Pagina 4 van 39 Eerste 1234567814 ... Laatste

Discussie: BBQ

ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Om aan dezelfde prijs te komen, mag je bij zo'n Nette Lette al 2000€ aan accessoires kopen
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke

kampers's schermafbeelding
    iTrader
    51 (98%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    grillmasters gezien?

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nee, jij?
    Playing: CS:GO, Apex Legends
    Origin: pjfisc

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    grillmasters gezien, niks speciaals gezien.
    Wel heel veel green eggs

Ik hoop dat we echte tips gaan zien maar ik vrees er een beetje voor.

En eerste goeie dag om te BBQ'en en ik kan niet

Philharmoniker's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pie-jie Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nee, jij?
    waarom niet?
    The best education doesn't make you intelligent, capable or interesting. It simply makes you educated.

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie82 Bekijk bericht
    grillmasters gezien, niks speciaals gezien.
    Wel heel veel green eggs

Ik hoop dat we echte tips gaan zien maar ik vrees er een beetje voor.

En eerste goeie dag om te BBQ'en en ik kan niet
    Neent jong. Dat is opgeklopte bullshit lijk met de bake-off van vlaanderen. Spannende muziek, een oneliner hier en daar. Een paar buitenbeetjes die een of andere revolutionaire manier hebben. Jury die eens moeten klagen en een deelnemer afkraken, dan eens lyrisch doen en de deelnemer ophemelen. De zelfde voorgekauwde zever met een andere (bbq)saus over.. Als ge echt goede tips wilt, moet ge die op youtube zoeken.
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philharmoniker Bekijk bericht
    waarom niet?
    De tv stond toen niet op.

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik gisteren mijn eerste bbq op de big green egg van 't seizoen.
    Eerst paar uur moeten laten stoken voor em proper te krijgen en dan gewoon een steakske met hasselback patatjes.

Lobmans's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik wil me kortelings een gas-bbq gaan kopen. Het doel er van is gewoon geregeld de BBQ aan te kunnen steken, hetzij in het weekend om wat uitgebreider te tafelen, hetzij in de week voor snel een stukske vlees. We hebben al wel een houtskool-bbq maar ik merk dat we die gewoon véél te weinig gebruiken omdat daar meer tijd in kruipt. Ik wil dus zeker geen bbq-kunstjes er mee kunnen doen, gewoon simpel wat vlees grillen.

Qua budget wil ik er dus ook niet te veel aan spenderen, max. zo'n 200 euro, maar als ik iets tegen kom van 100 euro dat nog ietwat "ok" is, zoveel te beter dan natuurlijk.

Ik weet dat een gasbbq van die prijs zeker niet kan tippen aan de duurdere modellen, maar wat zijn belangrijke specificaties of eigenschappen die toch nog essentieel zijn om te voorkomen dat ik een regelrechte prul aankoop?

Dit bijvoorbeeld lijkt me (voor die prijs) een degelijk toestel, of zijn er zaken waarom dit toch niet zo zou zijn?:
    https://nl.vidaxl.be/e/8718475966395...randers-zilver
    Laatst gewijzigd door Lobmans; 10 april 2018 om 11:42

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ^ oh, ik dacht dat zoiets wel iets meer ging kosten dan 200€..

iTrader
    51 (98%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lobmans Bekijk bericht
    Ik wil me kortelings een gas-bbq gaan kopen. Het doel er van is gewoon geregeld de BBQ aan te kunnen steken, hetzij in het weekend om wat uitgebreider te tafelen, hetzij in de week voor snel een stukske vlees. We hebben al wel een houtskool-bbq maar ik merk dat we die gewoon véél te weinig gebruiken omdat daar meer tijd in kruipt. Ik wil dus zeker geen bbq-kunstjes er mee kunnen doen, gewoon simpel wat vlees grillen.

Qua budget wil ik er dus ook niet te veel aan spenderen, max. zo'n 200 euro, maar als ik iets tegen kom van 100 euro dat nog ietwat "ok" is, zoveel te beter dan natuurlijk.

Ik weet dat een gasbbq van die prijs zeker niet kan tippen aan de duurdere modellen, maar wat zijn belangrijke specificaties of eigenschappen die toch nog essentieel zijn om te voorkomen dat ik een regelrechte prul aankoop?

Dit bijvoorbeeld lijkt me (voor die prijs) een degelijk toestel, of zijn er zaken waarom dit toch niet zo zou zijn?:
    https://nl.vidaxl.be/e/8718475966395...randers-zilver
    Je wilt geregeld gaan barbecueën? Is dat 1x in de week? 100/200€ voor een gasbarbecue dan kun je niets anders kopen dan prul. 2jaar en klaar voor containerpark vrees ik. Als je hiermee tevreden bent kan je dat doen.

Roosters zullen 9/10 ook niets deftig zijn net als alle materialen die ervoor gebruikt zijn. Iets deftig/duurzaam start vanaf 500€

ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Makro organiseert een bbq workshop: https://www.makro.be/promoties/bbq-academy
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke

iTrader
    51 (98%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ToasT Bekijk bericht
    Makro organiseert een bbq workshop: https://www.makro.be/promoties/bbq-academy
    Die workshops kosten redelijk wat geld, deze valt van prijs nog mee. Ik raad iedereen eigenlijk aan om gewoon eens naar een demonstratie te gaan in een winkel in de buurt. Je kan dan ook vragen stellen aan de chef en medewerkers. Het enige verschil met zoon workshop is dat je zelf niet achter de knoppen staat.

Lobmans's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kampers Bekijk bericht
    Je wilt geregeld gaan barbecueën? Is dat 1x in de week? 100/200€ voor een gasbarbecue dan kun je niets anders kopen dan prul. 2jaar en klaar voor containerpark vrees ik. Als je hiermee tevreden bent kan je dat doen.

Roosters zullen 9/10 ook niets deftig zijn net als alle materialen die ervoor gebruikt zijn. Iets deftig/duurzaam start vanaf 500€
    Goh, geregeld BBQ'en... Ik wil gewoon geregeld (toch elke week wel eens) de BBQ aansteken, hetzij om snel een stukje vlees op te leggen door de week, hetzij om met mijn vriendin ietwat uitgebreider te eten. Maar zoals ik zei ben ik allesbehalve een hobby-BBQ'er en dient het enkel om buiten in de tuin wat te kunnen grillen zonder poespas.

iTrader
    51 (98%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lobmans Bekijk bericht
    Goh, geregeld BBQ'en... Ik wil gewoon geregeld (toch elke week wel eens) de BBQ aansteken, hetzij om snel een stukje vlees op te leggen door de week, hetzij om met mijn vriendin ietwat uitgebreider te eten. Maar zoals ik zei ben ik allesbehalve een hobby-BBQ'er en dient het enkel om buiten in de tuin wat te kunnen grillen zonder poespas.
    Dan is het zen keuze dat je moet maken. Al is het 1x in de week (toch al best veel), zou ik persoonlijk iets deftiger kopen. Ik ben zelf aan het denken om iets meer high end te kopen en mijn toestel van 1j oud te verkopen.

Vandaag er een kippetje 2uur op laten roken.

Pagina 4 van 39 Eerste 1234567814 ... Laatste

Regels voor berichten