Pagina 5 van 47 Eerste 12345678915 ... Laatste
    georgiodavid's schermafbeelding
    iTrader
    120 (98%)
    Het mag van mij en gaat zeker minimum 500 kosten en mss zou goede jeste zijn inclusief paar maanden gratis game pass. Er zit 4K blu-ray speler in hoe kan het 400 kosten evenveel als pro release prijs zonder 4k br speler?
    Ps3 In die tijd kostte 600 dacht ik.
    Ook elders te koop.

50Euro's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Nu op E3 de games nog.. En mijn vrouw overtuigen om een deftige 4K tv te kopen.
    Nintendo ID & PSN & Xbox Live & Steam: FiFtyEuro

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door georgiodavid Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het mag van mij en gaat zeker minimum 500 kosten en mss zou goede jeste zijn inclusief paar maanden gratis game pass. Er zit 4K blu-ray speler in hoe kan het 400 kosten evenveel als pro release prijs zonder 4k br speler?
    Ps3 In die tijd kostte 600 dacht ik.
    Xbox One S zit toch een ook een UHD br player in en kost 249 dus als het voor die prijs mogelijk is....
    Maar het is gewoon logica dat de Scorpio meer kost want je hebt ook 12gb ram, grotere APU die sterker is, die liquid cooling wat ze erin willen + dat de Xbox big heads al zelf hebben gezegd dat het een toestel is voor de ''premium'' gamer, zal wel 500 dollar/500-549 euro zijn, ik weet niet meer wat de Xbox One op launch day was in BE maar wss die prijs.

Ergens ben ik tempted om voor de underdog te gaan + het is nog minstens 6 maanden weg van launch maar wss meer een maand of 7 dus dat extra geld voel je nog niet

Maar dan mogen ze wel eens wat games op E3 laten zien, hun huidige exclusives trekken mij niet aan zoals Horizon of Uncharted of TLoU dat doet, al hou ik wel de power van dit ding in het achterhoofd dus future multiplatformers zoals de volgende CoD of BF zouden het beste eruit moeten zien op de Scorpio, als ze daar een paar timed of full exclusives aan kunnen hangen on top dan ben ik wel tempted.

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    500 euro of meer is een dikke blunder, xbox one was 500 euro bij launch, maar wel met de dure kinect. Volgens mij wil microsoft iedereen doen geloven dat de console 500 euro of meer gaat kosten om dan op e3 enorm indruk te maken met 400 dollar prijs. Dan krijgen ze een dik applaus. Of max 449... Hou er rekening mee dat het een verouderde chip is die enorm overclocked is. En we zijn dan een jaar na de pro, en die componenten worden ook goedkoper om te maken. Natuurlijk krijg je er wel power voor, en het koeling systeem is impressive... Maar ik geloof nooit dat men over de 449 gaat gaan, maja, zal mss aan mij liggen...
    PSN: Boss_1986

iTrader
    5 (100%)
    Een verouderde chip maak niet super veel uit in consoles, Jaguar is niet meer van het nieuwste maar als je ziet bv wat PS4 Pro kan met Horizon en dan nog een gpu die 1.5x zo snel is dan de PS4 Pro zijn er wss stunning games mogelijk, Digital Foundry had toch screens van een race spel dat op native 4k draaide aan 60 fps en de gpu zat maar op 66% usage, ook hadden ze een werkende versie gezien die draaide in real time en naar het schijnt zag die er goed uit en dropte niet onder 60fps.

Ik ben al blij met full supersampling naar 1080p aangezien mijn gaming monitor 1080p is en mn tv te oud voor 4k en wil geen 1000+ aan een tv hangen right now met full HDR 10 etc, full supersampling is iets dat in veel ps4 games nog ontbreekt op de Pro, tuurlijk worden die componenten goedkoper na een tijd maar je zit met het extra ram en de cooling etc, rekenen ze allemaal door naar jou hoor
    Maar hoop idd zelf op 449 max, nuja hopelijk op E3 full news dat ik eventueel kan denken over een pre order want nu geld gaan neerleggen bij Game Mania zonder de prijs te weten doe ik niet.

georgiodavid's schermafbeelding
    iTrader
    120 (98%)
    We hopen allemaal op exclusief Xbox games maar zo niet dan is het voor mij Xbox beste keuze voor multiplatform games (als die upscale krijgen) en ps4/pro goedkopere top console blijft beste keuze voor sony's exclusieve games zoals het altijd was.
    Ook elders te koop.

Thorazer's schermafbeelding
    iTrader
    923 (100%)
    Meer dan 400€ zou een domme zet zijn voor MS zeker omdat er tegen 2019 waarschijnlijk de volgende generatie consoles zullen komen? En de ene kiest voor de PS4 de andere voor de One voor Multuplatform games maar MS moet dringend komen met exclusieve games daar draait het toch voornamelijk rond zeker omdat Europa voor 80% Sony is en al mijn vrienden een PS4 hebben dan is de keuze snel gemaakt.
    Mijn one staat om die reden dan ook gewoon stof te happen tot er een nieuwe Halo of GOW uitkomt...
    PSN Thorazer
    Royal Sporting Club Anderlecht
    Brandweer Edegem

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    638 (100%)
    Ik heb al twee maal een xbox one gehad ( forza horizon 2 en 3 ) maar na een tijd weg gedaan staat toch stof te happen voor alle multiplatforme games speel ik altijd op de Ps4. Die scorpio zal dit een een upgrade zijn tov de one of een volledige nieuwe console ?

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Ik heb al twee maal een xbox one gehad ( forza horizon 2 en 3 ) maar na een tijd weg gedaan staat toch stof te happen voor alle multiplatforme games speel ik altijd op de Ps4. Die scorpio zal dit een een upgrade zijn tov de one of een volledige nieuwe console ?
    Is gewoon een upgrade net zoals de ps4 pro dat is tov de ps4, vroeger kreeg je alleen een slim model dat zuiniger was, nu beginnen ze te overclocken etc.
    Ik denk niet dat we nog echte nieuwe ''gen'' consoles gaan zien, toch niet van de Xbox want MS heeft al laten blijken dat ze liefst gewoon elke 2-3 jaar updaten zoals smartphones dat doen, dus dezelfde console maar met betere specs die backwards compatible blijft.

Of er ooit een echte PS5 en Xbox whatever gaat komen is de vraag, lijkt eerder dat beide kampen liever een 2-3 jaarlijkse hardware bump/overclock gaan willen doorvoeren dan 5-6 jaar dezelfde console en dan een opvolger.

iTrader
    92 (100%)
    Ik denk wel dat er een ps5 komt en nog een nieuwe xbox. En dan zou het kunnen dat ze daarna enkel met 'upgrades' komen. Maar dan gaat men hier op voorhand rekening mee houden. Dan is men zich ervan bewust. Met de Ps4 en xbox one had men er nog geen rekening mee gehouden...

iTrader
    1 (67%)
    Damn dit zouden de DEV kits hebben kwa specs:
    Inside the box there's a whopping 24GB of DDR5 RAM, double that of the retail Scorpio's 12GB, an additional 1TB SSD drive, and 44 CUs (compute units) instead of 40 on the GPU.

Als dit de DEV kits krijgen waarom dan niet in de retail xbox scorpio???
    Alleen al 24GB ram en SSD zouden mij nog zotter maken dan ik al ben voor de scorpio.
    Laatst gewijzigd door Pinarello; 12 april 2017 om 21:10

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinarello Bekijk bericht
    Damn dit zouden de DEV kits hebben kwa specs:
    Inside the box there's a whopping 24GB of DDR5 RAM, double that of the retail Scorpio's 12GB, an additional 1TB SSD drive, and 44 CUs (compute units) instead of 40 on the GPU.

Als dit de DEV kits krijgen waarom dan niet in de retail xbox scorpio???
    Alleen al 24GB ram en SSD zouden mij nog zotter maken dan ik al ben voor de scorpio.
    Prijs voor de consument he, veel kans dat die scorpio al 50 of 100 duurder gaat zijn dan een ps4 pro, geheugen nog eens verdubbelen naar 24 gb is niet alleen nutteloos met een Jaguar cpu want die bottlenecked toch maar , maar het kost de eind consument ook makkelijk nog eens extra bovenop wat het al extra kost nu want MS geeft je geen 12gb extra ram gratis.

Laat je ook eerst maar eens zot maken door exclusives op E3 als die komen, want lopen te kwijlen op heel de specs maakt niet veel uit als elk xbox game multiplatform is of gewoon weeral een Forza spel.
    Er zitten al veel meer online spelers op PSN dan op Xbox op BF1 etc, als die Scorpio en duurder is dan een ps4 pro en niet zijn exclusives situatie verbeterd zal dit verschil enkel nog maar groeien, zeker aangezien Sony rond de Scorpio release wss Pro bundles begint uit te brengen of een prijs verlaging.

Ik was ook redelijk hyped vorige week tijdens de spec reveal maar als je dan een video bekijkt met PS4 exclusives in 2017/2018 sta je al snel weer met je voeten op de grond.

iTrader
    1 (67%)
    Iets wat ik niet snap en waar ik me ook aan erger is altijd dat 'gebash' op de zoveelste Forza en de zoveelsta Halo...
    Sorry maar wat doet de playstation? Binnenkort komt ook de zoveelste Uncharted, LOU 2, God of war, gran turismo.... uit. Ok er komen nog tal van exclusives maar wie zegt dat deze dan ook dikke toppers worden (Neem voorbeeld aan Knack, The order...)?
    Ik heb zowel de PS4 als Xbox one en ik ben heel blij dat ik beide consoles staan heb.

iTrader
    92 (100%)
    Iets wat ik niet snap en waar ik me ook aan erger is altijd dat 'gebash' op de zoveelste Forza en de zoveelsta Halo...
    Sorry maar wat doet de playstation? Binnenkort komt ook de zoveelste Uncharted, LOU 2, God of war, gran turismo.... uit. Ok er komen nog tal van exclusives maar wie zegt dat deze dan ook dikke toppers worden (Neem voorbeeld aan Knack, The order...)?
    Ik heb zowel de PS4 als Xbox one en ik ben heel blij dat ik beide consoles staan heb.
    Horizon, nioh, wild, nier, Detroit, death stranding, Hellblade, bloodborne,...

luigi_1981's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Microsoft ligt mijlenver achter in goede exclusives. Dat is gewoon de realiteit. Sony heeft op dat vlak héél goed gewerkt.
    Dus de One is aan zet. Zal heel moeilijk worden om in Europa/Azië de situatie te veranderen. Us zie ik ze wel een inhaalbeweging te maken.
    psn: brugesboy
    Passion for 1891

Pagina 5 van 47 Eerste 12345678915 ... Laatste

Regels voor berichten