Discussie: bluetooth adapter

ArcsS's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

bluetooth adapter

Voor de kinderen heb ik elke een draadloze koptelefoon gekocht (vooral voor het 'thuisonderwijs' geweest) Spijtig genoeg hebben we ze niet kunnen gebruiken. Mijn oude bluetooth adapter die ik had werkte er niet mee.

Koptelefoons hebben bluetooth versie 4.1, kan ik dan gewoon een 4.0 adapter aanschaffen?
    Onkwetsbaarheid is Eenzaamheid ...

iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ArcsS Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Voor de kinderen heb ik elke een draadloze koptelefoon gekocht (vooral voor het 'thuisonderwijs' geweest) Spijtig genoeg hebben we ze niet kunnen gebruiken. Mijn oude bluetooth adapter die ik had werkte er niet mee.

Koptelefoons hebben bluetooth versie 4.1, kan ik dan gewoon een 4.0 adapter aanschaffen?
    Ja, dat zou moeten werken. BT 4.1 is in weze iets andere software op dezelfde hardware en er zou achterwaartse compatibiliteit moeten zijn. BT4.1 werkt beter op o.a. smartphones met 4G omdat die mekaar intentioneel niet storen en in 4.0 nog wel... Als je geen 4G op het device hebt dat je wil benaderen is er geen issue...
    Fractal Design R6 Blackout - R9 3900x - ASUS ROG Crosshair VIII Hero - 16GB G.Skill Neo 3600CL16 - MSI GTX1080Ti GamingX - Gigabyte Aorus PCIe 4.0 1TB NVME - Samsung 860Evo 1TB NVMe - Corsair HX1000i - LG 34GK950F (3440x1440 144Hz IPS) - Audioquest Nightowl Carbon - Audioquest Dragonfly Red - Audioengine D1 - Topping DX3pro - Audioengine A5+ - Shure MV5 - Roon

ArcsS's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bedankt! (Sorry voor het late antwoord ... was op reis)
    Onkwetsbaarheid is Eenzaamheid ...

Regels voor berichten