Pagina 4 van 4 Eerste 1234

Discussie: Xbox Game Pass

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Weinig animo hier, geen game pass fans? Ik heb een abonnement van 6 maanden gekocht voor 33€ vooral omdat ik ook sommige games op pc kan spelen, heb nu al state of decay 2 uitgespeeld en ben volop met FH4 bezig, alleen met die 2 games vind ik die 33€ al terug verdient.Ook Hitman heb ik wat gespeeld en Ik ben nu begonnen met onrush en ben sniper elite 4 aan het installeren. Ik vind het echt zijn geld waard want de meeste games als ik ze ff gespeeld heb kijk ik er toch niet meer naar om. het leuke is ook dat je games speelt die je anders nooit zou spelen, zo heb ik heel wat uren besteed in sky force anniversary ( die spijtig genoeg uit game pass is verdwenen).
    Game Pass is goed als je juist pas begint met gamen. Denk dat grotendeels van de leden al een grote collectie hebt aan games, waardoor ze a de games die in de Game Pass zitten al in hun bezit hebben.
    Hopelijk blijven ze de games toevoegen zodat de collectie groter en ook meteen nieuwe games worden toegevoegd op deze manier is het dan ook aantrekkelijker voor iedereen.

smetske83's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Zelf ook gamepass in bezit voor een jaar en het is idd wel ideaal. Zeker met kinderen, kun je eens iets downloaden wat je anders niet zou kopen.

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk

Pagina 4 van 4 Eerste 1234

Regels voor berichten