Pagina 7 van 7 Eerste ... 34567
    georgiodavid's schermafbeelding
    iTrader
    99 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nogmaals een console uitbrengen die als enigste verschil een 4k blu ray drive heeft is net niet slim, dan zit je met 3 versies van je ps4 console om nog te zwijgen van hoe dik je huidige ps4 pro eigenaars zou te zeiken zetten door exact dezelfde console binnen 12 maanden uit te brengen maar met een 4k blu ray drive.

Koopt trouwens iemand die dingen ? die zijn 2x zo duur als ne gewone blu ray.
    Rond €20 op Amazon.de of Uk. Sommige gewone blu-ray's kosten evenveel.
    P.s.
    Must have app "my movies" om deals te zoeken blu-ray of game die op Amazon te koop zijn. Of privé movie game bibliotheek
    Kiest Deals en dan rechts boven filter wat je moet hebben.
    Ook elders te koop.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Koopt trouwens iemand die dingen ? die zijn 2x zo duur als ne gewone blu ray.
    Vergelijk blu ray al eens met dvd... Daar heeft blu ray al een achterstand. Dus kan je je inbeelden hoe niche de 4k br is.
    Enige mensen die ik ken die br kopen hebben een console. Letterlijk niemand die ik ken heeft een aparte br-speler. En dan nog koop ik enkel de films/series waar dit van belang is op br.

Daar zie je nog steeds aan dat Xbox nog steeds als echt mediacenter dient en daarin top wil zijn, maar ik geloof niet dat dit een meerderheid van de eigenaars overtuigd heeft hem daarvoor te kopen.

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door georgiodavid Bekijk bericht
    Dat is niet wat ik zoek want heb dus geen pc let films of zo van waar ik media zou doorsturen. Toch bedankt.
    Je hebt geen PC nodig voor media door te versturen. Via de add-on exodus kan je perfect films/ serie / muziek streamen is zoals Netflix maar dan volledig gratis. Mijn schoonbroer heeft ook geen PC nog console en hij maakt daar gebruik ervan. De nieuwste serie pas uit in Amerika de volgende dag of de dag erna al beschikbaar.

iTrader
    22 (100%)
    Hij vroeg naar iets legaal

iTrader
    5 (100%)
    Is legaal hoor.

georgiodavid's schermafbeelding
    iTrader
    99 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CHTboy Bekijk bericht
    Je hebt geen PC nodig voor media door te versturen. Via de add-on exodus kan je perfect films/ serie / muziek streamen is zoals Netflix maar dan volledig gratis. Mijn schoonbroer heeft ook geen PC nog console en hij maakt daar gebruik ervan. De nieuwste serie pas uit in Amerika de volgende dag of de dag erna al beschikbaar.
    Ah zo..zal is op YouTube meer over te weten komen. Thanks.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Hij vroeg naar iets legaal

P.s. sorry dat beetje offtop lijkt te gaan maar ja conversaties kunnen soms plots ontstaan tussen vriendelijke 9livers
    Ook elders te koop.

iTrader
    22 (100%)
    Is legaal hoor.
    Natuurlijk is het dat niet.

iTrader
    0
    Is legaal hoor.
    Dat toestel is even legaal als de torrent-programma's. Betekent niet dat je met een legaal toestel geen illegale dingen kan doen.
    Met je auto kan je 200 rijden in een zone 50, dat maakt het niet plots legaal. Daarvoor is er wetgeving dat het gebruik beperkt. Is in 2015 geregulariseerd dat gebruik maken van illegale streamingdiensten ook illegaal is voor de gebruiker. Of er veel vervolgd wordt is een andere zaak.

Kijk ook naar heel de heisa rond streamen van gamesfootage en let's plays momenteel (door de limieten die persona 5 stelt). Langs alle kanten blijkt dat het enkel mag omdat de developpers het gedogen, het moment dat ze nee zeggen, kan je kanaal gesloten worden door infractions (iets waar Nintendo ook al langer mee bezig is...). En die infractions krijg je bij twitch en Youtube omdat ze net legale streaming willen aanbieden.

Pagina 7 van 7 Eerste ... 34567

Regels voor berichten