Pagina 4 van 47 Eerste 1234567814 ... Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    120 games op de one dus eventjes voldoende denk,ik wel ( exclusives. ea acces gold games, 360 games., ) ps4 begint nu pas aan te sterken 10games momenteel maar is vooral voor de japanese games , Scorpio komt op day1 zo wie zo. 4k hdr tv is ook aanwezig (mooie beelden op de pro nu al) dus dat belooft met Scorpio. !

georgiodavid's schermafbeelding
    iTrader
    120 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door just koen Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    120 games op de one dus eventjes voldoende denk,ik wel ( exclusives. ea acces gold games, 360 games., ) ps4 begint nu pas aan te sterken 10games momenteel maar is vooral voor de japanese games , Scorpio komt op day1 zo wie zo. 4k hdr tv is ook aanwezig (mooie beelden op de pro nu al) dus dat belooft met Scorpio. !
    Not belangrijk vergeten ..game pass
    Xbox Game Pass | Xbox
    Ook elders te koop.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    die game pas klinkt idd wel goed, maar die spellen kan je dan maar 1 maand spelen en komen er dan nieuwe op?

iTrader
    120 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tierno32 Bekijk bericht
    die game pas klinkt idd wel goed, maar die spellen kan je dan maar 1 maand spelen en komen er dan nieuwe op?
    Hier praat Phil er over te gast bij IGN podcast Unlocked van 1 maart.
    Unlocked 285: Phil Spencer Joins Us, Talks Scorpio - IGN

Ik geloof dat het blijft op je HDD gedownload en als je later wilt het kopen kan je voordelig kopen voordat het vervangen wordt met andere spel in heg bibliotheek.
    Ook elders te koop.

50Euro's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hopelijk gaat de Xbox One niet in Wii U modus tot Scorpio released..
    Nintendo ID & PSN & Xbox Live & Steam: FiFtyEuro

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    15.00...
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE

iTrader
    120 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Yes. Nu staat er op nu is kijken.
    Ook elders te koop.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik had nu wel de console zelf ook graag willen zien. vrees dat dit toch wachten word tot E3

RaZoR be's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ziet er wel impressive uit, 12GB GDDR5 ram, en hoger geklokte CPU & een nieuwe GPU, klinkt als een ander beest dan PS4 Pro, maar denk tegen dat scorpio uitkomt dat de Pro alweer 1 jaar oud is :P.
    PSN: RaZoR_be Live Gamertag: Vampslayer beSwitch FC: SW-0043-9004-9251 (Yogi)

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://www.youtube.com/watch?v=RE2hNrq1Zxs

Gameplay van een game in 4k wil ik zien niet dit gezever.Wat dat betreft hebben ze nog steeds niets van Sony geleerd.

iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeronoke Bekijk bericht
    https://www.youtube.com/watch?v=RE2hNrq1Zxs

Gameplay van een game in 4k wil ik zien niet dit gezever.Wat dat betreft hebben ze nog steeds niets van Sony geleerd.
    Maar het is digital foundry he. Microsoft wil gewoon dat specs gezever uit de weg hebben. En op E3 indruk maken met het uiterlijk, de prijs, en de games...
    Anyways, specs zijn dus identiek zoals we wisten. Alleen die overclocking is wel heel impressive! Benieuwd of die koeling echt zo goed gaat zijn. Waarschijnlijk wel, want Phil spencer wil niet nog een xbox 360 scenario...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Boss Bekijk bericht
    Maar het is digital foundry he. Microsoft wil gewoon dat specs gezever uit de weg hebben. En op E3 indruk maken met het uiterlijk, de prijs, en de games...
    Anyways, specs zijn dus identiek zoals we wisten. Alleen die overclocking is wel heel impressive! Benieuwd of die koeling echt zo goed gaat zijn. Waarschijnlijk wel, want Phil spencer wil niet nog een xbox 360 scenario...
    Slap van Microsoft dat ze een andere partij iets laten doen dat totaal geen indruk maakt op de massa.Tja ze zullen op de E3 wel weer tijd nodig hebben om weer Sea of Thieves & State of Decay 2 te tonen.

Een leuke trailer van 2 minuten met wat gameplay en stats was veel beter geweest.

Xtralecherus's schermafbeelding
    iTrader
    147 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeronoke Bekijk bericht
    Slap van Microsoft dat ze een andere partij iets laten doen dat totaal geen indruk maakt op de massa.Tja ze zullen op de E3 wel weer tijd nodig hebben om weer Sea of Thieves & State of Decay 2 te tonen.

Een leuke trailer van 2 minuten met wat gameplay en stats was veel beter geweest.
    Hoezo slap? Het net door een andere partij laten doen is net het beste dat ze kunnen doen.. En DF is dan ook zowat de enige die wat de technische kant van gaming doen.. En zoals gezegd E3 is voor games.

iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben benieuwd naar het uiterlijk. Schijnt vrij compact. Nu Phil Spencer aan het hoofd is, lijkt alles wel in de betere richting te gaan. De one s was zoals de one eigenlijk moest zijn. De one was een groot lomp ding met dan nog eens een externe voedingsblok. Een schande als je kijkt hoe mooi de ps4 het voor elkaar had. Maar de one s liet ziet dat ze de goei richting op gaan, en de scorpio zal wel iets groter zijn. Maar de voedingsblok zal hopelijk wel terug ingebouwd zijn.
    Op de meeste sites denkt men aan een prijs van 500 euro. Maar dat geloof ik niet. Denk dat de console 400 euro gaat kosten. Ze kunnen zich 500 euro echt niet permitteren. Op E3 show zal wel beginnen met Phil die het design toont. Nog wat zegt over de specs,... en dan de prijs en release(denk zelf in september). En daarna games. Enkel sea of thieves, crackdown forza en state of decay gaat hen niet redden. Ze moeten echt met een hoop games afkomen(denk zelf dat er een nieuwe perfect dark ook getoond gaat worden). Als je ziet wat sony de laatste maanden doet, en wat er nog allemaal aankomt...

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Gaat zwaar worden, Last of us 2 ( al dan niet eind dit jaar maar hij komt hoe dan ook ), nieuwe Kojima game, Detroit become human, stand alone DLC van Uncharted 4 die uitkomt, Yakuza, Days Gone.

Voor mij persoonlijk zijn dat stuk voor stuk games waar ik eerder een console voor zou halen dan een race game of iets als Gears of War of Halo, en als ik dan toch al die ps4 heb kan ik er ook even goed de multi platform games op spelen.
    12gb ram en heel hun voorstelling klinkt impressive op nummers maar op het moment lijkt het meer op een 1.500 euro pc te bouwen om er dan minecraft op te spelen bij wijze van spreken.

Natuurlijk is de lijst van games die ik opnoem subjectief en degene die mij aanspreken maar toch.

Pagina 4 van 47 Eerste 1234567814 ... Laatste

Regels voor berichten