Pagina 10 van 10 Eerste ... 678910
    Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Enige wat Ik nog speel op PC is wat Overwatch en WoW/Heroes of the storm, alles wat het laatste jaar ofzo is uitgekomen van A+ game met realistische gfx speelt niet meer vlot genoeg op mn systeem, Division had ik vaak maar 40 fps in open gebieden en dan nog met een mix van settings dus was zelfs niet op Ultra of High quality aan het aimen, ok soms ook wel rond de 55 maar toch.

Op een PC valt dat redelijk op want dan krijg geen vlot gevoel op 30 fps, op een console is dat anders, ik zou veel liever witcher 3 spelen op console aan 30 fps dan een mix tussen 35 en 50 fps op PC
    Ik zie dat the GOTY editie met alle DLC's maar 24 GBP is op Amazon voor Xbox One dus wss eens bestellen en dan spelen op One X, game krijgt toch een One X patch.
    Ga deze PC enkel nog houden voor af en toe eens te raiden op WoW met mensen die ik ken, en wat internet browsing/mail werk in de avond, rest van de gaming gaat allemaal naar de One X als ik hem in mn handen heb op release.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Enige wat Ik nog speel op PC is wat Overwatch en WoW/Heroes of the storm, alles wat het laatste jaar ofzo is uitgekomen van A+ game met realistische gfx speelt niet meer vlot genoeg op mn systeem, Division had ik vaak maar 40 fps in open gebieden en dan nog met een mix van settings dus was zelfs niet op Ultra of High quality aan het aimen, ok soms ook wel rond de 55 maar toch.

Op een PC valt dat redelijk op want dan krijg geen vlot gevoel op 30 fps, op een console is dat anders, ik zou veel liever witcher 3 spelen op console aan 30 fps dan een mix tussen 35 en 50 fps op PC
    Ik zie dat the GOTY editie met alle DLC's maar 24 GBP is op Amazon voor Xbox One dus wss eens bestellen en dan spelen op One X, game krijgt toch een One X patch.
    Ga deze PC enkel nog houden voor af en toe eens te raiden op WoW met mensen die ik ken, en wat internet browsing/mail werk in de avond, rest van de gaming gaat allemaal naar de One X als ik hem in mn handen heb op release.
    Speel voornamelijk van early acces games op steam, ben nu begonnen met blackwake ( piraten pvp spel ) Heb die pc niet enkel voor te gamen ^^
    The witcher 3 heb ik op ps4 gekocht eens, wel mooie game nog op console. Als je pc het inderdaad niet aankan en op de xbox one x zal die ook wel zeer schoon draaien.
    Je moet de game eens gespeeld hebben

georgiodavid's schermafbeelding
    iTrader
    100 (99%)
    Developers zijn super enthousiast over de kracht van xbox one x

"It's a crazy powerful box" - devs react to Xbox One X

"From a developer's standpoint, [Xbox One X] is the most developer-friendly console we have ever worked with," Bettner told*GameSpot. "Not just because the hardware is super over-powered--which it is. I don't understand how they... it's like a high-end PC crammed into this tiny little box."

Jesse Rapczak (ARK: Survival Evolved): "It's just phenomenal"

"The Xbox One X is great. Everything from the devkits is so much easier to develop for. It’s faster in all sorts of ways, especially for us developers it’s easier to iterate. In terms of horsepower, it’s just phenomenal, it is expensive but when you think about the price for a similarly spec'd PC, it doesn’t unreasonable at all to me," Rapczak told*WCCFTech.

"If you think about it, it’s kind of equivalent to a GTX 1070 maybe and the Xbox One X actually has 12GB of GDDR5 memory. It’s kind of like having a pretty high-end PC minus a lot of overhead due to the operating system on PC. So I would say it’s equivalent to a 16GB 1070 PC, and that’s a pretty good deal for $499."
    Ook elders te koop.

iTrader
    0
    Verbaast me niet veel dat de One X dev kits makkelijk zijn, veel mensen klagen van '' xbox heeft geen exclusives want alles is ook op pc '' maar eigenlijk is dat een voordeel want devs kunnen gewoon de engine en 4k assets die ze gebruiken voor pc porten naar de One X versie zonder al te veel extra moeite.

iTrader
    100 (99%)
    Ook elders te koop.

iTrader
    100 (99%)
    Zouden oudere games zoals bf4 echt 4k patch kunnen krijgen ?
    Ook elders te koop.

HelpYouFall's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Geen idee of het voor alle games is, maar Forza Motorsport 6 krijgt in ieder geval al een 4K 60fps update. Turn 10 had dat ook binnen het uur ofzo in orde. Ik neem aan dat er nog zullen volgen. Battlefield zou me logisch lijken.
    You are a can.

iTrader
    0
    Elke game kan een 4k patch krijgen als de dev moeite doet, al verwacht ik het dan eerder op BF1 dan BF4, dat is toch al weer een aantal jaartjes oud en denk niet dat Dice daar nog moeite in steekt.

Pagina 10 van 10 Eerste ... 678910

Regels voor berichten