ineens zijn achievements voor een ander spel in het frans.. en afhankelijk van bepaalde locaties laat de xbox mij geen codes redeemen omdat ze niet voor mijn regio zijn -.-
    Heeft iemand hier zijn locatie op belgie staan en heeft mooi Nederlandse store/films/achievements?
    Currently Playing: Catherine

iTrader
    3 (100%)
    Weet iemand raad met het verlagen van de latency op de xbox one ?

Ik heb altijd rond de 160 en op de pc is die zeer laag , maar door die hoge waarde kan ik blijkbaar geen halo 5 online meer spelen ....

Alvast bedankt

iTrader
    30 (100%)
    Ben ik nu de enige die het haat met Franse muziek, films, achievements te spelen heb al alles geprobeerd ondertussen!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk

renaat13's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Nog mensen waarvan de batterypack niet wil opladen? Batterij is volledig leeg. Maar na 5 minuten opladen wordt het oranje lampje van de kabel opnieuw wit.
    Nichts und niemand kann mich aufhalten...
    http://renv3r.wordpress.com

soulgamer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik zou heel graag 4K films afspelen op mijn Xbox One X maar blu ray app blijft uitvallen. Heel even is het blauwe startscherm en dan krijg ik een foutcode. Ik heb de app al opnieuw geinstalleerd en een harde reset gedaan maar het wil maar niet lukken. Ook gewone blu rays speelt hij niet meer af. 4K settings staan allemaal goed bij xbox beeldmenu is alles ok. Na een herinstallatie van Xbox One X werkt het wel weer even... maar ik ga echt niet weer factory settings resetten elke keer ik een film wil bekijken.

Zijn er mensen die dit ook hebben gehad en hebben kunnen oplossen? Is er eventueel een alternatief voor de blu ray app want mijn disk/store games spelen wel perfect af in 4k.

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    144 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soulgamer Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik zou heel graag 4K films afspelen op mijn Xbox One X maar blu ray app blijft uitvallen. Heel even is het blauwe startscherm en dan krijg ik een foutcode. Ik heb de app al opnieuw geinstalleerd en een harde reset gedaan maar het wil maar niet lukken. Ook gewone blu rays speelt hij niet meer af. 4K settings staan allemaal goed bij xbox beeldmenu is alles ok. Na een herinstallatie van Xbox One X werkt het wel weer even... maar ik ga echt niet weer factory settings resetten elke keer ik een film wil bekijken.

Zijn er mensen die dit ook hebben gehad en hebben kunnen oplossen? Is er eventueel een alternatief voor de blu ray app want mijn disk/store games spelen wel perfect af in 4k.
    Volgens reddit ben je alvast niet alleen, blijkbaar een software matig probleem. De blu-ray app is blijkbaar niet van de meest betrouwbare.

Best contact opnemen met MS, aangezien hij nog binnen garantie valt mag dit normaal geen probleem zijn.

Als de medewerker moeilijk doet, laat hem gewoon eens ‘one x blu-ray not working’ intikken.
    Xbox Live: kTs Yones

Thumbkin's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Iemand die soms ook last heeft van "random" crashes?

Ik heb al gemerkt dat xbox soms crasht en terug kaart na het hoofdmenu tijdens het spelen games zoals Rocket League, Forza Horizon 4, ....
    De crash gebeurt bijna altijd tijdens het laadscherm van een bepaalde level/wedstrijd
    XBOX ONE X
    WII
    SEGA Mega Drive

iTrader
    0
    Ik zou graag men xbox live en game pass abonnement willen verlengen, maar xbox live zou me 239 euro kosten per maand ( op 1 of andere manier denkt microsoft dat ik in argentinië woon)
    game pass denkt dan weer dat ik in nederland woon. Moet ik dan gewoon wachten tot de abo's zijn verlopen en dan "nieuwe" kopen, intussen staat regio ingesteld op belgië.
    in ieder geval al bedankt

Pagina 48 van 48 Eerste ... 384445464748

Tags for this Thread

Regels voor berichten