Nathrakk's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

AOC G2460VQ6 monitor heel slechte zwartweergave na reparatie.

Onlangs ging mijn AOC G2460VQ6 monitor stuk. (deed plots compleet niets meer, probleem voeding denk ik)
    Deze was gelukkig nog in garantie en werd door Bol opgezonden voor reparatie.
    Bij terugkeer is duidelijk te zien dat het scherm werd geopend voor reparatie want de linkerbovenhoek staat een klein beetje open. Op zich kan me dat niet veel schelen maar het probleem is dat er over alles precies een witte waas ligt. Als er veel felle kleuren op het scherm zijn valt het niet zo zeer op maar tijdens games zijn de kleuren echt niet meer diep.
    Zelfs na wat met de instellingen te prutsen vind ik dat er nog een waas op zit.

Nu heb ik wel de gewoonte om dingen te zien die er niet zijn dus vraag ik het hier liever nog eens.
    Op onderstaande link heb ik een foto waar ik een foto nam in een donkere kamer van een zwart beeld.

https://ibb.co/4FGT9VB

Is dit werkelijk genoeg om nog eens terug te sturen of zie ik spoken?
    ik kan wel nog foto's posten indien gewenst.

Alvast bedankt

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Misschien eens posten wat uw instellingen zijn?

(En ga naar instellingen om Windows te activeren )
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Foto was op standaard instelling voor fps games. Kun je niet veel aan veranderen dan.
    Ik ga eens zien voor de instellingen als ik thuis ben maar ik denk toch van dat ding terug te zenden. Mijn madam vindt het ook mottig en die let normaal niet op zo'n dingen.

En ja, kga dan eens windows kopen

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    133 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathrakk Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Foto was op standaard instelling voor fps games. Kun je niet veel aan veranderen dan.
    Ik ga eens zien voor de instellingen als ik thuis ben maar ik denk toch van dat ding terug te zenden. Mijn madam vindt het ook mottig en die let normaal niet op zo'n dingen.

En ja, kga dan eens windows kopen

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
    Btw, Windows kost maar €5 op ebay voor een key.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bedoelde je dit met de instellingen?
    https://ibb.co/XZyHZ80

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Een aantal vermoedens:
    -Kan het zijn dat gamma 3 een van de de hoogste (lichtste) instellingen is? Gamma maakt zwart minder zwart (wat meer grijsachtig, zoals op je foto). Die kan je ook al proberen omlaag te halen.
    -Uw helderheid staat op maximum, dat is doorgaans enkel gewenst wanneer je in een felverlichte kamer zit.
    -Als die instellingen standaard zijn voor FPS-mode, Lijkt me dat een modus waarbij je vijanden beter kan zien in de schaduw. Kan je de game mode niet op neutraal of uit zetten (denk niet dat deze optie, aangezien het bij helderheid staat, iets aan de reactietijd doet)?

Wat heb je bij picture boost? Misschien staan daar ook nog instellingen die kunnen helpen. En heb je geen ander scherm dat je er wel goed vindt uitzien om het beeld te vergelijken en zo de instellingen bij te schaven?
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Even ter update voor hen die meedachten.
    Ik heb vanalles geprobeerd met de instellingen, niets hielp. Mijn oude reservescherm toont zoveel beter zwart
    Ik heb het weer aangemeld ter reparatie. Op hoop van zegen.

RealRoot's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    lijkt mij idd een fout te zijn, dat de backlight niet mooi aansluit op uw lcd, maar er precies voor zit.
    If it ain't broke, don't fix it
    "I'd like to die on Mars, just not on impact" - Elon Musk
    "I think the surest sign that there is intelligent life out there in the universe is that none of it has tried to contact us." - Calvin

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Is terug van reparatie. Naar mijn idee is er nagenoeg niets veranderd. Het scherm duidelijk wel nog eens geopend geweest.
    Ik ga het laten voor wat het is en het als extra scherm gebruiken. Nu is mijn 2de scherm een oude 17"

Misschien ook ietsje groter gaan dan een 24" van de eerste keer. Vond ik al vlug wat te klein.

Regels voor berichten