Pagina 6 van 6 Eerste ... 23456
    Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the_fox Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat is ook net het concept hé...
    Echt ofwa? Natuurlijk is dat het concept maar die dingen waren zo random dat je er ook geen maaltijd met kon bereiden en er sowieso zaken in de vuilbak belanden. Voor ons was het in ieder geval niet nuttig. Het fruit heb ik opgegeten als dessert en de groenten zijn gebruikt id maaltijd.

Mijn vrouw heeft al dikwijls de app gebruikt en dit is de eerste keer dat ik het zwak vond.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    'T is uiteraard ook een beetje loterij he, kan dus al eens tegenvallen. Wel jammer dat je in dat geval sommige spullen alsnog moet weggooien.

Ik merk wel gewoon dat de meest interessant winkels hun aanbiedingen het snelst uitverkocht zijn. Dat is hier bv. het geval bij die Delhaize Fresh Atelier, dat is constant uitverkocht. Ook wel logisch want dat zijn gegarandeerd toffe producten.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerv.Be Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zo'n winkels doen dat dan ook voor reclame, het feit dat gij het op YouTube hebt gezien werkt het in ieder geval.

Delhaize hier wat verder doet ook mee sinds deze week. Was een zak vol random zaken die vervallen de volgende dag. Niet direct de moeite.
    Tbh het YouTube kanaal in kwestie volg ik al 3 jaar en ik kijk elke upload die die persoon doet dus die video over 2 good 2 go had ik zowiezo gezien die ze heeft gedaan, heb nu niet perse gezocht op '' 2 good 2 go review '' op YouTube, maar viel me wel up dat de Jumbo en AH in NL beduidend meer en betere items hadden dan de Carrefour hier.

Bes86's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Heb al meermaals gebruik gemaakt van de app, maar tot nu toe 100% bij bakkers.
    Gelukkig zijn er hier in de buurt van Zwevegem genoeg. Supermarkten en andere ook.
    Voor afhaalrestaurants moet ik al richting Frankrijk uitwijken... (Maar wil niet om 22u30 wat restjes afhalen.)

Als ik mijn familie bezoek in Stekene is het aanbod echt slécht.
    Ge moet al snel richting Beveren, St-Niklaas of zelfs Antwerpen om iets deftigs te vinden...
    Denk da 't enige in Stekene ne frituur is da de app ontdekt heeft.

Waar ik vooral voor ga, zijn pakketten bij bakkers met een waarde van 12-15 EUR die je voor 3,99-4,99 EUR kan kopen.
    Als alleenstaande krijg je dan wel direct veel te veel, maar dan kan je Sinterklaas spelen bij de familie...
    Ik heb met zo'n pakketten nog nooit gedacht dat ik bitter weinig kreeg, zoals bij supermarkten.
    (Een collega had 't eenmaal geprobeerd bij de Carrefour, maar doet het nu ook enkel bij bakkers.)

Enkele foto's van 3,99EUR-pakketten:

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Is heel leuk als je brood of koffiekoeken krijgt ja, brood kan je invriezen en koffiekoeken zijn meestal de dag erna nog eetbaar zonder een muur ermee te bouwen.

Een heel stokbrood of een hoop ronde pistolets krijg ik persoonlijk liever minder graag, dat is voor spul dat dezelfde dag op moet, als je natuurlijk aan familie kan uitdelen leuk maar ik zou daar mee blijven zitten of ik moet die avond een broodje klaarmaken uit noodzaak.

Al die trucjes van die terug in de oven te steken of vochtig te maken en dan terug de oven in werken bij niet om ze terug krokant en zacht te maken, maar ben nogal een baguette/pistolet snob, als ze niet kraakvers voelen in de supermarkt bv neem ik ze niet.
    Niets zo erg als ergens een broodje te kopen in een broodjeszaak en zo een chewy stuk baguette te krijgen omdat dat daar al 4u ligt sinds gebakken.

kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    141 (100%)
    Was nog eens bakker geweest in de week.(Maris).
    Had 2 broden gehad , een suikerbrood, en dan een serieus groot broodje belegt met groenten en spekrepen tussen.

Pagina 6 van 6 Eerste ... 23456

Tags for this Thread

Regels voor berichten