Pagina 1 van 2 12 Laatste

Discussie: XBox One X

iTrader
    7 (90%)
    Mentioned
    0 Post(s)

XBox One X

Ik denk eraan een Xbox One X te kopen (wacht nog op Black Friday, hopend op deals zoals in de US, misschien wel 100 euro korting...).

Heb begin dit jaar m'n 'S' model verkocht omdat we ook een PS4 Slim hebben (was meer op vraag van m'n zoon) en er toch niet veel meer op de Xbox One werd gespeeld. Nu heb ik m'n gaming PC op m'n zoon z'n kamer gezet een maand of twee terug. Is nog een deftig systeem met een quad core i5, 16Gb RAM en een GTX970 dus nog prima voor Full HD.
    Gevolg is dat m'n zoon z'n interesse in de PS4 wat is kwijtgeraakt en dat ik m'n Xbox en de games wat mis. Persoonlijk vind ik de interface van de PS4 maar niks en is het ook pokketraag. Ook de PS4 app is brol in vergelijking met de Xbox app op iOS. Het voelt gewoon niet zo polished aan. Maar dit terzijde.

Enfin, een Xbox One X dus.
    Heb geen 4K TV, en ook nog niet van plan er één te kopen gezien die van mijn nog uitstekend werkt, en heb genoeg info verzameld over de One X om te weten dat je ook met een Full HD TV effectief wel voordeel haalt. Blijkbaar zou de nieuwe Forza Horizon 4 soms frame drops hebben op de Xbox One S.

Mijn Home Cinema Systeem is dit :
    https://europe.yamaha.com/en/product...400/index.html
    Geen ondersteuning voor 4K dus, en volgens mij ook niet nodig gezien ik op een Full HD TV ga spelen. Tenzij de Xbox One X toch een nieuwere HDMI versie vereist, zelfs op een Full HD TV ?
    Laatst gewijzigd door Powerwing; 19 november 2018 om 12:02

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het is een mooie console, als je ziet hoe mooi de games eruit zien erop.
    Nu de prijs is 379 in Game Mania met Fallout, is echt wel mooie deal eigenlijk.
    Als je Xbox wat mist dan ga je geen spijt hebben van de aankoop, ik heb zelf ook een game pc en zou met momenten toch wel een x willen voor boven in de slaapkamer.
    Ik heb wel een 4k tv, maar zonder HDR, maar games op 1080p zien er ook mooi uit. Dacht zelf dat xbox 360 games ook beter eruit zien door hun super sampling ( ben er niet zeker van )
    Dus ik zou hem gewoon halen en genieten ervan.
    Mocht je later een 4k tv kopen, dan heb je al en enorm krachtige console. Ook met dat Microsoft paar studio's heeft gekocht gaan er heel wat mooie games uitkomen.
    Je hebt dan ook nog de game pass dat ik de moeite vindt en EA acces.
    En de xbox HDMI is gewoon zelfde als elke HDMI. Niets speciaals aan eigenlijk.
    Mijn s is ook 4k en heb een gewone kabel uit de Action en dat werkt ook.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

moeder_theresa's schermafbeelding
    iTrader
    1027 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik dacht 100€ korting bij bol.
    Uitgespeelde spellen: 964
    Laatst uitgespeeld: Metro Exodus The Two Colonels
    Bezig met: MXGP 2019 / The Outer Worlds / Ghost Recon Breakpoint / Ace Combat 7

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Maand geleden een One X gekocht met RDR2 apart, was een FH4 en FMS7-pack. Ziet er echt wel nice uit op 4K.

Qua kabel heb ik gewoon degene gebruikt die bij de One X bijzat en zo via mijn versterker naar de TV aangesloten, zonder problemen.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    7 (90%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Beetje zitten googlen en youtuben en ga toch maar geen Xbox One X kopen. Ben uiteindelijk toch niet zo overtuigd van de line-up van de first party games. Lijkt me niet dat er in 2019 iets deftig op de markt zal komen, behalve Crackdown 3 en de rest van de grote titels zijn third party dus ook op PS4.
    De nieuwe studio's die Microsoft gekocht heeft zullen waarschijnlijk enkel hun kunsten laten zien met de nieuwe generatie Xbox...

iTrader
    24 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nergens een Xbox one x met forza te vinden voor die prijs? Bij Nedgame volledig uitverkocht ;(

GosU's schermafbeelding
    iTrader
    76 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb hier zowel een ps4 pro als onex staan.
    One x krijgt voorrang op zowat alle games.
    Draait vlotter en kan toch net iets meer aan dan de ps4 pro en is ook een pak stiller.
    Exclusives speel ik op ps4 die zijn daar wel beter ja.
    Maar eenmaal uitgespeelt ga ik toch altijd terug naar de one x
    Psn: G_o_S_U_

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GosU Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb hier zowel een ps4 pro als onex staan.
    One x krijgt voorrang op zowat alle games.
    Draait vlotter en kan toch net iets meer aan dan de ps4 pro en is ook een pak stiller.
    Exclusives speel ik op ps4 die zijn daar wel beter ja.
    Maar eenmaal uitgespeelt ga ik toch altijd terug naar de one x
    same here :-)

hummel's schermafbeelding
    iTrader
    77 (99%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    was vroeger altijd xbox fan, maar nu ben ik totaal ps4 fan. Heb ook nog beide consoles maar de exclusieve games op de ps4 zijn gewoon pakken beter dan op de xbx. En de menus van ps zijn niet goed zeg je en traag? Wtf man. Dat menu van XBX blijft gewoon een ramp vind ik. Hoe onoverzichtelijk is dat toch wel niet allemaal. Beste menu is nu met kop en schouders dat van de nintendo switch vind ik. Gewoon simpel, heel overzichtelijk en supersnel
    Apple iMac 24''(1920 x 1200 pixels): 2.93GHz Intel Core 2 Duo ▪ 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM ▪ ATI Radeon HD 4850 512MB ▪ 1.0TB Serial ATA Drive ▪ Leopard
    MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 Ports) - 2,3 GHz Intel Core i5 - 256 GB - 8 GB 2133 MHz LPDDR3 - Intel Iris Plus Graphics 655 1536 MB

moeder_theresa's schermafbeelding
    iTrader
    1027 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Qua controller, menu, online, power en exclusives is het voor mij persoonlijk: X1X > PS4 Pro. :-)
    Uitgespeelde spellen: 964
    Laatst uitgespeeld: Metro Exodus The Two Colonels
    Bezig met: MXGP 2019 / The Outer Worlds / Ghost Recon Breakpoint / Ace Combat 7

kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    143 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het menu is anders toch zeer simpel vd xbox one..alles staat apart op een blad..

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moeder_theresa Bekijk bericht
    Qua controller, menu, online, power en exclusives is het voor mij persoonlijk: X1X > PS4 Pro. :-)
    Heb wel het gevoel dat het iets trager reageer. Ik spreek over de eerste Xbox One reeks

Yasutoko's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CHTboy Bekijk bericht
    Heb wel het gevoel dat het iets trager reageer. Ik spreek over de eerste Xbox One reeks
    Bedoel je het menu?!
    If so, als een gechecked of de smooth transitions toevallig aan staan? If so, uitzetten die handel! Ik heb de x1x maar da menu is echt .. buh, de moment dat k die smooth transitions uit had gezet, vlotjes!
    21/04/2008 papa geworden van een dochter om 15u01
    Look at my horse

GosU's schermafbeelding
    iTrader
    76 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yasutoko Bekijk bericht
    Bedoel je het menu?!
    If so, als een gechecked of de smooth transitions toevallig aan staan? If so, uitzetten die handel! Ik heb de x1x maar da menu is echt .. buh, de moment dat k die smooth transitions uit had gezet, vlotjes!
    Damn, just gedaan en pakske verschil! Thanks voor de tip
    Psn: G_o_S_U_

Yasutoko's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GosU Bekijk bericht
    Damn, just gedaan en pakske verschil! Thanks voor de tip
    Da s graag gedaan jong! Daarvoor zijn we hier he, om elkaar te helpen! :-)

Ik dacht eerst dat t aan mn console lag, maar blijkbaar is de huidige versie van hun Home nog niet echt denderend, veel mensen hebben er last van, t is natuurlijk nie flashy me die smooth transitions, maar t is een heel deel vlotter!
    21/04/2008 papa geworden van een dochter om 15u01
    Look at my horse

Pagina 1 van 2 12 Laatste

Regels voor berichten