Bekijk resultaten enquête: In welke supermarkt doe jij boodschappen?

Aantal stemmers
122. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Aldi

30 24,59%
  • Albert Heijn

39 31,97%
  • Carrefour

31 25,41%
  • Colruyt

69 56,56%
  • Delhaize

41 33,61%
  • Lidl

27 22,13%
  • OKay

6 4,92%
  • Spar

7 5,74%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk.
Pagina 14 van 14 Eerste ... 41011121314
    Asateo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    150 euro / 1 man of 250 euro / 2 man lijkt me toch het absolute minimum. Dan kan je wel nooit eens een avondje op restaurant hé.

En het valt te bezien, als je veel aan sport doet, ga je ook meer eten hé. Op het werk bijvoorbeeld merk ik op, dat ik gemiddeld 2 tot soms zelfs 3x zoveel eet als de collega's (geen gezever, dat is effectief het geval) en toch ben ik de magerste en de op één na oudste qua leeftijd Maar ik ben dan ook de enige van die collega's die ook echt wel veel sport ..
    Ja, minder gaat idd niet. Tenzij ge 2 zakken chips op nen dag eten noemt.
    Blessed are the meek: for they shall inherit the earth. Matthew 5:5

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    wtf, ik zat juist op de site van de colruyt aan te kijken om online aankopen te doen, en al een deel van mijn boodschappenlijstje samen te stellen. Ik zag dat ze joppiesaus hebben, maar het stond nog bij halle. Maar dan komt het.

5,79 euro / stuk in Halle
    3,99 euro / stuk in Kortrijk

En de andere producten in het winkelmandje gingen ook allemaal naar beneden, wow. Ik wist niet dat dat zo per locatie kon verschillen.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Bij Colruyt hangt het echt ervan af welke winkels in een straal van x km liggen en wat dat product daar momenteel kost en of er eventueel een actie op is in een andere supermarket.
    5.79 is wel zowat de juiste prijs voor joppiesaus, zeker voor de grote fles, er bestaan er ook kleine van en die zijn rond de 3.50.

Hier in de Colruyt stonden een paar weken terug ook de flesjes Bicky saus aan 1.49 per stuk, normaal zijn die rond de 3.49, stond bij reactie concurrent maar ik vraag me dan wel af waar want in de Carrefour 100m verder stonden ze 3.59 en voor de rest ligt hier niks in de buurt van de Colruyt buiten de Aldi en Lidl, nog wel een Delhaize maar daar waren ze ook niet in sale en een AH of zo ligt hier niet ( en die hebben ook geen Bicky saus ) en dan heb ik elke supermarkt van deze stad opgenoemd.

Anyway ik probeer voor 50 euro per week naar de winkel te gaan en daar 6 dagen mee te doen ( dag 7 is eens frituur of een kebab of pizza ) daar zit ook drank ik en eens wat chips of bepaalde koeken, yoghurtjes van Danone of dingen als Actimel of Yakult doe ik wel allemaal niet aan mee.

Het duurste wat eigenlijk de kar in vliegt is charcuterie, daarmee vergeleken is ne simpele maaltijd zoals chipolata met wortelstoemp een koopje met wat je tegenwoordig betaald voor een stuk witte worst of bepaalde droge ham of salami.

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lakigigar Bekijk bericht
    wtf, ik zat juist op de site van de colruyt aan te kijken om online aankopen te doen, en al een deel van mijn boodschappenlijstje samen te stellen. Ik zag dat ze joppiesaus hebben, maar het stond nog bij halle. Maar dan komt het.

5,79 euro / stuk in Halle
    3,99 euro / stuk in Kortrijk

En de andere producten in het winkelmandje gingen ook allemaal naar beneden, wow. Ik wist niet dat dat zo per locatie kon verschillen.
    Dat is nochtans al écht vaak in het nieuws geweest. Kijken enkel naar winkels in een straal van x km om hen heen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bij de Hollanders is Albert Heyn juist de duurste winkel.

Maar die hagelslag en muisjes zijn zo lekker he

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ga net over de grens bij een Jumbo. Ze zijn zelfs open op zondagnamiddag. De helft van de parking zijn altijd belgen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht
    Dat is nochtans al écht vaak in het nieuws geweest. Kijken enkel naar winkels in een straal van x km om hen heen.
    Tegenwoordig kijk ik meer niet zo vaak naar het nieuws, maar het is wel al eens eerder aangehaald in dit topic. Het verschilt ook wel van product. Bij cola bvb. is er nauwelijks een verschil (4 cent, zelfs 4 cent met de Alvo). Ach ja.

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lakigigar Bekijk bericht
    Tegenwoordig kijk ik meer niet zo vaak naar het nieuws, maar het is wel al eens eerder aangehaald in dit topic. Het verschilt ook wel van product. Bij cola bvb. is er nauwelijks een verschil (4 cent, zelfs 4 cent met de Alvo). Ach ja.
    Ze zijn goedkoper maar ze gaan uiteraard niet dieper in hun vel snijden dan noodzakelijk.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben is uit nieuwsgierigheid gaan kijken wat dat kost om een jumbo uit te baten. Blijkbaar hebben ze nu al kanidaten genoeg en als je wilt inschrijven kom je op de reserve lijst om een winkel te openen. Je hebt daar meer dan 100k voor nodig. Is dat zo rendabel? Tegenwoordig heeft iedereen melk en vlees nodig?

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosic Bekijk bericht
    Ik ga net over de grens bij een Jumbo. Ze zijn zelfs open op zondagnamiddag. De helft van de parking zijn altijd belgen.
    Toevallig ook in Reusel?

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosic Bekijk bericht
    Idem hier maar dan AH XL, al ligt er net tegen over ook een grote Jumbo, maar idd op zondag gewoon open op gewone uren en niet zien dat je daar bent voor 12u30.
    Maar Zondag of geen Zondag, de parking staat altijd half vol met Belgen.

Pagina 14 van 14 Eerste ... 41011121314

Regels voor berichten