Pagina 1 van 2 12 Laatste

Discussie: Alienware

iTrader
    0

Alienware

Um... Aangezien ik wat op de dool zit wat betreft de aanschaf van een nieuw gamingsysteem en ik geen jota verstand heb van het bouwen van een pc ben ik op zoek naar een alternatief om mij een degelijk gamingsysteem aan te schaffen. Heb al verschillende sites bezocht maar overal is er wel iets wat mij niet aanstaat of waar ik iets anders voor in de plaats wil.

Ben daarnet nog eens op de site van Alienware gaan neuzen en mijn pc naar smaak samengesteld en voor het eerst zie ik alles naar wens en dromen tesamen komen. (Het rijmt ) Het enige wat ik appart ga bestellen is mijn monitor want die vindt ik er niet tussen. De rest staat mij meer dan aan.

Nu is mijn vraag: Heeft er hier iemand al ervaring met Alienware? Iemand al een volledige configuratie laten invoeren door hun? Zo ja, ervaringen aub... Goeie support indien nodig, etc...

En indien geen ervaringen zijn nog steeds meningen welkom. Wat jullie er over denken en of je het een goed idee vindt om een Alienware pc te laten over waaien.

Alvast bedankt voor de commentaar.

PS. In mijn buurt reeds een aantal winkels gedaan en overal is er altijd wel iets wat ze niet kunnen of willen krijgen.
    Laatst gewijzigd door TRIC/2; 3 februari 2005 om 01:05
    no votes  

TaucHeR's schermafbeelding
    iTrader
    13 (93%)
    ik vind alienware weggesmeten geld...

voor veel minder geld kunt ge gelijkaardige pc laten samensteken die volledig aan uw eisen voldoet. en voor da beetje design meer van alienware moet ge het ook nie doen vind ik
    N...O....P Pl... Pl.. Pla.... Play... Playb... Playbo..
    Hmm i guess they dont have it...
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TaucHeR
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ik vind alienware weggesmeten geld...

voor veel minder geld kunt ge gelijkaardige pc laten samensteken die volledig aan uw eisen voldoet. en voor da beetje design meer van alienware moet ge het ook nie doen vind ik
    lianli caseke's zijn imho van veel grotere kwaliteit.

alienware is echt plastiek gwn..
    no votes  

iTrader
    0
    Allemaal goed en wel maar kan jij mij dan een pc shop opnoemen die mij alles zal kunnen bieden wat ik vraag? Zolang die shop zich maar in België bevindt ben ik al tevreden. Ik zou nu echt overal naartoe rijden om mijn pc'tje te bestellen. Zou ik heel erg appreciëren want tot nu toe liep alles op een sisser uit. Ik ben zo een beetje wanhopig aan het worden. Hier in mijn buurt is er altijd wel iets belangrijks dat ze niet kunnen of willen krijgen. Onderdelen zoals bv. een harde schijf, dvd-rom drive, etc... maken mij niet zoveel uit van welke fabrikant ze komen. Enfin, er zijn genoeg goeie modellen die aan mijn eisen voldoen maar mijn gekozen videokaart, processor, enz..., daar wijk ik niet van af.

En eerlijk gezegd kan mij die prijs minder schelen. Ik heb er genoeg voor gespaard maar ik maak mij meer zorgen om de support en dergelijke. Ik heb namelijk nog nooit iets via internet besteld en daar vrees ik wel een beetje voor eerlijk gezegd. En vooral als het gaat om een ding van zo'n 75.000 oude Belgische franken.

Edit
    @ Corvette

Waar heb jij je pc vandaan gehaald als ik mag vragen? Of ook volledig alleen samengesteld en in elkaar gestoken?
    Laatst gewijzigd door TRIC/2; 3 februari 2005 om 01:29
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TRIC/2
    Allemaal goed en wel maar kan jij mij dan een pc shop opnoemen die mij alles zal kunnen bieden wat ik vraag? Zolang die shop zich maar in België bevindt ben ik al tevreden. Ik zou nu echt overal naartoe rijden om mijn pc'tje te bestellen. Zou ik heel erg appreciëren want tot nu toe liep alles op een sisser uit. Ik ben zo een beetje wanhopig aan het worden. Hier in mijn buurt is er altijd wel iets belangrijks dat ze niet kunnen of willen krijgen. Onderdelen zoals bv. een harde schijf, dvd-rom drive, etc... maken mij niet zoveel uit van welke fabrikant ze komen. Enfin, er zijn genoeg goeie modellen die aan mijn eisen voldoen maar mijn gekozen videokaart, processor, enz..., daar wijk ik niet van af.

En eerlijk gezegd kan mij die prijs minder schelen. Ik heb er genoeg voor gespaard maar ik maak mij meer zorgen om de support en dergelijke. Ik heb namelijk nog nooit iets via internet besteld en daar vrees ik wel een beetje voor eerlijk gezegd. En vooral als het gaat om een ding van zo'n 75.000 oude Belgische franken.

Edit
    @ Corvette

Waar heb jij je pc vandaan gehaald als ik mag vragen? Of ook volledig alleen samengesteld en in elkaar gestoken?
    zelf in mekaar gestoken.
    lekker ding hé..
    no votes  

-Zeus-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TRIC/2

Edit
    @ Corvette

een beetje gamer dat gene pc in elkaar kan steken is imo toch wel sterk gehandicapt ze... ( ni letterlijk dus eh)

btw er zijn toch winkels genoeg da u u samenstellen... kzie echt het probleem ni...

btw ik weet ni precies wa ge vandoen hebt ma... allienwaren betaalde 3 keer zo duur voor exact hetzelfde...
    -Undercover-
    no votes  

Tweek's schermafbeelding
    iTrader
    0
    alienware is idd weggesmeten geld ( zoals alle merken imo )

kijk is op bij 1 van deze winkels hofline tones zijn in mechelen
    wa dichter voor u miss descom ofjacobshans-it
    zijn in gent

stel daar is uw systeem samen
    of anders geef uw budget en dan zullen wij der wel eentje samenstellen
    no votes  

$anka's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    en als ze in een winkel niet alles hebben wat jij wil, koop dan al je onderdelen in verschillende winkels, stel samen wat je wil hebben en ga op zoek naar die onderdelen ...

want bij alienware betaal je veel voor de naam en uiterlijk, terwijl je betere prestaties gaat krijgen als je alles zelf samensteld met het geld dat je aan alienware zou uitgeven
    Laatst gewijzigd door $anka; 3 februari 2005 om 08:34
    no votes  

maxdevis's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    maar zeg eens, wat zou je dan graag willen hebben?
    no votes  

GhO$T's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    ik zou niet bij alienware bestellen, da is puur looks en prestige da ge voor betaalt, zeker niet zo'n fantastisch game systeem als ze zelf willen beweren. Ok ze zullen wel goed zijn hun pc's maar verre van goed genoeg voor de centen die ge op tafel moogt leggen.

Deerlijk is nie te ver van Izegem hé , koopt gij al u onderdelen aan, desnoods in verschillende shops zodat ieder onderdeelke perfect naar u wens is, smijt al die onderdele in den otto, drop ze hier af en ik steek het boeltje wel in mekaar voor u (voor een prijsje ) (of geef gewoon u wishlist door aan mij, en ik regel alles van aankope tot installere maar da kost mij meer tijd dus u meer centen )

zolang ge maakt dat alle onderdelen compatibel zen met mekaar ram ik ze zonder probs ineen, tenzij dat het watercooling is daar blijf ik af

op die manier hebde nog altijd het meeste keuze hé, bij alienware zit je ook weer vast aan enkel het geen dat in hun catalogus staat + betaal je zoveel meer. Als je alle verkoopslijstjes van de beste online shops in België naast elkaar legt ga je nogal een ruimere keuze hebben
    Laatst gewijzigd door [BAT]GhO$T; 3 februari 2005 om 11:48
    no votes  

Lork's schermafbeelding
    iTrader
    29 (97%)
    Hofline (Mechelen)
    Tones (Mechelen)
    Forcom (kan je kiezen tss Edegem of Merelbeke)
    Codima (Gent)
    zijn de enigste pc-winkels waar ik naartoe ga
    Alienware -> vreselijk duur imo
    PSN: FuaarK

batman comics
    no votes  

Venn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik denk zelf als ge naar Tones of Hofline ofzo gaat en ge zegt tegen die mannen 'steekt mij ne game PC in elkaar voor budget X' dat die u zeker gaan verderhelpen en ni int zak zetten ze.
    no votes  

iTrader
    6 (100%)
    http://www.tones.be/shop_configs2.php?type=DT_ARENA

tones heeft er al zo'n gewoon nog beetje prutsen en voila
    Intel I5 2500K @ 4.5Ghz - Asus P8P67 LE - Corsair 8Gb DDR3 1600 - Sapphire R280 dual x - Corsair 650watt psu - Asus 23" HDMI led monitor
    no votes  

kutteke's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    zeg uw budget, wij zeggen u wa ge daar et beste voor hebt, desnoods regelt ge me iemand op forum een overeenkomst om in elkaar te zetten (hebbet zelf ookal meerdere keren gedaan) en support...daar dient garantie voor eh als ge zelf samesteld verschilt deze van component tot component, ram kan levenslang zijn, vidkaart 1 jaar, mobo 3 jaar etc. gewoon in winkel afleveren alser iets scheelt die sturen da trg en ge krijgt een nieuw dus daar zijt ge ni mee gekloot
    en als ge da zo afspreekt me iemand kunde mss nog aan wa xtraatjes geraken , ik heb bv voor een paar vrienden pc samengesteld en ook geoced voor hen ze bedanke mij nog steeds mr zoek best iemand van in uw buurt fzo
    no votes  

iTrader
    0
    Tjongejonge! Wat een support en steun dat ik hier krijg! Gewoon ongelooflijk! Iedereen alvast bedankt hier voor de interessante en steunende commentaar!

@Corvette
    Inderdaad, lekker ding...

@Zeus
    Na het lezen van de comments ben ik ook tot het besluit gekomen om niet bij Alienware te kopen en ik moet je trouwens volledig gelijk geven wat betreft die handicap. Het klinkt misschien gek maar ik game nogthans al een hele tijd maar durf gewoon die stap blijkbaar niet te zetten om zelf een pc in elkaar te knutselen.

@Iedereen
    Nogmaals bedankt voor alle leuke commentaar en omdat sommigen het hier toch vragen zal ik dan nog eens mijn configuratie opgeven die ik zo ongeveer zou willen hebben. Btw. Budget mag zo ongeveer 3000 euro bedragen. Ik weet het, klinkt misschien gek maar hetgeen ik tot nu toe al heb vernomen draaid het rond die prijs hoewel die ondertussen voor bepaalde onderdelen al wel gewijzigd zullen zijn in de positieve zin. (I hope)

En GhO$T, inderdaad, is niet ver van mijn deur. Toen ik jou bericht las stond ik ff al gepakt en gezakt om eens langs te komen. Nee, serieus nu, mooi en vriendelijk voorstel en dat er een prijs aan vast zou hangen is natuurlijk maar meer dan normaal.

Btw. Voor ik mijn configuratie ga opnoemen moet ik zeggen dat ik misschien toch bij één van beide kennissen ga blijven om mijn pc'tje samen te laten stellen. Eerst was ik er vanaf gestapt omdat het mij duurder leek uitdraaiden dan dat ik het in een pc zaak zou kopen maar die mannen moeten er natuurlijk ook iets aan verdienen en kopen niet in zo'n grote aantallen als bepaalde pc zaken.

Het idee ziet er zo uit. Ik koop hem bij een kennis (enfin, een kennis van mijn pa) en vraag of hij in een bepaalde dag hem kan samenstellen terwijl ik hem op de vingers volg en toekijk hoe hij het precies doet zodat ik er ook eens iets van op steek zodat ik mij bij m'n volgende aankoop eens kan wagen om het zelf in elkaar te knutselen. Wat denken jullie ervan?
    no votes  

Pagina 1 van 2 12 Laatste

Regels voor berichten