Pagina 2 van 47 Eerste 12345612 ... Laatste
    Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Nu nog exclusives, powerful console zonder exclusives is als ne Ferrari waar je op de bodemplaat moet zitten ipv ne leren zetel.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    dat is gesproken! Nu wss gaat die dan toch redelijk vlug uitkomen? aangezien de lord of the rings game dat uitkomt in augustus scorpio titel is?

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nu nog exclusives, powerful console zonder exclusives is als ne Ferrari waar je op de bodemplaat moet zitten ipv ne leren zetel.
    Tja, damned if you do, damned if you don't. Ze hebben een commitment dat alles nog op de One en One s zal werken, dus Scorpio Exclusives zouden hun geloofwaardigheid aantasten. Dus komen ze in hetzelfde probleem als de ps4 pro.

Indien je gewoon Xbox One exclusives bedoelt, heb je wel groot gelijk, daar lopen ze wel ver achter met titels die mij interesseren.

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bradhadair Bekijk bericht
    Tja, damned if you do, damned if you don't. Ze hebben een commitment dat alles nog op de One en One s zal werken, dus Scorpio Exclusives zouden hun geloofwaardigheid aantasten. Dus komen ze in hetzelfde probleem als de ps4 pro.

Indien je gewoon Xbox One exclusives bedoelt, heb je wel groot gelijk, daar lopen ze wel ver achter met titels die mij interesseren.
    Had het inderdaad op Xbox exclusives er is niks op een Xbox wat ik wil dat ik niet op een PC kan krijgen.
    Maar twijfel of ik ooit mn goesting ga krijgen op een Xbox, laatste goede games die ik heb gespeeld zijn Last of Us, Uncharted, Horizon Zero Dawn , allemaal Sony studio's

Speel ook wel graag Battlefield etc dus dat zou dan een + kunnen zijn, aan de andere kant een ps4 pro is 4.2TFLOPS en een Scorpio naar het schijnt 6 maar TFLOPS zeggen niet alles, dat is bij pc gpu's ook zo, is enkel een indicatie van raw power.
    We zullen het wel allemaal zien op E3

ralleke's schermafbeelding
    iTrader
    589 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gamertag & Playstation ID: ralleke
    3DS friendcode: 3007-8062-6808

Spacewide's schermafbeelding
    iTrader
    37 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vandaag mijn Scorpio gepreordered, mss gek zonder echte specificaties, maar voor 250 euro bons gekregen met de feestdagen hiervoor :]
    Asrock Z87 Extreme4, Corsair ax860W psu, Intel i5-3570K, GTX970, 2*4GB Corsair Vengeance PC3-12800, SSD500GB EVO 850 + 2TB HDD,
    NZXT N450 -- Dell Ultrasharp U2412M

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik pre-order niks tot ze teken geven om de kloof van exclusives te dichten, BF1/Fifa/Mass Effect, is allemaal multiplatform.
    Kijk je naar PS4 , the last of us, uncharted, horizon, Detroit become human

Kijk je naar Xbox One, zou zelfs niet weten naar wat ik zou moeten kijken buiten Halo of Forza, als dat is wat je brengt tov PS4 dan wens ik MS good luck om dit ding te slijten aan 500+ euro.

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik pre-order niks tot ze teken geven om de kloof van exclusives te dichten, BF1/Fifa/Mass Effect, is allemaal multiplatform.

Kijk je naar Xbox One, zou zelfs niet weten naar wat ik zou moeten kijken buiten Halo of Forza, als dat is wat je brengt tov PS4 dan wens ik MS good luck om dit ding te slijten aan 500+ euro.
    Sunset Overdrive, Gears of War, Crackdown 3, Sea of Thief.

Of voor een volledige lijst kan je hier terecht: List of Xbox One Exclusives - Gematsu

Big Boss's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CHTboy Bekijk bericht
    Sunset Overdrive, Gears of War, Crackdown 3, Sea of Thief.

Of voor een volledige lijst kan je hier terecht: List of Xbox One Exclusives - Gematsu
    Hij heeft het over de games die nog moeten komen. En crackdown en sea of thieves zie ik persoonlijk geen mega toppers worden. Je hebt dan natuurlijk forza 7 nog. En ze hebben een aantal jaar geleden geïnvesteerd in nieuwe studio's, dus er zullen nog wel een aantal verassingen zijn. Maar ga je het daarmee redden tegen games als :
    Days gone, God of War 4, Detroit, wild, spiderman, uncharted lost legacy, gran turismo, final Fantasy 7(eerst op Ps4), the last of us 2, death stranding, Shenmue 3, nieuw suckerpunch game dat al jaren in ontwikkeling is,... Hier zitten echt mega kleppers tussen...
    PSN: Boss_1986
    Gamertag: Boss BE

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Boss Bekijk bericht
    Hij heeft het over de games die nog moeten komen. En crackdown en sea of thieves zie ik persoonlijk geen mega toppers worden. Je hebt dan natuurlijk forza 7 nog. En ze hebben een aantal jaar geleden geïnvesteerd in nieuwe studio's, dus er zullen nog wel een aantal verassingen zijn. Maar ga je het daarmee redden tegen games als :
    Days gone, God of War 4, Detroit, wild, spiderman, uncharted lost legacy, gran turismo, final Fantasy 7(eerst op Ps4), the last of us 2, death stranding, Shenmue 3, nieuw suckerpunch game dat al jaren in ontwikkeling is,... Hier zitten echt mega kleppers tussen...
    Enige waar ik hier niet akkoord mee ben is dat je zegt dat het moeilijk zal worden, omdat de exclusive line-up van PS4 (in jouw, en mijn, ogen) beter is. De Scorpio is voornamelijk bedoeld voor gamers die al net meer willen dan de standaard console. In mijn ogen zit je dan net te vissen in de pool die ook meerdere consoles zal kopen én dan nog eens de meerwaarde wil betalen.
    Bewijs is geleverd door de PS4 Pro, die verkoopt redelijk, maar ook niet geweldig. Net omdat de alledaagse gamer er niet van wakker ligt en er een degelijk prijsverschil is. En dat ondanks de goede "exclusives", omdat ze niet exclusive zijn voor de Pro, maar ook op de slim spelen. Ik ben gelukkig met mijn Pro, omdat het wat stabieler draait, maar ik zou hem niet aan mijn broer, die enkel af en toe FIFA speelt, aanraden. Om net dezelfde reden koop ik geen Scorpio (de One staat hier max 2 weken per jaar aan, dus ik blijf bij mijn originele uit 2014).

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    146 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Als er 500+ voor vragen schieten ze volgens mij zichzelf in de voet. Rond de 400 is aannemelijker.
    Xbox Live: kTs Yones

iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bradhadair Bekijk bericht
    Enige waar ik hier niet akkoord mee ben is dat je zegt dat het moeilijk zal worden, omdat de exclusive line-up van PS4 (in jouw, en mijn, ogen) beter is. De Scorpio is voornamelijk bedoeld voor gamers die al net meer willen dan de standaard console. In mijn ogen zit je dan net te vissen in de pool die ook meerdere consoles zal kopen én dan nog eens de meerwaarde wil betalen.
    Bewijs is geleverd door de PS4 Pro, die verkoopt redelijk, maar ook niet geweldig. Net omdat de alledaagse gamer er niet van wakker ligt en er een degelijk prijsverschil is. En dat ondanks de goede "exclusives", omdat ze niet exclusive zijn voor de Pro, maar ook op de slim spelen. Ik ben gelukkig met mijn Pro, omdat het wat stabieler draait, maar ik zou hem niet aan mijn broer, die enkel af en toe FIFA speelt, aanraden. Om net dezelfde reden koop ik geen Scorpio (de One staat hier max 2 weken per jaar aan, dus ik blijf bij mijn originele uit 2014).
    Het ging om de games. Daarbij, iemand met een 4k hdr tv wil echt genieten van dat beeld. En als ik zie wat een verschil horizon zero dawn nu al brengt...
    Maar er moeten ook games zijn natuurlijk. Hopelijk heeft Scorpio genoeg exclusieve games te bieden...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yones Bekijk bericht
    Als er 500+ voor vragen schieten ze volgens mij zichzelf in de voet. Rond de 400 is aannemelijker.
    Dat denk ik ook. Ik denk dat ze op de 400 dollar mikken. Het is ondertussen ook al een jaar na de pro als Scorpio uitkomt. 6 terraflops is nu ook niet mega veel sterker... Dus 400 zal wel haalbaar zijn voor Microsoft.

georgiodavid's schermafbeelding
    iTrader
    120 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik hoop dat ze in beest meer gaan insteken dan wat 400 euro waard is. Ik denk eerder 499 gaat kosten. Hangt allemaal van af of Sony iets gaat zeggen over next gen en of pro gaat zakken. Denk dat prijs wordt op het laatste moment bepaald
    Ook elders te koop.

iTrader
    92 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik vind de Scorpio eigenlijk niet zo een goede zet. Ik gok dat de ps5 eind 2019 komt(zou liever 2020 zelf willen). Maar wat gaat microsoft dan doen? Ook al terug komen met de volgende xbox? Want anders lopen ze weer achter...

georgiodavid's schermafbeelding
    iTrader
    120 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Boss Bekijk bericht
    Ik vind de Scorpio eigenlijk niet zo een goede zet. Ik gok dat de ps5 eind 2019 komt(zou liever 2020 zelf willen). Maar wat gaat microsoft dan doen? Ook al terug komen met de volgende xbox? Want anders lopen ze weer achter...
    Zo is het eenmaal man..nu is zet aan Microsoft.
    In mijn ogen mijn droom en beste overleving voor Xbox is als ze meer focussen op crosplay met Xbox en pc .nu kan het ook met sommige spellen denk ik play anywhere zoaks GOW en forza Maar als er nu met Xbox ook pc spel zou mogelijk zijn om te spelen wow zoveel meer exclusieve ineens.
    Ook elders te koop.

Pagina 2 van 47 Eerste 12345612 ... Laatste

Regels voor berichten