sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)

LED Tv wit scherm bij aanzetten

iemand een idee wat dit kan zijn?
    heb een 2 jaar (en 1 maand) oude tv, een Philips led 42" en sinds enkele dagen, als ik de tv aanzet, krijg ik een volledig wit scherm en krijg ik geen enkel menu te zien als ik met de afstandsbediening iets doe.
    De afstandsbediening doet het wel uiteraard, want telkens als ik op een knopje druk dan reageert het kleine rode lampje onderaan de tv wel.

De enige oplossing is de tv uitzetten hopen dat het enkele minuten later wél terug werkt, of meer drastische oplossing is de stekker ff een minuutje uittrekken en daarna krijg ik wel terug normaal beeld, en dan werkt alles weer zoals het hoort.
    Ik heb wel het idee dat dit probleem steeds frequenter wordt, dus ik vermoed dat er iets mis is, en dat het wsl geld zal kosten
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

Exit's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    slecht contact binnen in of defect onderdeel dat nu en dan wel nog goed doet.

maar dat is deel per deel uitsluiten door na te kijken/vervangen => maw, amper doenbaar tenzij je iets van dat merk/type precies weet
    soms via google te zoeken of het gekend is en op te lossen is
    The Exit is here -------------- Or here www.samexit.be
    LEEST ER NU NIEMAND NOG EEN HANDLEIDING???????
    veel probs zijn opgelost als men gewoon eens een handleiding zou lezen

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    En vandaag was't van dat. Krijg het wit scherm niet meer weg, doet verder niets meer.
    Heb mijn vorige tv van mijn slaapkamer afgehaald als tijdelijke vervanging. Is een 32" Samsung led van bijna 10 jaar oud, still works like a charm.
    Weeg wel als lood ivgl met die nieuwe "43 inch Philips, die kan ik met 1 hand opheffen. Zo zie je maar dat de techniek niet stilstaat, maar imo gaat de bouwkwaliteit wel achteruit. Besparing op onderdelen zeker

Jammer dat dat net na vervallen garantieperiode is gebeurd. Eerst een zien om bij een technieker binnen te steken en zien of er iets aan kan gedaan worden. Zoniet heel binnenkort (in solden hopelijk) eens uitkijken naar een 43" Samsung 4K.
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

Exit's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    philips => enkel de naam, is al paar jaar geleden verkocht aan chinezen, enkel de naam erop is nog philips (ze hebben de naam gekocht voor aantal jaren)
    The Exit is here -------------- Or here www.samexit.be
    LEEST ER NU NIEMAND NOG EEN HANDLEIDING???????
    veel probs zijn opgelost als men gewoon eens een handleiding zou lezen

Regels voor berichten