Discussie: Halo Infinite

ralleke's schermafbeelding
    iTrader
    590 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Halo Infinite

officiële site

release: eind 2020
    genre: First-person shooter
    dev: 343 Industries
    platform: Xbox One, Project Scarlett & Windows 10

Halo Infinite is an upcoming first-person shooter video game developed by 343 Industries and published by Xbox Game Studios for Microsoft Windows, Xbox One and the upcoming Project Scarlett. The game is scheduled to be released in 2020 and is the sixth main entry of the Halo series. It continues the story of the Master Chief as the third chapter of the Reclaimer saga, following Halo 5: Guardians.
    E3 2018 trailer:
    https://www.youtube.com/watch?v=Fmdb-KmlzD8

E3 2019 trailer:

Laatst gewijzigd door ralleke; 12 juni 2019 om 16:32
    Gamertag & Playstation ID: ralleke
    3DS friendcode: 3007-8062-6808

iTrader
    590 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hopelijk 3de keer goeie keer voor 343. Want ze hebben de serie toch veel schade toegebracht. De 4 vond ik nog çava (goede sp campaign, goed verhaal) Enkel nieuwe enemies waren niet zo leuk om tegen te spelen. Halo 5 was 1 grote mislukking, zwak verhaal, verkeerde marketing. Draaide niet meer ronde de MC. MP trok ook op niet veel, sprinten/ micro-transaction en reqpoints zever.

Hopelijk maken ze er na 5 jaar terug een deftig spel van.

iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Er wordt imho iets te vaak dramatisch gedaan over Halo 5. Was gewoon een goeie Halo, niks mis mee. Dat MC minder aan bod kwam was een beetje jammer, maar toch geen drama? Qua multiplayer was Halo 5 zelfs enorm sterk, en samen met Halo 2 veruit de sterkste in de reeks. Veel nieuwe content en updates.

343 zit in een zeer ondankbare rol, terwijl het geromantiseerde Bungie het ook niet allemaal perfect deed. Wat ze doen is gewoon heel degelijk, maar niet subliem.

iTrader
    590 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door potloodslijper1 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Er wordt imho iets te vaak dramatisch gedaan over Halo 5. Was gewoon een goeie Halo, niks mis mee. Dat MC minder aan bod kwam was een beetje jammer, maar toch geen drama? Qua multiplayer was Halo 5 zelfs enorm sterk, en samen met Halo 2 veruit de sterkste in de reeks. Veel nieuwe content en updates.

343 zit in een zeer ondankbare rol, terwijl het geromantiseerde Bungie het ook niet allemaal perfect deed. Wat ze doen is gewoon heel degelijk, maar niet subliem.
    Hier heb ik toch een totaal andere mening over. De enige Halo van Bungie die goed was maar niet top vond ik Halo: Reach. De 3 eerste delen waren gewoon meesterwerken.
    Halo 5 vond ik echt gewoon slecht en mp was inderdaad terug meer arena achtig maar kon toch niet tippen aan de mp in Halo 2 & 3. Heel dat reqpoints systeem en microtransactions erin verpestte ook gewoon de balans. Sprinten vind ik dat ook gewoon niet in Halo thuishoort.

En ok, het is een ondankbare rol, maar ze hebben de reputatie ook een beetje zelf in de hand gewerkt door de Master Chief Collection veel te vroeg te releasen. Mp was maanden na datum nog niet helemaal in orde. Ze hebben dit dan pas na anderhalfjaar pas deftig in orde gekregen met verschillende updates.

Toch benieuwd naar Infinite en hopen dat ze geluisterd hebben naar de feedback van de fans.

iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    MCC was inderdaad onaanvaardbaar, in zo'n staat releasen kon absoluut niet.

Microtransacties stoorden me helemaal niet, maar had ik weinig last van in de gewone of competitieve game modes. Sprinten en andere nieuwe bewegingen vond ik wel een toegevoegde waarde, maar dat is duidelijk subjectief. Zoals ik ook Halo 3 een beetje een tegenvaller vond, vooral in multiplayer. But still, na Halo 2 op Legendary zijn alle andere frustraties in de reeks een peulschil

Bernie.be's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb halo altijd graag gespeeld omwille van het verhaal. Mp geef ik voorkeur aan gears.
    En nu is net het verhaal dat me heeft weggehouden van het vijfde deel.
    Veel te ingewikkeld om nog te volgen.
    Men had beter gewoon de forerunners een mysterie gelaten.

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    De Halo games zijn altijd één van mijn favo shooters geweest. Verhaal was met de laatste games inderdaad een zooitje. Maar ik denk wel dat Microsoft alles op alles zet om het bij deze terug goed te maken!
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Halo => De reden waarom ik een xbox kocht
    Halo 2 => Waardoor Xbox-live echt doorbrak. Veel single player games, zoals Fable, die in dezelfde periode uit gekomen waren, lang uitgesteld wegens te verslaafd aan de MP van Halo 2.
    Halo 3 => Waar ze in mijn ogen moesten stopen. Mooie einde van de SP en de MP was top
    Halo 4 => Mooie gelimiteerde console maar de nieuwe enemies spraken mij totaal niet aan + verhaal werd een zooitje
    Halo 5 => Meer van hetzelfde als Halo 4

Philharmoniker's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vergeet niet dat als ge Halo van 1 tem 5 meegemaakt hebt van day 1 releases er ook gewoonweg de factor aging en kritisch zijn tussen zit.
    Hoe ouder ge wordt hoe hoger ge blijkbaar onbewust de lat legt voor kwaliteit..
    Halo had naar mijn POV gewoon een single player AAAA+ game moeten blijven van plus minus 20hrs story mode...
    The best education doesn't make you intelligent, capable or interesting. It simply makes you educated.

Regels voor berichten