Pagina 1 van 2 12 Laatste
    I~MushrooM's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)

Cross platform games gratis online te spelen!

Met een silver account dus. Blijkbaar sinds games for windows niet meer betalend is om online te kunnen spelen kan je blijkbaar ook met cp titels spelen met een zilver account.

Hoe lang kunnen ze live nog betalend houden? Ergens hoop ik dat het betalend blijft, sinds de prijs zowat mainstream geworden is, zit elke laag vd bevolking op live, meer bepaald, het scum of the earth heeft merkbaar zijn intrede gemaakt. En daar hoeven voor mij niet meteen extra tierende joengelen bij van 12, 13. Maar toch genoeg stof om over te discussieren. Laat u gaan
    no votes  

Ge0force's schermafbeelding
    iTrader
    87 (100%)
    Vanuit de pc-community is er vanaf dag 1 protest geweest tegen het betalende Live for Windows, en zelfs een volledige boycot van games die van dit systeem gebruik maken. Op de x360 heeft iedereen zonder morren die 60 euro per jaar betaald, omdat het om een gebruiksvriendelijk en goed werkend online systeem gaat. Xbox Live zal dus nooit ofte nooit gratis worden, zelfs niet nu PSN een stuk beter geworden is dan vroeger.

Nu meer en meer games multiplatform worden, kiest ge dus best gewoon voor een ander gamesplatform als ge niet wilt betalen voor online gaming.
    PSN : Ge0force2008
    Steam:
    Ge0force

no votes  

NeoCracer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door I~MushrooM Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Met een silver account dus. Blijkbaar sinds games for windows niet meer betalend is om online te kunnen spelen kan je blijkbaar ook met cp titels spelen met een zilver account.

Hoe lang kunnen ze live nog betalend houden? Ergens hoop ik dat het betalend blijft, sinds de prijs zowat mainstream geworden is, zit elke laag vd bevolking op live, meer bepaald, het scum of the earth heeft merkbaar zijn intrede gemaakt. En daar hoeven voor mij niet meteen extra tierende joengelen bij van 12, 13. Maar toch genoeg stof om over te discussieren. Laat u gaan
    Kinderen vind je nu al sowieso op XBL. Maar als dat waar is, dat silver accounts ook online kunnen op CP games, dan is dat niet eerlijk tov Gold Members. Maar ja, wat kunnen we er tegen doen? Niets...
    Dit wil dus zeggen dat er binnenkort misschien op GoW2 Silver members spelen... Niet eerlijk...
    XBL: NeoCracer
    no votes  

valdemaniak's schermafbeelding
    iTrader
    128 (100%)
    vind t ook niet fair, maar dat is de trend van alle grote bedrijven. Bij Telenet lid worden: altijd een goeie promotie en een goede zaak te doen. Bestaande Telenet klanten kunnen echter in veel gevallen fluiten naar de extra - die zijn alleen voor nieuwe klanten.

M$ doet nu hetzelfde: extra spelers lokken naar hun netwerk en de bestaande blijven leggen gelijk de kiekens. Ik vind dat ook niet kunnen (zeker niet omdat het een hoop n00bs gaat aantrekken bij topgames zoals GoW2), maar ben er te "verslaafd" aan om mijn abonnement op te zeggen. Ik vind 60€ per jaar voor een goed werkend netwerk dan ook weinig geld.
    STEAM: valdemaniak PSN: valdemaniak
    Xbox Live: valdemaniak
    Sever the head... of the undead!
    no votes  

hatetn's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ge0force Bekijk bericht
    Vanuit de pc-community is er vanaf dag 1 protest geweest tegen het betalende Live for Windows, en zelfs een volledige boycot van games die van dit systeem gebruik maken. Op de x360 heeft iedereen zonder morren die 60 euro per jaar betaald, omdat het om een gebruiksvriendelijk en goed werkend online systeem gaat. Xbox Live zal dus nooit ofte nooit gratis worden, zelfs niet nu PSN een stuk beter geworden is dan vroeger.

Nu meer en meer games multiplatform worden, kiest ge dus best gewoon voor een ander gamesplatform als ge niet wilt betalen voor online gaming.

dus gaan we voor de console met een slechte controller? I think not. dan liever niet online dan met een controller die krampen geeft
    no votes  

iTrader
    15 (100%)

Nooit of te nooit zou ik niet durven beweren. Als de pers er zich op gooit en dit alles in twijfel trekt wat slechte pr oplevert kan dit wel veranderen of er moeten extras komen. Dedicated servers op zen minst.
    no votes  

iTrader
    87 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hatetn Bekijk bericht
    dus gaan we voor de console met een slechte controller? I think not. dan liever niet online dan met een controller die krampen geeft
    De PS3 heeft wél support voor 3rd party hardware, ge kunt dus gewoon een controller van een ander merk aan uw PS3 hangen. Zelfs de Logitech controller van mijn pc werkt prima op mijn PS3, hoewel ik zelf gewoon de sixaxis gebruik. Van die krampen waarover ge spreekt heb ik zelfs na uren GTA4 of MGS4 spelen nog geen last gehad. Metroid Prime Hunters op de DS, daar krijgt ge pas krampen van!
    Laatst gewijzigd door Ge0force; 28 juli 2008 om 12:51
    Steam:
    Ge0force

no votes  

iTrader
    87 (100%)
    Nooit of te nooit zou ik niet durven beweren. Als de pers er zich op gooit en dit alles in twijfel trekt wat slechte pr oplevert kan dit wel veranderen of er moeten extras komen. Dedicated servers op zen minst.
    De vraag is waarmee MS het meeste geld verliest: wat slechte PR, of 15 miljoen Gold leden die jaarlijks 60 euro per jaar afdokken?

Voor zover ik weet werkt de PS3 al sinds het begin met dedicated servers, dus ik ben benieuwd waar ze dan wél nog geld voor gaan vragen.
    Steam:
    Ge0force

no votes  

kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    141 (100%)
    De vraag is waarmee MS het meeste geld verliest: wat slechte PR, of 15 miljoen Gold leden die jaarlijks 60 euro per jaar afdokken?

Voor zover ik weet werkt de PS3 al sinds het begin met dedicated servers, dus ik ben benieuwd waar ze dan wél nog geld voor gaan vragen.
    ps dedicated servers ..amaai ..daarbij dat het zo rampzalig speelt tov live.....

zijn dus zogezegt servers zonder ne host die zichzelf hosten ..maak dat maar een ander wijs als dit zo is laat dit dan maar helemaal zijn op live.

volgens mij gaat live bij de opvolger volledig dedicated ..waarom zijn ze anders zoveel volk voor online aan het zoeken..
    no votes  

iTrader
    87 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kiewitcity Bekijk bericht
    ps dedicated servers ..amaai ..daarbij dat het zo rampzalig speelt tov live.....

zijn dus zogezegt servers zonder ne host die zichzelf hosten ..maak dat maar een ander wijs als dit zo is laat dit dan maar helemaal zijn op live.

volgens mij gaat live bij de opvolger volledig dedicated ..waarom zijn ze anders zoveel volk voor online aan het zoeken..
    Het komt er inderdaad op neer dat het spel gehost wordt op een aparte server. De huidige x360-games gebruiken nog steeds een P2P-systeem waarbij het spel gehost wordt door één van de spelers zelf. De servers van Live worden enkel gebruikt voor matchmaking en leaderboards.

De reden waarom ze zoveel volk zoeken voor online heeft daar echter niks mee te maken en zal eerder van commerciele aard zijn. MS kan niet eens volledig overschakelen naar dedicated servers, of ze zouden de netcode van elk online spel moeten laten herschrijven. Dit zal dus enkel voor nieuwe games zijn, vermoedelijk de aangekondigde MMO's.

Tenslotte blijf ik het raar vinden dat gij de enige zijt die ik ken die last heeft van lag op PSN. Vermoedelijk komt dat omdat ge geen PS3 hebt.
    Steam:
    Ge0force

no votes  

NeoCracer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Bij Battlefield BC zorgt EA games toch voor de gamesservers ?
    XBL: NeoCracer
    no votes  

iTrader
    15 (100%)
    EA zuigt en sluit servers van ouder games
    no votes  

Karre's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)

Het is al langer dan vandaag geweten dat kinderen niet meer tegengehouden worden door dat ze moeten betalen om online te kunnen gamen. Dus dat maakt toch al niets meer uit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2e^NeoCracer Bekijk bericht
    Kinderen vind je nu al sowieso op XBL. Maar als dat waar is, dat silver accounts ook online kunnen op CP games, dan is dat niet eerlijk tov Gold Members. Maar ja, wat kunnen we er tegen doen? Niets...
    Dit wil dus zeggen dat er binnenkort misschien op GoW2 Silver members spelen... Niet eerlijk...
    Als je het niet eerlijk vindt probeer het dan zo hard mogelijk te boycotten zoals ze met Live for Windows gedaan hebben? Natuurlijk moet je er dan wel voor zorgen dat je een grote groep achter je kan krijgen. En als Gears of War 2 crossplatform zou worden zou dat wel geweldig nieuws zijn, dan kan ik het ook online spelen. Ik geef liever geen geld meer uit voor een Xbox Live Gold account en koop mij daar wel een spel mee .

@Geoforce: Je bent tegen Kiewitcity bezig, doe gewoon geen moeite.
    For science.
    no votes  

iTrader
    15 (100%)
    Das waar maar ook al komt er maar 1 kankerlul erbij hierdoor, dat is er weer 1 te veel
    no votes  

iTrader
    87 (100%)
    Das waar maar ook al komt er maar 1 kankerlul erbij hierdoor, dat is er weer 1 te veel
    Met alle respect, maar alsof er nu geen kankerlullen en peuters op XBL of PSN zijn? De sportiviteit is op beide netwerken soms ver te zoeken...
    Steam:
    Ge0force

no votes  

Pagina 1 van 2 12 Laatste

Regels voor berichten