Pagina 6 van 47 Eerste ... 234567891016 ... Laatste

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Microsoft en Sony richten zich (op z'n minst de laatste 5 jaar op een ander publiek in mijn ogen. Veel heeft ook te maken met geschiedenis (zoals ik het heb beleefd, kunnen dus fouten inzitten), maar op een korte periode na, heeft de Xbox het steeds moeilijk gehad in Europa en nooit echt kans gekregen in Japan. zoals ik het zie:

Spoiler:

Tl;dr:
    MS focuste bijna altijd op de sterke shooters zonder te innoveren, waardoor ze nu in de problemen zitten omdat mensen het wel gezien hebben.

Zoals al aangehaald moeten ze nu op games focussen om terug te komen. En niet enkel op hun bestaande shooters, maar ook de andere genres. En dit zonder te rushen, want ik vermoed dat het probleem met Scalebound daarin ook zat.
    En dan zien we over een paar jaar waar we zitten. Zelfs dan vrees ik dat MS op een blunder van Sony moet hopen om mensen terug te winnen en dat het pas bij de volgende generatie zal zijn (aangezien vele mensen slechts 1 console kopen en daarbij blijven. Eventuele backwards compatability van de PS5 zal daarin ook meespelen.

As for the Scorpio... Ik ben niet overtuigd. De Pro heb ik gekocht voor de boost mode, omdat ik games had waarvoor dat zou helpen (AC, die met boost goed speelt) en omdat ik door de actie van GM en enkele ingeruilde spellen hem vrij goedkoop kon kopen.
    Voor de Xbox One heb ik geen games die een boost nodig hebben, en ik vermoed dat, zelfs met inruilen ik nog veel ga moeten opleggen... Yes, It all comes down to the games again.

georgiodavid's schermafbeelding
    iTrader
    120 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het zou hilarische zijn moest Microsoft inruil actie maken zoals 200 korting bij het inleveren van ps4/Pro.
    Ik hou in ieder geval nog lang ps4 pro bij heb bijna 30 digital spellen er op staan.
    Scirpio gaat goed verkopen(vooral 4ktv game en film gericht).voor meer succes moeten ze vind ik Mouse en keyboard support en crossplay met pc goed ondersteunen. Dat meeste Xbox one spellen upscale krijgen is ook groot plus punt. 4k bray speler is ook heel grote plus punt. Wat games betreft nog geduld en ze zullen er over op e3 hebben.
    Ook elders te koop.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door georgiodavid Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het zou hilarische zijn moest Microsoft inruil actie maken zoals 200 korting bij het inleveren van ps4/Pro.
    Ik hou in ieder geval nog lang ps4 pro bij heb bijna 30 digital spellen er op staan.
    Scirpio gaat goed verkopen(vooral 4ktv game en film gericht).voor meer succes moeten ze vind ik Mouse en keyboard support en crossplay met pc goed ondersteunen. Dat meeste Xbox one spellen upscale krijgen is ook groot plus punt. 4k bray speler is ook heel grote plus punt. Wat games betreft nog geduld en ze zullen er over op e3 hebben.
    Kans zit erin dat er keyboard bij is. ik dacht dat ze al wel een hadden laten vallen dat zoiets in de toekomst kon gebeuren? zou wel tof zijn :-)

iTrader
    120 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tierno32 Bekijk bericht
    Kans zit erin dat er keyboard bij is. ik dacht dat ze al wel een hadden laten vallen dat zoiets in de toekomst kon gebeuren? zou wel tof zijn :-)
    Tof. Ik ga sowieso met xim 4 kunnen spelen wss. Speel al 2 jaar ermee op ps4 vooral FPS en het werkt perfect.
    Ook elders te koop.

ralleke's schermafbeelding
    iTrader
    589 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Volgens de laatste geruchten zou de prijs van de Scorpio maar €399 zijn. (https://gamerant.com/xbox-project-sc...rice-leak-259/)

Blijft een gerucht natuurlijk, ik verwacht zelf toch minstens €499.
    Gamertag & Playstation ID: ralleke
    3DS friendcode: 3007-8062-6808

iTrader
    120 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ralleke Bekijk bericht
    Volgens de laatste geruchten zou de prijs van de Scorpio maar €399 zijn. (https://gamerant.com/xbox-project-sc...rice-leak-259/)

Blijft een gerucht natuurlijk, ik verwacht zelf toch minstens €499.
    Moeilijk te geloven maar ja Bill Gates is heel rijk en winst hebben ze denk ik nooit gehad met project Xbox en met die prijs gaat het ook niet worden.
    Het kan mss , als Xbox one door kinekt 499 kostte en kinekt apart 150 denk ik dus 350 voor console alleen toen.
    Ook elders te koop.

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Moeilijk te geloven maar ja Bill Gates is heel rijk en winst hebben ze denk ik nooit gehad met project Xbox en met die prijs gaat het ook niet worden..
    Op de consoles zelf moeten de consolebouwers geen winst maken, het zijn de games die het moeten doen.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    heb die link al op tweakers gezien vandaag, is gewoon een Spaanse retailer die een ''ghost price'' op een pre-order plakt en dan nadien de prijs aanpast als MS die eenmaal bekend maakt, afgaande op die screenshot weten we nog altijd 0.00% meer dan bv vorige week.

Ding gaat ook nooit hetzelfde kosten als een PS4 Pro, MS heeft ingrijpende veranderingen gedaan aan de SoC en zelfs Freesync support en een 2.1 HDMI poort, dan heb je nog hun revolutionary ( volgens hun toch ) cooling systeem wat een vorm van liquid cooling zou bevatten en het feit dat het ding 1.8TFLOPS sneller is dan PS4 Pro en sneller dan een RX 480 in een pc.

Beetje wereldvreemd om dan dezelfde prijs te verwachten als een PS4 Pro wat niets heeft tov een PS4 slim buiten een OC op de cpu en gpu, consoles zelf zitten idd niet veel winstmarges op maar 399 ga je nooit neertellen voor een Scorpio op launch, denk maar eerder aan 499 en dan zou ik het nog gunstig zien.
    Feit dat dat een hoog bedrag is zal MS ook niet veel kunnen schelen, die denken gewoon in de zin van '' XB1 was op release ook 499 '', zat wle een Kinect bij maar nu heb je ook wel een console die 4x sneller is dan een XB1 en een hoop snufjes zoals Freesync over HDMI 2.1 etc dus dan rekenen ze dat gewoon door aan jou ipv de Kinect.

Probleem voor MS is dat ze op E3 exclusives mogen laten zien als de prijs idd 499 zou zijn, want anders zou de enige reden voor een Scorpio het feit zijn dat multiplatform games wss het beste eruit zien en draaien op een Scorpio want Forza of Halo of Gears of War zegt me heel weinig tov Uncharted, the last of us, Detroit become human, NieR, etc.
    Laatst gewijzigd door Noscoped420; 21 april 2017 om 01:37

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    We zijn een jaar na de pro op release. Hoogstwaarschijnlijk krijgt de pro een prijs drop van 50 euro dan... Hier ook rekening mee houden...
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE

iTrader
    120 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ipv prijs drop zou pro beter 4k blu ray drive versie uitbrengen. Dit zou slim zet zijn ofwel 4k film stream dienst aanbieden.̀

P.s .Weet iemand trouwens legale film stream dienst behalve Netflix ? Amazon werkt niet in België dacht ik.
    Ook elders te koop.

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ipv prijs drop zou pro beter 4k blu ray drive versie uitbrengen. Dit zou slim zet zijn ofwel 4k film stream dienst aanbieden.̀

P.s .Weet iemand trouwens legale film stream dienst behalve Netflix ? Amazon werkt niet in België dacht ik.
    Kodi met exodus add-on?

iTrader
    120 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CHTboy Bekijk bericht
    Kodi met exodus add-on?
    Zal is googlen wat je bedoelt
    Heb ook geen pc dus via ps4 of Xbox of Belgacom of andere setup zou handig zijn.
    Ook elders te koop.

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zal is googlen wat je bedoelt
    Heb ook geen pc dus via ps4 of Xbox of Belgacom of andere setup zou handig zijn.
    https://www.sossolutions.be/xbmc-compleet-3b-keyboard

Plug 'nd play.
    Anders moet je maar iets laten weten.

iTrader
    120 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CHTboy Bekijk bericht
    https://www.sossolutions.be/xbmc-compleet-3b-keyboard

Plug 'nd play.
    Anders moet je maar iets laten weten.
    Dat is niet wat ik zoek want heb dus geen pc let films of zo van waar ik media zou doorsturen. Toch bedankt.
    Ook elders te koop.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)

Nogmaals een console uitbrengen die als enigste verschil een 4k blu ray drive heeft is net niet slim, dan zit je met 3 versies van je ps4 console om nog te zwijgen van hoe dik je huidige ps4 pro eigenaars zou te zeiken zetten door exact dezelfde console binnen 12 maanden uit te brengen maar met een 4k blu ray drive.

Koopt trouwens iemand die dingen ? die zijn 2x zo duur als ne gewone blu ray.

Pagina 6 van 47 Eerste ... 234567891016 ... Laatste

Regels voor berichten