D@SîR0's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)

===> RULES <=== NIET VOLGEN = thread deleted *updated 02/08/06*

iedereen wil altijd zoveel mogelijk volk naar z'n lan trekken, en dat begint natuurlijk bij de aankondiging ervan. daarom wil ik iedereen vragen om vanaf nu de volgende indeling te gebruiken:

TOPIC: Naam, datum en locatie
    meer niet, want dit komt in de post zelf te staan.

• inkomprijs
    • netwerk
    • compo's
    • prijzen
    • website
    • (irc-channel)
    • extra info of bijzonderheden

daaronder eventueel aanprijzing van de lan (wie wilt er z'n eigen lan nu ni aanprijzen )

ik wil vragen deze volgorde te respecteren en alles in een unnumbered list te zetten, indien je niet weet hoe je dit moet doen, kan je de onderstaande code copy/pasten

[list]
    [*] item 1
    [*] item 2
    [/list]

VANAF 01/07 ZULLEN DEZE VERSTRENGDE REGELS IN WERKING TREDEN
    dwz alle threads die vanaf dan niet meer worden opgemaakt zoals het hoort worden onverbiddelijk en zonder discussie verwijderd en dient er een nieuwe thread te worden aangemaakt. Als dit forum belangrijk genoeg is om je lan op te adverteren, doe het dan op een duidelijke, gestructureerde manier.

Iedereen die nog over leechen spreekt of klaagt dat dit op een bepaalde lan niet mag, zal een waarschuwing krijgen, en bij herhaling een TEMPBAN. Het downloaden van copyright-protected materiaal is bij wet verboden en dient door elke organisatie bestreden te worden, anders zijn zij zelf niet in regel met de wet en dus strafbaar.
    Laatst gewijzigd door Fraggie; 21 mei 2012 om 20:32
    no more signature here
    no votes  

Cyberkef's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D@SîR0
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    als je gratis tickets wil geven voor je lan, kan je dat altijd laten weten op dasir0@telenet.be met de vermelding "gratis tickets naam lanparty" beloning: newspost om dit te melden en je lan in een sticky.
    Vanaf gisteren heb ik op dit forum de Show Public Events (voor 100 dagen) aangezet op de Forum Home Page (gans onderaan, vlak onder de verjaardagen).

Als ik zie dat D@SîR0 een thread sticky gemaakt heeft, ga ik die ook toevoegen in die lijst. Moest ik het toch vergeten, werp mij maar een PM'eke toe dan (enkel als D@SîR0 het al sticky heeft gemaakt hé!)
    Shinigami Sieberkev
    Gelieve mij niet te PM'en met vragen over het forum, ik ben geen crew member (meer).
    no votes  

D@SîR0's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    wegens de lage respons-rate en de zwaar toegetakelde lan-scene zullen er vanaf heden geen wedstrijden meer worden georganiseerd om tickets weg te schenken. dit is geen beslissing die ik persoonlijk heb genomen, maar die mij is opgelegd.

ik wens iedere organisatie veel succes en steun toe om door deze moeilijke tijden heen te geraken. hopelijk kan dit mooie initiatief, dat dit promotie-middel voor alle deelnemende lanparties was, in de toekomst terug worden opgestart.
    no more signature here
    no votes  

Regels voor berichten