Pagina 5 van 8 Eerste 12345678 Laatste

Discussie: Pubg

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dit ziet er echt onspeelbaar uit...
    ...maar is het niet.

Zoals anderen al hebben aangegeven draait het redelijk vlot eens je 20-30 sec met je voeten op de grond staat.

Er wordt veel gezeurd over dit spel, maar mensen vergeten snel dat dit nog maar een versie 0.5 is...

crazyjoker's schermafbeelding
    iTrader
    107 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Dit ziet er echt onspeelbaar uit... Wat ik op youtube allemaal al gezien heb van gameplay beelden, man man. Blij dat mijn pc dit kan bollen. Wel jammer, want ik wou dit aanvankelijk ook op console spelen.
    het is wel degelijk bespeelbaar hoor. Enkel het schieten is voor mij een doorn in het oog (naast de graphics, maar da valt wel mee).
    Al veel plezier aan gehad en is toch verslavend
    gamertag: CLassIX Joker
    A man chooses.
    A slave obeys.
    - Andrew Ryan

Lagoa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door crazyjoker Bekijk bericht
    het is wel degelijk bespeelbaar hoor. Enkel het schieten is voor mij een doorn in het oog (naast de graphics, maar da valt wel mee).
    Al veel plezier aan gehad en is toch verslavend
    Mja da schieten is idd heel moeilijk, maar ligt dit nu aan de frame drops en lage frames of gwn aan het feit dat hier zo goed als geen aim assist is??

Edit: of mss gwn aan dien deadzone of input lag van uwe controller?
    Laatst gewijzigd door Lagoa; 14 december 2017 om 17:43

50Euro's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Denk eerder input lag van controls.. Man, tegen dat ik gevonden heb hoe ik van shoulderview kon veranderen..

Gezien in DF video dat als je toetsenbord aansluit en op o duwt je de opties kan zien. Wel geen muisondersteuning, maar goed ook vind ik.
    Nintendo ID & PSN & Xbox Live & Steam: FiFtyEuro

georgiodavid's schermafbeelding
    iTrader
    120 (98%)
    Ik heb het verwijderd!
    Ze hebben mijn geld , mogen eerst nog goed aan werken , zodra het presentatief wordt zal terug downloaden, neen ik heb de xbox one x niet gekocht om spel te spelen die in alpha stadium bevindt :/. Genoeg backlog van top spellen .

Wat moeilijk aim betreft het komt door dat aim assist ontbreekt of niet goed genoeg werkt en ook kut lage frame.

Het is zeer lueke spel in wording, zal van genieten eens het stabieler genoeg voor mij en meesten is.
    Ook elders te koop.

Genkenaar's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lagoa Bekijk bericht
    Speel het op Xbox X op een UHD TV. Had hier ergens gelezen uw xbox naar 1080p output te zetten, en WOW, wa een verschil. Spel draait een pak vlotter. In 4K is het idd niet te doen. Kan mij alleen maar inbeelden hoe crappy dit moet draaien op een gewone xbox... :P Nu met de X op 1080p is het spel wel degelijk speelbaar.
    Dat was ik.
    Was gewoon het eerste dat ik probeerde toen ik merkte hoe bagger het draaide met UHD resolutie.
    Op 1080p draait het vrijwel stabiel op 30 FPS op de X.
    Een voorlopige tussenoplossing tot ze het fixen.

Mensen zeggen "ik wil niet constant mijn systeem resolutie aanpassen", ik deed dat sowieso al constant bij games die op UHD niet goed draaiden (op de PS4 Pro idem), ben dat ondertussen zo gewend dat ik dat op minder dan 10 seconden aangepast heb.

iTrader
    42 (98%)
    Tis toch niet de bedoeling dat we nu 30 euro hebben betaald voor de pre-release versie en achteraf nog eens moeten betalen voor de volledige versie? Ofwel?

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Praga's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Hey,

Ben m vollen bak aan t spelen op Xbox One X, en idd de graphics zijn niet die van de pc, en de besturing is verdomd ingewikkeld. Ik vind m persoonlijk ook trager spelen dan de pc-versie, maar om nu te zeggen dat het drama is? Dat vind ik er wat over. Het is idd een early access, iets wat vele mensen vergeten, maar de gameplay staat als een huis. Het is trouwens al heel straf vind ik hoe ze al die besturingsmogelijkheden van keyboard en pc in één controller gekregen hebben.

Het is wennen, het reageert trager dan muis en keyboard, de gameplay is iets trager en er zijn idd pop-ups en glitches te bespeuren, dat ga ik niet ontkennen. Anderzijds, eens alles ingeladen is, ziet het er wel deftig uit. Let maar eens op de wiegende graanhalmen die heen en weer gaan met de wind, de branding aan het water,... Maar geef toe, wat is er leuker dan een potje PUBG om je avond goed in te zetten? ;-)

Wat ik nog niet heb gezien hier, in tegenstelling tot pc, is dezelfde map in de mist en met regen? Klopt dat?
    "Tho' I walk through the Valley of Death, I shall fear no evil, 'cause I'm the meanest mother in the valley!"

Genkenaar's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)

Pubg

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AssyrianLegend Bekijk bericht
    Tis toch niet de bedoeling dat we nu 30 euro hebben betaald voor de pre-release versie en achteraf nog eens moeten betalen voor de volledige versie? Ofwel?

Natuurlijk niet, ge hebt het spel nog altijd na officiële release he.
    Is eigenlijk gewoon een soort van fundraiser preorder.

Ge betaald geld aan de devs voor een game die nog niet af is, zodat ze deels de financiële lasten van de development kunnen dekken + ge kunt het vroegtijdig spelen als een beta tester, om zo ook nog eens te helpen met de development.

Er is ook sowieso geen garantie, net zoals bij een fundraiser.
    Het spel kan helemaal anders zijn bij release (dus enorm veel gameplay veranderingen) of net niet (geen enkele bug gefixt).

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    De vrouwen in de familie zijn iets minder blij met dit spel. Speel voornamelijk in squads van 4 met mijn schoonbroers en de conversaties verlopen aanzienlijk harder dan bij andere shooters. De discussies zijn blijkbaar ook een stuk heviger dan normaal omdat iedere fout dodelijk is, dus we horen constant gegrommel van de vrouwen in de party

iTrader
    42 (98%)
    Mocht toch wa realistischer zijn. 4 kogels op 5meter afstand met een m16 en nog steeds ni dood.

iTrader
    10 (100%)
    Dat schieten man.. Ga het nog wat op pc spelen tot de controls toch iets van patch gekregen hebben.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AssyrianLegend Bekijk bericht
    Mocht toch wa realistischer zijn. 4 kogels op 5meter afstand met een m16 en nog steeds ni dood.

lvl 2 of 3 police vest, lvl 2-3 helm ( waren het uberhaupt headshots ? ), waar geraakt ?

Redelijk veel variables waarom em niet dood is na 4 kogels, is trouwens op pc toch ook dat je redelijk wat kogels moet pakken met een police vest lvl 2 of hoger, zeker als het bodyshots zijn en geen headshots.

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    181 (100%)
    Je moet toch ook een klein beetje een fighting chance hebben vind ik. Als je na 1 a 2 kogels instant dood bent na dat je tien minuten secuur een paar huizen doorzocht hebt voor gear lijkt het me nog frustrerender dan het nu al is.

iTrader
    10 (100%)

Pubg

https://youtu.be/TaRGfTM-pm0

Op pc al paar keer gehaald maar die lag op het einde zorgde voor nog ergere hartkloppingen..
    Laatst gewijzigd door 50Euro; 17 december 2017 om 01:20

Pagina 5 van 8 Eerste 12345678 Laatste

Regels voor berichten