iTrader
    2 (100%)

6 wifi cameras binnenhalen op NVR

Ik heb 6 wifi cameras die ik wil binnenhalen op mijn nvr. (3 megapixel)

Nu heeft de nvr het heel moeilijk met 4, er vallen er geregeld weg. Beeld via browser werkt wel vrij goed.
    Ik denk dat de proximus modem het niet aan kan.
    Dit dus al met 4 cameras, zouden er 6 moeten worden uiteindelijk..

Kan ik hier iets aan doen? Extra wifi router met grotere capaciteit misschien?
    Of ligt het echt aan het proximus netwerk dat het niet aankan?

iTrader
    32 (94%)
    Het Proximus netwerk heeft hier niets mee te maken, 't gaat puur over jouw intern netwerk of eventueel de snelheid van je abonnement als je de beelden ook bekijkt van buitenhuis (via 4G bijvoorbeeld).

't is moeilijk om uit te zoeken of het aan de modem ligt, aan de NVR of aan de camera's zelf. Als je ze allemaal connecteert, en het loopt niet goed, kan jij dan wel nog vlot surfen en downloaden? Zou willen zeggen dat de modem het dan wel aankan. Welke NVR is het? Hoeveel camera's kan die vlot aan?

RealRoot's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    wat ook nog een mogelijke oorzaak is, is uw wifi. gaat de wifi traag als jij die gebruikt om te surfen?

en dan is een oplossing: een accesspoint zetten.
    If it ain't broke, don't fix it
    "I'd like to die on Mars, just not on impact" - Elon Musk
    "I think the surest sign that there is intelligent life out there in the universe is that none of it has tried to contact us." - Calvin

iTrader
    0
    Ik vermoed dat de standard wifi AP in een proximus router niet bedoeld is om video van 4-6 camera's tegelijkertijd 24/7 in HD te streamen naar een lokale videoserver.
    Die misschien ook nog aan de wifi hangt God knows. Mijn gok.

Maar het kan ook aan die videoserver liggen aangezien de connecties naar de camera's rechtstreeks wel goed werken (via browser van de camera?)?
    Nu die browser is misschien een lagere kwaliteit, probeer eens met VLC. Terwijl hij ook doorstuurt naar uw videoserver.
    Als dat met VLC wel goed werkt, dan is dus uw server de bottleneck.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you’re still retarded.

iTrader
    2 (100%)
    Thanks voor de tips gasten, gisteren nog aan het testen geweest. Camera vlakbij modem werkt feilloos. Iets meer afstand hebt ge geen vloeiend beeld meer. Iigt dus echt wifi bereik.. kabels trekken dan maar..

Regels voor berichten