iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Hoofdtelefoon aansluiten op samsung tv, geluid tegelijk via speakers & hoofdtelefoon

Hallo allemaal.

Ik ben voor een van mijn grootouders, die slechthorend is, aan het kijken naar een goede draadloze hoofdtelefoon waarmee een avondje tv kijken terug comfortabel wordt.

Nu hebben ze een samsung tv en heb ik gelezen dat je de output daarmee niet op speakers en hoofdtelefoon tegelijk kan zetten.

Ik zoek dus eigenlijk naar de gemakkelijkste en goedkoopste oplossing voor dit probleem. Heb al wel wat gelezen hieromtrent maar ik ben neen leek op dIt vlak dus graag had ik jullie kennis omarmd

Tips voor een goede hoofdtelefoon zijn ook altijd welkom. Hier mag je wel een 200 euro voor rekenen aangezien tv zien toch een groot deel van hun dag inhoud.

Alvast bedankt voor jullie feedback.

Exit's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    is bij zowat elke tv hoor, koptelefoon insteken 'drukt' schakelaar in zodat de speakers uitgaan en enkel de koptelefoon werkt (logisch)

enige optie is dan om geluidsuitgang (of koptelefoon uitgang) te gebruiken en dit naar externe speakers te gaan EN splitsen naar koptelefoon
    The Exit is here -------------- Or here www.samexit.be
    LEEST ER NU NIEMAND NOG EEN HANDLEIDING???????
    veel probs zijn opgelost als men gewoon eens een handleiding zou lezen

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exit Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    is bij zowat elke tv hoor, koptelefoon insteken 'drukt' schakelaar in zodat de speakers uitgaan en enkel de koptelefoon werkt (logisch)

enige optie is dan om geluidsuitgang (of koptelefoon uitgang) te gebruiken en dit naar externe speakers te gaan EN splitsen naar koptelefoon
    Bedankt voor de info!

Is er een verschil in kwaliteit tussen de 3.5mm jack uitgang en de digital audio uitgang?