Pagina 1 van 7 12345 ... Laatste
    AsusV's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Too Good To Go - Post jouw ervaring!

Sinds kort gebruiken wij de app TooGoodToGo, tot nu toe één keer gebruikt bij de Wok in Hasselt en viel wel mee.
    Je mag er 4-5 bakken afgeven die ze voor jou vullen vanuit het buffet.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Net even gekeken en niks voor mij, op mijn postcode kan ik alleen de ''leftovers'' afhalen in de Carrefour de volgende dag maar de app zegt niet wat dat is, omdat ze dat niet kunnen weten, dus dan zou ik voor 4 euro moeten bevestigen dat ik morgen na 16u30 iets ga ophalen in de Carrefour zonder te weten wat dat is.
    Rest van de plekken rond mijn postcode liggen al meteen 18 tot 24km verder in Maastricht of Luik of Hasselt.

Ook oa Wok City in Hasselt gezien in het overzicht maar wederom hetzelfde '' onze koks weten niet wat er morgen voor je overblijft dus elke food bag is een verrassing '' dus zou ik ook al moeten betalen om morgen unknown Chinees eten op te halen, dan zit je daar met iets wat je niet eet ( of toch grote kans want de beste dingen op een buffet verkopen wel )

Dan ga ik wel zo naar een all you can eat wok plaats of gewoon de Chinees en ik neem/koop wat ik wil zonder een ''verrassing'' te krijgen.

[deleted]
    Guest

[deleted]

[deleted]

iTrader
    12 (93%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Mijn vriendin is er zot van!

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    267 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Net even gekeken en niks voor mij, op mijn postcode kan ik alleen de ''leftovers'' afhalen in de Carrefour de volgende dag maar de app zegt niet wat dat is, omdat ze dat niet kunnen weten, dus dan zou ik voor 4 euro moeten bevestigen dat ik morgen na 16u30 iets ga ophalen in de Carrefour zonder te weten wat dat is.
    Rest van de plekken rond mijn postcode liggen al meteen 18 tot 24km verder in Maastricht of Luik of Hasselt.

Ook oa Wok City in Hasselt gezien in het overzicht maar wederom hetzelfde '' onze koks weten niet wat er morgen voor je overblijft dus elke food bag is een verrassing '' dus zou ik ook al moeten betalen om morgen unknown Chinees eten op te halen, dan zit je daar met iets wat je niet eet ( of toch grote kans want de beste dingen op een buffet verkopen wel )

Dan ga ik wel zo naar een all you can eat wok plaats of gewoon de Chinees en ik neem/koop wat ik wil zonder een ''verrassing'' te krijgen.
    Dat is net de bedoeling van de app
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Manjaro KDE @ Crucial BX500 240GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - openSUSE KDE @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 267(100%), eBay: 194(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: CervDotBe | ~ Hattrick: Schumi-47

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    153 (98%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Leuk concept maar momenteel niet echt iets in de buurt. Ga het wel eens opvolgen.
    Xbox Live: kTs Yones

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pluimpje Bekijk bericht
    Dat is net het concept, dat je de restjes krijgt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerv.Be Bekijk bericht
    Dat is net de bedoeling van de app
    Ik kende de app niet dus wist niet wat ik moest verwachten toen em zei dat de chinees u 3-4 bakken vult, ik dacht dat het kiezen was en betalen a la takeaway.com maar dan zelf gaan halen aan iets lagere prijs bv, maar pas na de app te downloaden voor de 1ste keer in mijn leven zag ik dus dat het nemen is ''wat de pot schaft'' en niet weten wat dat gaat zijn.

Dat het nu is om de rommel te kopen wat ze niet kwijtraken had ik nu ook door na 1 min te browsen in de app, het concept is leuk en ik ben zeer anti verspilling van voedsel, maar ik kies toch liever zelf wat ik eet ipv ''wat de pot schaft'' zeker bij een Chinees waar het overschot dan bv beef in black bean sauce kan zijn, dan kan ik het meteen al in de vuilbak zwieren buiten want dat eet ik niet.

kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    144 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Ik kende de app niet dus wist niet wat ik moest verwachten toen em zei dat de chinees u 3-4 bakken vult, ik dacht dat het kiezen was en betalen a la takeaway.com maar dan zelf gaan halen aan iets lagere prijs bv, maar pas na de app te downloaden voor de 1ste keer in mijn leven zag ik dus dat het nemen is ''wat de pot schaft'' en niet weten wat dat gaat zijn.

Dat het nu is om de rommel te kopen wat ze niet kwijtraken had ik nu ook door na 1 min te browsen in de app, het concept is leuk en ik ben zeer anti verspilling van voedsel, maar ik kies toch liever zelf wat ik eet ipv ''wat de pot schaft'' zeker bij een Chinees waar het overschot dan bv beef in black bean sauce kan zijn, dan kan ik het meteen al in de vuilbak zwieren buiten want dat eet ik niet.
    Zijt ge niet van Zonhoven of zo?
    Deze morgen de app afgehaald toen zag ik bijna niets, nu als ik kijk zie ik toch een heel deel in de buurt.oa Spar banneuxwijk dat ga ik is testen. Gewoon om te zien wat ge meekrijgt .zie toch 10 a 15 zaken dicht in de buurt.

AsusV's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gisteren hebben we een bon gekocht van de Esso (reeks verse broodjes, croisants, gefrituurde snacks, stockbrood, chocoladebroodjes,...) en van de Carrefour (hesp, paté, tomatensap, kaas, hesp, vol au vent, mozzarella kaas en eieren). Producten waren nog 1-2 dagen goed en hebben lekker gegeten voor zeer weinig geld :-).

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Hier ook eens afgehaald om te testen maar er staat eigenlijk vrij weinig op. Misschien nog eens proberen als het populairder is geworden...

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht
    Hier ook eens afgehaald om te testen maar er staat eigenlijk vrij weinig op. Misschien nog eens proberen als het populairder is geworden...
    Kan ook zijn dat er gewoon geen zaken in je stad zijn die aansluiten, in mijn stad vind ik bv ook maar een paar kebab zaken op iets a la takeaway.com maar als ik hasselt in geef vind ik al 10x meer.
    Idem met deze app, enkel de carrefour staat erin in mijn stad maar in Hasselt al bv een wok plaats etc ( alhoewel voor een plek als Hasselt staat er ook wel weinig op deze app )

iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Al best aantal keren uitgetest. Een keer wat ontgoocheld geweest over aantal.

Carrefour van vandaag
    - 3 kippenrolletjes
    - kleine bloemkool
    - 2 kleine slaatjes
    - noorse gerookte schotel
    - kalkoenroulade
    - ricotta

Deze avond was het dus kippenrolletjes met wat rode Kool erbij. :-)
    Heb je een IT of economische achtergrond, beu om elke dag naar Brussel af te reizen.
    Kom een wereldspeler in de automotive, mobility sector verstekken in Zwijnaarde
    https://www.sofico.global/en/jobs

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Mentioned
    38 Post(s)
    Heb em al ne tijd maar nog niet gebruikt. Morgen es kijken voor iets, in Hasselt hebt ge toch wat leuke dingen zo te zien.
    #red9lives
    Niet opgeven mannen

kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    144 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Had gisteren bij bakkerij Maris(in kiewit), hier 350M verder een bon gekocht voor 3€.juist gaan afhalen.
    Heb 9 pistolets , chocobroodje,2 donuts ,en een Boule de Berlin meegehad.

Vogroth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik zou eig er ook eens gebruik van moeten maken (werk in Antwerpen dus das dan soms ook goe meegenomen)
    Maar helaas nog niets van benut eig :/
    Xboxlive: Vogroth Steam: MrsMetalCookie Battlenet: Vogroth#2386
    The Custombeast: NZXT H440 Red/Black - i5-6600k CPU - 3,5 GHz - SYTHE Fuma tower power SCFM-1000 - MSI Z170 Gaming Pro Carbon - MSI GTX 1070 gaming x 8G - Corsair 16GB DDR4 Red 3000 mhz - Corsair RM550X - WD 1TB - SAMSUNG SSD 256GB - SAMSUNG 24 Inch monitor - CORSAIR K70 RGB Rapidfire - CORSAIR SABRE RGB - SEHNHEISER GSP350

Tags for this Thread

Regels voor berichten