Pagina 2 van 2 Eerste 12

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Lilapause?

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gianni_g Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Lilapause?
    Dat was de shit, vooral die reep van Lilapause waar je zo een roze mousse had vanbinnen en proefde keineig naar aardbei, maar op een heel goeie manier
    Weet nog dat die hier te koop waren in de krantenwinkel, en de aardbei lag met 2 ander smaken samen in 1 vak en altijd de aarbei eruit gepikt door iedereen

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Dat was de shit, vooral die reep van Lilapause waar je zo een roze mousse had vanbinnen en proefde keineig naar aardbei, maar op een heel goeie manier
    Weet nog dat die hier te koop waren in de krantenwinkel, en de aardbei lag met 2 ander smaken samen in 1 vak en altijd de aarbei eruit gepikt door iedereen
    dat herinner ik mij zelfs ni.

normaal bestaan die hier nog zie ik?
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Preske Bekijk bericht
    dat herinner ik mij zelfs ni.

normaal bestaan die hier nog zie ik?
    In Duitsland nog eens gevonden in een benzine station ja, hier niet meer gezien in krantenwinkel of benzinestation, misschien zo een grote Texaco ofzo langs de E313 of dergelijke maar denk het niet.
    Gewoon weer iets om te voegen in het lijstje van '' niet meer te koop hier '' ( maar het is al jaaaaren weg hier )

Deze waren het : https://www.amazon.co.uk/Milka-Lila-.../dp/B007P2FVQ4 maar in die tijd uiteraard in een ander verpakking en ander logo etc, net zoals de blikken cola er 20 jaar geleden anders uitzagen dan nu

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    In Duitsland nog eens gevonden in een benzine station ja, hier niet meer gezien in krantenwinkel of benzinestation, misschien zo een grote Texaco ofzo langs de E313 of dergelijke maar denk het niet.
    Gewoon weer iets om te voegen in het lijstje van '' niet meer te koop hier '' ( maar het is al jaaaaren weg hier )

Deze waren het : https://www.amazon.co.uk/Milka-Lila-.../dp/B007P2FVQ4 maar in die tijd uiteraard in een ander verpakking en ander logo etc, net zoals de blikken cola er 20 jaar geleden anders uitzagen dan nu
    nu en ik echt curieus... nu moek dat hebben
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten