Pagina 3 van 47 Eerste 123456713 ... Laatste

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Boss Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het ging om de games. Daarbij, iemand met een 4k hdr tv wil echt genieten van dat beeld. En als ik zie wat een verschil horizon zero dawn nu al brengt...
    Maar er moeten ook games zijn natuurlijk. Hopelijk heeft Scorpio genoeg exclusieve games te bieden...
    Mijn punt is dat je de vergelijking maakt van games op XBox vs games op PS, en dat dat voor zij die voor de Xbox Scorpio kopen waarschijnlijk geen thema is, aangezien dat dat net de mensen zijn die echt ermee bezig zijn en, indien de games in orde zijn, beide consoles kopen, en niet dat vergelijk maken voor de keuze van een PS of Xbox. Dat houdt inderdaad in dat er genoeg games moeten zijn, maar deze zullen nooit exclusief xbox scorpio exclusive zijn.

Het tweede deel... Hoeveel mensen hebben een 1080p TV, maar kopen toch gewone DVD's? De mensen die nu een 4K TV kopen zijn de early adopters, en dat is dan ook weer de groep die net zo snel de keuze gaat maken om XBOX + PS4 te kopen.
    Het zal mijns inziens moeilijk worden voor xbox in het algemeen, niet enkel scorpio indien er niet genoeg xbox exclusive games zij. De scorpio heeft als bijkomend nadeel dat ze ook nog eens enkel de meerwaardezoekers aan zullen spreken, die ook nog eens kritischer zijn voor de games. Genoeg mensen die nu nog een PS4 slim kopen ipv een pro, net omdat ze de meerwaarde niet zien/nodig hebben, maar de meerprijs heel duidelijk is.

Thorazer's schermafbeelding
    iTrader
    936 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zie eerlijk gezegd Microsoft na de scorpio geen consoles meer maken er is amper content op de huidige console ( mijn one s ) is al maanden stof aan het happen omdat er totaal geen exclusieve games op komst zijn of toch niet AAA games die je verwacht van Microsoft.

Hoop dat ik verkeerd ben want echt genoten van 360 qua games maar de laatste jaren is het bergafwaarts aan het gaan met de Xbox vergeleken met PS.
    PSN Thorazer
    Live Count BE
    Royal Sporting Club Anderlecht
    Brandweer Edegem

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ja op de xbox had je nog jade empire, splintercell, halo, panzer dragoon, brute force,... Op de 360 mass effect (!), Gears,... En op de one had je eind vorig jaar ook wel best een goed moment. Maar als je ziet hoe Ps4 2017 is begonnen, en wat er nog allemaal aankomt, damn...begin daar maar eens tegen. Microsoft had ooit de kans om Bioware op te kopen, idioten hebben dat niet gedaan. Dan hadden ze een studio die kon matchen op het niveau van Naughty dog...
    Anyways, op dit moment is het gene vette op de one. En dan de Scorpio uitbrengen terwijl ze deze ronde al verloren hebben? Waarom toch? Ze hadden beter wat langer volgehouden en dan voor Sony de volgende xbox uitgebracht. Nee,nu gaan ze nog wat weerstand proberen te bieden, terwijl ontwikkelaars rekening moeten houden met de one. En de one was al zo slecht begonnen met het hele don mattrick gedoe. Nu verder gaan in deze ronde is een slechte zet. Lang gaat microsoft niet kunnen genieten van sterkste console op de markt. Want dan komt ps5 al stilletjes piepen...
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE

moeder_theresa's schermafbeelding
    iTrader
    1027 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thorazer Bekijk bericht
    Zie eerlijk gezegd Microsoft na de scorpio geen consoles meer maken er is amper content op de huidige console ( mijn one s ) is al maanden stof aan het happen omdat er totaal geen exclusieve games op komst zijn of toch niet AAA games die je verwacht van Microsoft.

Hoop dat ik verkeerd ben want echt genoten van 360 qua games maar de laatste jaren is het bergafwaarts aan het gaan met de Xbox vergeleken met PS.
    Dat is persoonlijke smaak. Hier staat mijn PS4 stof te happen. Uncharted 4 is het enige exclusieve spel dat me tot nu toe heeft geboeid. Driveclub Bikes op een respectabele 2de plaats. Quantum Break, Forza Motorspor, Forza Horizon, Halo, Gears Of War zijn voor mij betere spellen dan die op PS4. En multiplayer' speel ik meer op Xbox omdat de controller vele malen beter is en ook Live vind ik beter dan PSN. Is puur persoonlijke smaak. En begrijp me niet verkeerd, ben geen fanboy, ik heb een X1, PS4 en WiiU. Horizon, The Last Of Us 2 en de spin-off van Urcharted zal ik zeker spelen.

Ps: Microsoft opgeven? Ik denk het niet. Het bedrijf hoort bij de rijksten ter wereld. En de PS5 zal nog wel een hele tijd op zich laten wachten hoor.
    Uitgespeelde spellen: 970
    Laatst uitgespeeld: Get Even (X1)
    Bezig met: MXGP 2019 / Ghost Recon Breakpoint / Ace Combat 7 / Titan Quest / Darksiders 3 / Nascar Heat 4

iTrader
    936 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moeder_theresa Bekijk bericht
    Dat is persoonlijke smaak. Hier staat mijn PS4 stof te happen. Uncharted 4 is het enige exclusieve spel dat me tot nu toe heeft geboeid. Driveclub Bikes op een respectabele 2de plaats. Quantum Break, Forza Motorspor, Forza Horizon, Halo, Gears Of War zijn voor mij betere spellen dan die op PS4. En multiplayer' speel ik meer op Xbox omdat de controller vele malen beter is en ook Live vind ik beter dan PSN. Is puur persoonlijke smaak. En begrijp me niet verkeerd, ben geen fanboy, ik heb een X1, PS4 en WiiU. Horizon, The Last Of Us 2 en de spin-off van Urcharted zal ik zeker spelen.

Ps: Microsoft opgeven? Ik denk het niet. Het bedrijf hoort bij de rijksten ter wereld. En de PS5 zal nog wel een hele tijd op zich laten wachten hoor.
    Laat ons hopen van niet maar je kan moeilijk verbergen dat er bitter weinig zit aan te komen de komende maanden op de Xbox.

3rd party titels zijn natuurlijk persoonlijk of je die op de one of PS4 speelt maar daar is de keuze snel in gemaakt aangezien hier in EU 80% op een PS speelt en al mijn vrienden een PS4 hebben ook al gaat de voorkeur van de controller naar de xbox
    PSN Thorazer
    Live Count BE
    Brandweer Edegem

moeder_theresa's schermafbeelding
    iTrader
    1027 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Momenteel ben ik al tevreden met Forza 7 en Crackdown 3. Een nieuwe Halo en Gears Of War zijn natuurlijk ook altijd welkom. :-)

Voor de rest ben ik toch vooral raceliefhebber en die zijn bijna allemaal multiplatform. ;-)
    Uitgespeelde spellen: 970
    Laatst uitgespeeld: Get Even (X1)
    Bezig met: MXGP 2019 / Ghost Recon Breakpoint / Ace Combat 7 / Titan Quest / Darksiders 3 / Nascar Heat 4

georgiodavid's schermafbeelding
    iTrader
    120 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Donderdag is big day jongens!

https://youtu.be/PNeq5VbEfvA
    Ook elders te koop.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zalig... echt super benieuwd hierachter. is dit dan om 18.00 uur Belgische tijd?

iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    15u zeker?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    K, dat is haalbaar . Maar je hoort hier zo weinig van? moet echt al zoeken op het internet om er iets van terug te vinden? is de stream via oficiele site van microsoft?

iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Het is digital foundry, dus via hen (site of youtube) waarschijnlijk

Praga's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ben benieuwd wat het ding allemaal aan boord gaat hebben, en gaat kunnen...
    "Tho' I walk through the Valley of Death, I shall fear no evil, 'cause I'm the meanest mother in the valley!"

50Euro's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zal hier in huis komen als ik 4K monitor heb met HDR..
    Nintendo ID & PSN & Xbox Live & Steam: FiFtyEuro

georgiodavid's schermafbeelding
    iTrader
    120 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het lijkt mij bewust strategisch bedacht dat ze het via Europese bron 1ste keer nieuws willen buiten brengen , de rest volgt dan vanuit Los Angeles E3 sowieso.
    Ook elders te koop.

iTrader
    936 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Praga Bekijk bericht
    Ben benieuwd wat het ding allemaal aan boord gaat hebben, en gaat kunnen...
    Ik ben vooral benieuwd of er wat games gaan aangekondigd worden want met een systeem alleen ben je niet veel , mijn one staat momenteel ook al een hele tijd stof te happen...
    PSN Thorazer
    Live Count BE
    Brandweer Edegem

Pagina 3 van 47 Eerste 123456713 ... Laatste

Regels voor berichten