Pagina 5 van 6 Eerste 123456 Laatste
    Dangui's schermafbeelding
    iTrader
    73 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Boss Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat kan uiteraard! Moet ook zeggen dat gamepass op gebied van abonnement op games op dit moment echt wel de top is. En mocht je dat hebben, dan heb je al games genoeg uiteraard...
    Heb op de ps3 heavy rain en beyound two souls gespeeld dat waren voor mij echte topgames met een geweldig verhaal
    Ook heavenly sword vond ik echt heel erg mooi
    Maar ben niet gekomen tot Detroit en de nieuwe gow terwijl ik weet dat ik die geweldig ga vinden want heb ze gevolgd op mixer
    Maar gewoon de tijd en de keuze die ik dan moet maken
    Als ik de tijd zou hebben zou ik de ps4 hebben staan voor die games maar het is gewoon de tijd en mijn liefde voor gears en online
    Maar hou zeker van PlayStation en de exclusives
    Nec spe, nec metu
    PSN : DanguiBe
    XBOXLIVE : Danguisoul

HelpYouFall's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    God, weer heel dat gedoe over K+M.

Voor mij maakt het me geen hol uit wie met wat speelt, maar het is toch overduidelijk dat spelers die met K+M online competitief spelen gewoon in hun eigen lobbies moeten zitten?
    Allez ja, ik zou mij zo'n wijf voelen als ik daar met mijn K+M iedereen maar loop af te knallen haha
    You are a can.

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dangui Bekijk bericht
    Heb op de ps3 heavy rain en beyound two souls gespeeld dat waren voor mij echte topgames met een geweldig verhaal
    Ook heavenly sword vond ik echt heel erg mooi
    Maar ben niet gekomen tot Detroit en de nieuwe gow terwijl ik weet dat ik die geweldig ga vinden want heb ze gevolgd op mixer
    Maar gewoon de tijd en de keuze die ik dan moet maken
    Als ik de tijd zou hebben zou ik de ps4 hebben staan voor die games maar het is gewoon de tijd en mijn liefde voor gears en online
    Maar hou zeker van PlayStation en de exclusives ������
    Een maat van me is de grootste Xbox fanboy van België. Hij zegt dat zelf. En hij gaat wss nu ook zijn PS4 verkopen, omdat hij toch de ps5 gaat kopen. Dan kan hij death stranding, Ghost en tlou2 daarop uitspelen. Want is toch bc. Maar hij heeft wel de meeste andere toppers al uitgespeeld.
    Anyways, iedereen doet wat hij wil, ik zeg ook tegen mijn maat, denk wat je doet, als je kan wachten op de 5 voor die games, geen probleem. Of speel je die spellen niet , ook geen probleem, ik zeg dat niet om een fanboy war te starten. Écht helemaal niet. Ik zeg maar gewoon, wees zeker...
    Ik weet nog goed, toen de 360 uitkwam, vonden velen me een Xbox fanboy. Ik snap dat niet. 360 kickte PS3 zijn ass in het begin. Games als cod2, oblivion, mass effect, crackdown, gears,... Microsoft had zo'n voorsprong qua topgames toen, echt ongelooflijk. Ik zeg gewoon zoals het in mijn ogen is. Sony heeft dan wel hard blijven werken en in de 2de helft van de PS3 kwamen zij met megakleppers. Zo kreeg ik mijn liefde voor Playstation terug. Omdat ik hou van games waar ik echt in gezogen wordt. Waar ik echt in geloof. Ook al is het onrealistisch, als de storytelling awesome is, sfeer, dialogen, ... Alles zo top is, dan word je automatisch daarin gezogen. Fps zeggen me niet zoveel als third person shooters. Maar de eerste halo games vond ik echt awesome. Die sfeer, het verhaal, de muziek...

En ik heb de Xbox one verkocht omdat ik persoonlijk echt niet meer in de games gezogen werd. Maar dat heeft echt niets met fanboy shit te maken.
    Ik zie mezelf wel een volgende Xbox kopen als de games me terug aanstaan, of me het gevoel van vroeger kunnen geven. Maar zoals je zegt, tijd is ook een factor, dus we zullen zien. Iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken. En ik kan niet zonder bepaalde games van Sony, daar koop ik sowieso een console voor. En dat zijn gewoon keuzes die we moeten maken...
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE

georgiodavid's schermafbeelding
    iTrader
    120 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als ik al gold en game pass heb is het nu automatisch unlimited en ook pc inc?

Edit

Is in orde
    Laatst gewijzigd door georgiodavid; 12 juni 2019 om 18:06
    Ook elders te koop.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    646 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik hou van beide console's ze hebben elk hun voor en nadeel

Die gamepass is wel een heel sterk iets voor xbox gebruikers tov sony' psnow dat echt veel te weinig te bieden heeft

iTrader
    120 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik stap over naar de eerste game pc in mijn leven, komt goed uit net nu game pass pc is gelanceerd, zie geen reden meer next xbox consoles te kopen (zeker niet day one) , beste combo is in mijn ogen om een pc en ps5 te hebben.
    Ook elders te koop.

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Omg, is het zo een drama om in het Xbox gedeelte te zeggen, denk goed na voor je je PS4 weg doet (wetende dat je verlies maakt, en er nog een paar Kleppers aankomen). Is dit zooo fanboy gedrag, zooo subjectief?! Ook al ligt mijn voorkeur met games als tlou,god of war... Nergens zeg ik dat Xbox mij niet interesseert. Maja, mensen kunnen tegenwoordig niets meer verdragen, en beginnen 'oorlogje' te spelen voor niets... Dramaqueens,... Daar krijg ik het van. Jullie zitten hier woorden in mijn mond te leggen, dan ga ik terug in de aanval hoor. Ik laat me niet op mijn kop kloppen...
    Wie is hier nu de dramaqueen? Zowel ik als Noscoped geven een genuanceerde uitleg (de emoji had wellicht niet gemoeten) waarom die post voor ons subjectief overkwam en we krijgen dergelijk antwoord?
    Het leek zelfs alsof je veronderstelde dat Dangui niet zou weten welke games hij zou missen en dat hij nog nooit van TLOU, Spiderman, Horizon... gehoord had.
    Aan een zoveelste console war wil ik al zeker niet beginnen want die discussie is al tot treurens toe gevoerd en slaat toch op niets want smaken en voorkeuren

Je zou het trouwens omgekeerd eens moeten proberen. Toevallig eens het woordje 'Forza' laten vallen in het PS gedeelte en je wordt al verketterd.
    Xbox Live: MaximeDW92

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxioso Bekijk bericht
    Wie is hier nu de dramaqueen? Zowel ik als Noscoped geven een genuanceerde uitleg (de emoji had wellicht niet gemoeten) waarom die post voor ons subjectief overkwam en we krijgen dergelijk antwoord?
    Het leek zelfs alsof je veronderstelde dat Dangui niet zou weten welke games hij zou missen en dat hij nog nooit van TLOU, Spiderman, Horizon... gehoord had.
    Aan een zoveelste console war wil ik al zeker niet beginnen want die discussie is al tot treurens toe gevoerd en slaat toch op niets want smaken en voorkeuren

Je zou het trouwens omgekeerd eens moeten proberen. Toevallig eens het woordje 'Forza' laten vallen in het PS gedeelte en je wordt al verketterd.
    Waarom begin je er dan terug over?

Swat... Over Forza kan ik alleen maar positief zijn. Vooral de horizon serie. 3 kapot gespeeld. 4 niet gespeeld, maar ziet er wel top uit. Zijn echte triple a racegames, heb ik ook nooit anders gesuggereerd mocht je het willen weten... Benieuwd naar hun RPG...
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE

iTrader
    120 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Waarom begin je er dan terug over?

Swat... Over Forza kan ik alleen maar positief zijn. Vooral de horizon serie. 3 kapot gespeeld. 4 niet gespeeld, maar ziet er wel top uit. Zijn echte triple a racegames, heb ik ook nooit anders gesuggereerd mocht je het willen weten... Benieuwd naar hun RPG...
    Op xbox one x FH 4 is 60fps vs FH3 30fps. 60fps is Zeker een must voor een race spel.
    Ook elders te koop.

moeder_theresa's schermafbeelding
    iTrader
    1027 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxioso Bekijk bericht

Dangui is geen hij, maar een zij. ;-)
    Dankzij haar had ik mijn Xbox One X op launch. Toffe madam.
    Uitgespeelde spellen: 966
    Laatst uitgespeeld: TWD S1 Definitive
    Bezig met: MXGP 2019 / The Outer Worlds / Ghost Recon Breakpoint / Ace Combat 7 / Titan Quest

iTrader
    120 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zo benieuwd naar Cyberpunk 2077. Leuke interview van Gamertag Radio met The lead quest designer.

https://audioboom.com/posts/7287231-...ed-pawel-sasko
    Ook elders te koop.

Thorazer's schermafbeelding
    iTrader
    936 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

"We are going BIG for E3 2019"

Ik ga mij Pro weg doen en tot volgend jaar enkel met de One X verder gaan.

Achteraf kan ik met de nieuwe PS5 de toppers spelen die ik gemist heb vanaf nu.

Zinloos om momenteel nog twee consoles bij te houden voor die 1-2 games die ik echt nog gespeeld wil hebben.
    Nu krijg je er nog wat geld voor en hoe je het draait of keert de Xbox verkoopt moeilijker t.o.v de PS4.

Wel aan het twijfelen voor een switch aan te kopen , al kan ik beter wachten op een verbeterde versie ( die er waarschijnlijk wel zal aankomen. )
    PSN Thorazer
    Live Count BE
    Royal Sporting Club Anderlecht
    Brandweer Edegem

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iedereen verkoopt ier zijne ps4 en ik heb er net ene gekocht

En een nieuwe switch als je daar op moet wachten, zijn ondertussen al heel mooie games op uit.
    Dit jaar komen er nog aantal mooie bij.

Xbox-baas: 'E3 is niet hetzelfde zonder Sony'
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

Thorazer's schermafbeelding
    iTrader
    936 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

"We are going BIG for E3 2019"

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Iedereen verkoopt ier zijne ps4 en ik heb er net ene gekocht

En een nieuwe switch als je daar op moet wachten, zijn ondertussen al heel mooie games op uit.
    Dit jaar komen er nog aantal mooie bij.

Xbox-baas: 'E3 is niet hetzelfde zonder Sony'
    Ik heb dan ook al de toppers gespeeld jij bent nog even zoet
    Ik verkoop deze maar omdat je er nu nog iets voor krijgt met Xbox doe je te veel verlies al is het wel de krachtigste console en fluisterstil

Buiten Crash Team Racing ,Borderlands 3 , Fifa 20 en Call of Duty is er geen enkele game tot April 2020 die ik fysiek ga aankopen en de rest komt via gamepass zoals GoW 5.
    PSN Thorazer
    Live Count BE
    Royal Sporting Club Anderlecht
    Brandweer Edegem

[DZM]Gorak's schermafbeelding
    iTrader
    55 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Next gen ga ik bij launch enkel de nieuwe XBOX kopen.
    PS4 PRO en de XBOX ONE X blijven hier gewoon staan.
    Heb 2 TV"s in mijn Gameroom dus dat is probleem.

Pagina 5 van 6 Eerste 123456 Laatste

Regels voor berichten