Pagina 47 van 47 Eerste ... 374344454647
    Master S's schermafbeelding
    iTrader
    131 (100%)
    Red Dead Redemption II krijgt 4K HDR ondersteuning op Xbox One X
    Game PC: Intel i7-8700K @5GHz - Corsair Hydro H115i - Asus ROG Maximus X Formula - Corsair Dominator Platinum 16GB DDR4 3200MHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G - Samsung 860 EVO M.2 500GB SSD - Samsung 850 EVO 1TB SSD - Corsair HX750i - be quiet! Dark Base Pro 900 Black - Asus ROG Swift PG348Q G-SYNC monitor - Logitech Z623 2.1 - Corsair Strafe RGB MX Silent - Logitech G502 / Xbox One X 1TB / PS4 Pro 1TB / A/V: LG OLED55E6V - Yamaha YSP-2200 - Panasonic DP-UB820EFK 4K DV Blu-ray player

georgiodavid's schermafbeelding
    iTrader
    118 (98%)
    Mensen die hype zijn over HDR.. beseffen niet dat het gegarandeerd 30fps is. Wat doen ontwikkelaars ?...Consumenten laten gijlen op hdr en 4k!...en frames? Who cares?. F@#$k 4k en hdr en al dit gedoe !..dat ze standaard 60FPS eerst leveren op f$%@# cosole gvdm.
    have a nice day gamers
    Ook elders te koop.

TiM007's schermafbeelding
    iTrader
    96 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door georgiodavid Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mensen die hype zijn over HDR.. beseffen niet dat het gegarandeerd 30fps is. Wat doen ontwikkelaars ?...Consumenten laten gijlen op hdr en 4k!...en frames? Who cares?. F@#$k 4k en hdr en al dit gedoe !..dat ze standaard 60FPS eerst leveren op f$%@# cosole gvdm.
    have a nice day gamers
    Lol @ u uitleg - HDR gaat geen noemenswaardige performance impact hebben.. Dus HDR -> yes please.
    https://be.hardware.info/reviews/770...ormance-impact
    psn: dn_tim

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door georgiodavid Bekijk bericht
    have a nice day gamers
    Ik ben ook meer voor 60 fps ipv 4k,. Nu, is wel eens mooi een game in 4k, moet ik wel eerlijk toegeven. Toen ik tomb raider bekeek in 4k was dit wel prachtig, forza bv was ook wel kwijlen.
    Er zullen wel nog games grafisch schoon zijn in 4k op de xbox one x.

Verschil tussen HDR en non HDR heb ik nog niet gezien omdat ik jammer genoeg nog geen HDR tv heb ( heb wel een 4k tv )
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : LG 29" ultrawide :
    Wii U, 3DS, Nintendo Switch, xbox one s, ps4.

iTrader
    118 (98%)
    Er staat niets over inputlag en dat is wat belangrijk is als je online speelt, of offline zou ik ook niet willen spelen met hdr aan en hogere inputlag. Daarover kan je lezen op rting website.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TiM007 Bekijk bericht
    Lol @ u uitleg - HDR gaat geen noemenswaardige performance impact hebben.. Dus HDR -> yes please.
    https://be.hardware.info/reviews/770...ormance-impact
    Ook elders te koop.

iTrader
    118 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Ik ben ook meer voor 60 fps ipv 4k,. Nu, is wel eens mooi een game in 4k, moet ik wel eerlijk toegeven. Toen ik tomb raider bekeek in 4k was dit wel prachtig, forza bv was ook wel kwijlen.
    Er zullen wel nog games grafisch schoon zijn in 4k op de xbox one x.

Verschil tussen HDR en non HDR heb ik nog niet gezien omdat ik jammer genoeg nog geen HDR tv heb ( heb wel een 4k tv )
    Idd spelen zien goed uit ook assasins creed en zo maar ik kan niet meer van 4k 30fps genieten het is grote spelbreker ,het ligt aan mij ,eens je het gezien hebt verschil dan is het... moeilijk om van r6,doom, titanfall, halo en witcher 3 en andere 60fps spellen naar 30fps te gaan .ik laat liggen met hoop dat ze later keuze geven voor performance keuze. In HDR 1j geleden toen ik lg 55inch kocht had geen behoefte en nu ook te vroeg voor wat contect en aanbod en prestatie betreft. Mss binnen 3j interessant wordt voor mij.
    Als je film kijkt zeker game mode afzetten en tv laten processen voor extra frame. Elke model noemt het anders. Zie dan film fragment met b.v. bewegende auto van ene naar andere kant en je ziet wat verschiel is met game mode aan of uit omdat dus game mode alle toegevoegde process van tv zelf afzet omdat inputlag te verlagen

Cinema is ook nog geen 60fps zelfs met ultra lazer films, heb ik is vergeleken tussen verschillende cinemas en echt film op mijn tv bluray of 4k Netflix speelt vloeiender door tv process kwa frames af dan in cinema.
    Ook elders te koop.

Pagina 47 van 47 Eerste ... 374344454647

Regels voor berichten