Bekijk resultaten enquête: Drink jij thuis alcohol zonder reden?

Aantal stemmers
200. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, dagelijks

19 9,50%
  • Ja, regelmatig

68 34,00%
  • Neen

113 56,50%
Pagina 15 van 15 Eerste ... 51112131415
    brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Anderson Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Om eens gezellig te ontspannen na een zware werkweek met een glaasje wijn bij een goede film. Dan ebt ge niets te vieren, is er geen feest en hebt ge geen volk. Maar 't is wel met een reden.
    Kortom: er is altijd een reden.
    Uiteraard is er altijd "een reden". Zelfs een alcoholist drinkt voor een reden: Omdat hij verslaafd is (of in René zijn geval: omdat hij het nodig heeft).
    Ik legde alleen maar uit wat de TS bedoelde met zijn "Zonder reden" in de vraagstelling.
    Hij had het misschien anders kunnen formuleren, maar ik denk dat de meeste mensen wel begrijpen wat hij ermee bedoelde.

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brandon_ Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Uiteraard is er altijd "een reden". Zelfs een alcoholist drinkt voor een reden: Omdat hij verslaafd is (of in René zijn geval: omdat hij het nodig heeft).
    Ik legde alleen maar uit wat de TS bedoelde met zijn "Zonder reden" in de vraagstelling.
    Hij had het misschien anders kunnen formuleren, maar ik denk dat de meeste mensen wel begrijpen wat hij ermee bedoelde.
    't Is natuurlijk wel moeilijk. Ge kunt perfect genieten van een glaasje alcohol voor de sfeer, ontspanning, gezelligheid,...
    Maar eens je dagelijks behoefte hebt aan een glas alcohol om te ontsnappen aan de harde realiteit of om te kunnen ontspannen, dan is er een probleem denk ik.

Anyhow, een glas drinken is wel plezant vind ik. Op café met de maten, thuis de zaterdagavond met het vrouwke. Iedere week, nekeer in de maand. 't Is niet gepland. Maar wat ik wel weet is dat ik besef welk vergif alcohol eigenlijk is voor het lichaam door ouder te worden. Als jonge kerel herstel je sneller, ik ben er nu 30 en ik moet zeggen dat ik veel langer nodig heb om te herstellen.
    Don't think you are, know you are...

Brecht's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Niet dagelijks, maar toch meerdere malen per week durf ik eens 1 glas whisky drinken savonds, dat is dan 2.5-3cl ofzo. Dat is puur voor de smaak, niet voor den alcohol, moet er al een stuk meer binnen hebben om dat nog maar te voelen.

Chickenlal's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)

Alcohol gebruik bij je thuis

Ik drink standaard in het weekend thuis wel alcohol ‘s avonds

Meestal de vrijdag avond op het gemak een 3-tal (dubbele) gin tonics.

Om te vieren dat het weekend is en omdat het helpt ontspannen en smaakt na een werkweek!

Tijdens de week niet :-) En ik drink mij ook niet kattelam. Na zo 3 ruim geschonken gintonics voel ik het wel wa natuurlijk, maar ben niet dronke dronke.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Used to be: q-ball_NBK

Unieke kleur voor uw wagen? Car-wrapping is dé trend! Auto laten wrappen bij wrapz.be!
    Facebook: wrapzbe

Pagina 15 van 15 Eerste ... 51112131415

Regels voor berichten